Skip to main content

AUDIENŢE. România TV, cel mai urmărit post TV cu funeraliile solistei Denisa Răducu, pe ultimele ore ale ceremoniei

 
AUDIENŢE. România TV, cel mai urmărit post TV cu funeraliile solistei Denisa Răducu, pe ultimele ore ale ceremoniei

AUDIENŢE. România TV, postul care a difuzat pe larg imagini de la funeraliile solistei Denisa Răducu, cunoscută ca Denisa Manelista, a fost cel mai urmărit post TV în intervalul orar 14.00-16.00, ultimele ore ale funeraliilor.

Publicitate

Cu mici excepţii, înmormântarea Denisei Răducu a fost singurul subiect de pe România TV în intervalul orar menţionat. Doar furtunile puternice din ţară au întrerupt discuţiile şi imaginile de la funeralii.

Postul de ştiri a difuzat imagini până în jurul orei 16.00, când cortegiul a ajuns la cimitir. De la acea oră, subiectul a fost schimbat - nicio televiziune nu a avut acces în cimitir, iar cei care au încercat să filmeze prin gard au fost obligaţi de bodyguarzi să şteargă imaginile.

Dacă în intervalul înmormântării, românii s-au uitat cel mai mult la România TV, după media pe toată ziua clasamentul a fost altul, cu posturile generalite pe primele locuri.

Detaliii, în continuare:

NAŢIONAL. Peste 700.000 s-au uitat în fiecare minut la România TV, în intervalul orar 14.00-16.00, cu 200.000 peste Kanal D şi cu aproape 400.000 mai mulţi decât la Pro TV.

Celelalte posturi de ştiri au alocat foarte puţin spaţiu subiectului (sau deloc): Antena 3 a avut imagini de la funeralii, dar a trecut apoi la alte subiecte, B1 TV a avut ştiri şi câteva live-uri scurte, iar Realitatea TV şi Digi 24 au mers pe alte materiale, fără cazul Denisa Răducu.

Cifrele pe interval: 246.000 la Antena 3, 88.000 la B1, 46.000 la Digi 24 şi 44.000 la Realitatea.

URBAN. La oraşe, peste 300.000 de telespectatori s-au uitat în fiecare minut la România TV, faţă de 225.000 la Pro TV. Celelalte staţii de ştiri pe interval: 142.000 la Antena 3, 64.000 la B1, 36.000 la Digi 24 şi 31.000 la Realitatea TV.

COMERCIAL. Din publicul România TV, 80.000 de telespectatori au fost din segmentul 18-49 de ani. Staţia a fost pe locul al doilea pe acest target, după Pro TV.

Audienţa posturilor TV marţi, 25 iulie, pe intervalul orar 14.00-16.00, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoare Rtg% Share
1 Romania TV 713.000 4 17.4
2 Kanal D 499.000 2.8 12.2
3 Pro TV 363.000 2 8.9
4 Antena 1 333.000 1.8 8.1
5 Antena 3 246.000 1.4 6
6 Disney 129.000 0.7 3.2
7 ETNO 122.000 0.7 3
8 Taraf TV 120.000 0.7 2.9
9 Antena Stars 103.000 0.6 2.5
10 B1TV 88.000 0.5 2.1
11 Boomerang 80.000 0.4 2
12 Cartoon Network 75.000 0.4 1.8
13 Disney Junior 70.000 0.4 1.7
14 TVR 2 69.000 0.4 1.7
15 Nickelodeon 64.000 0.4 1.6
16 Prima TV 56.000 0.3 1.4
17 TVR 1 49.000 0.3 1.2
18 Digi 24 46.000 0.3 1.1
19 Realitatea TV 44.000 0.2 1.1
20 DigiSport 1 42.000 0.2 1

Audienţa posturilor TV marţi, 25 iulie, pe intervalul orar 14.00-16.00, în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Romania TV 310.000 3.2 15.5
2 Pro TV 224.000 2.3 11.2
3 Kanal D 188.000 1.9 9.4
4 Antena 1 146.000 1.5 7.3
5 Antena 3 142.000 1.5 7.1
6 B1TV 64.000 0.7 3.2
7 Antena Stars 48.000 0.5 2.4
8 Disney Junior 47.000 0.5 2.3
9 Cartoon Network 42.000 0.4 2.1
10 Boomerang 41.000 0.4 2
11 Disney 40.000 0.4 2
12 Taraf TV 40.000 0.4 2
13 ETNO 38.000 0.4 1.9
14 Digi 24 36.000 0.4 1.8
15 Realitatea TV 31.000 0.3 1.5
16 Nickelodeon 30.000 0.3 1.5
17 Prima TV 29.000 0.3 1.4
18 DigiSport 1 28.000 0.3 1.4
19 Diva 26.000 0.3 1.3
20 TVR 2 25.000 0.3 1.3

Audienţa posturilor TV marţi, 25 iulie, pe intervalul orar 14.00-16.00, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 103.000 2.3 17.5
2 Romania TV 80.000 1.8 13.6
3 Antena 1 53.000 1.2 9.1
4 Kanal D 34.000 0.7 5.7
5 Antena Stars 30.000 0.7 5.1
6 Boomerang 24.000 0.5 4
7 Antena 3 16.000 0.4 2.7
8 B1TV 16.000 0.4 2.8
9 Disney 13.000 0.3 2.2
10 Happy Channel 13.000 0.3 2.2
11 ETNO 12.000 0.3 2.1
12 Kiss TV 12.000 0.3 2
13 Disney Junior 10.000 0.2 1.7
14 Minimax 10.000 0.2 1.6
15 Cartoon Network 9.000 0.2 1.5
16 Diva 9.000 0.2 1.6
17 History 9.000 0.2 1.5
18 Prima TV 8.000 0.2 1.3
19 DigiSport 1 8.000 0.2 1.4
20 Taraf TV 7.000 0.2 1.3

Citeşte şi: Cum a fost date pe posturile de ştiri funeraliile Denisei Răducu. Televiziunile, ţinute la distanţă de către bodyguarzi

VIDEO. Echipă de reporteri, obligată să şteargă o filmare de la înmormântarea Denisei Răducu

Pe întreaga zi, românii au preferat generalistele: Pro TV, Antena 1 şi Kanal D

Dacă pe ultimele ore ale funeraliilor Denisei Răducu românii s-au uitat la România TV (aproape singurul post care a acoperit subiectul), după media pe zi posturile generaliste au fost preferate.

Pe toate targeturile, cele mai urmărite posturi TV au fost Pro TV, Antena 1 şi Kanal D. România TV a fost, după media pe zi, pe poziţia a patra.

Audienţa posturilor TV marţi, 25 iulie, după MEDIA PE ZI, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 677.000 3.8 18.7
2 Antena 1 458.000 2.5 12.6
3 Kanal D 413.000 2.3 11.4
4 Romania TV 302.000 1.7 8.3
5 Antena 3 195.000 1.1 5.4
6 National TV 99.000 0.5 2.7
7 Disney 92.000 0.5 2.5
8 Antena Stars 86.000 0.5 2.4
9 Prima TV 79.000 0.4 2.2
10 ETNO 71.000 0.4 2
11 Disney Junior 65.000 0.4 1.8
12 B1TV 58.000 0.3 1.6
13 TVR 1 56.000 0.3 1.5
14 Cartoon Network 50.000 0.3 1.4
15 Boomerang 47.000 0.3 1.3
16 Digi 24 44.000 0.2 1.2
17 Nickelodeon 41.000 0.2 1.1
18 AXN 41.000 0.2 1.1
19 TVR 2 40.000 0.2 1.1
20 Acasa 40.000 0.2 1.1
21 Pro Cinema 35.000 0.2 1
22 Minimax 34.000 0.2 0.9
23 DigiSport 1 32.000 0.2 0.9
24 Realitatea TV 31.000 0.2 0.9
25 Taraf TV 30.000 0.2 0.8

Audienţa posturilor TV marţi, 25 iulie, după MEDIA PE ZI, în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 363.000 3.7 19.5
2 Antena 1 232.000 2.4 12.5
3 Kanal D 190.000 1.9 10.2
4 Romania TV 138.000 1.4 7.4
5 Antena 3 120.000 1.2 6.5
6 National TV 41.000 0.4 2.2
7 Disney Junior 41.000 0.4 2.2
8 Prima TV 40.000 0.4 2.2
9 B1TV 37.000 0.4 2
10 Antena Stars 37.000 0.4 2
11 Disney 34.000 0.3 1.8
12 Digi 24 33.000 0.3 1.8
13 Boomerang 29.000 0.3 1.5
14 AXN 26.000 0.3 1.4
15 Cartoon Network 25.000 0.3 1.4
16 DigiSport 1 24.000 0.2 1.3
17 TVR 1 22.000 0.2 1.2
18 Realitatea TV 21.000 0.2 1.1
19 TVR 2 19.000 0.2 1
20 Paramount 18.000 0.2 0.9
21 Minimax 18.000 0.2 1
22 Diva 18.000 0.2 1
23 Nickelodeon 17.000 0.2 0.9
24 Happy Channel 17.000 0.2 0.9
25 ETNO 17.000 0.2 0.9

Audienţa posturilor TV marţi, 25 iulie, după MEDIA PE ZI, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 162.000 3.6 23.6
2 Antena 1 107.000 2.4 15.5
3 Kanal D 72.000 1.6 10.4
4 Romania TV 30.000 0.7 4.4
5 Antena 3 17.000 0.4 2.5
6 Boomerang 16.000 0.4 2.4
7 Antena Stars 14.000 0.3 2
8 Disney Junior 14.000 0.3 2.1
9 Prima TV 14.000 0.3 2
10 Digi 24 13.000 0.3 1.8
11 Disney 12.000 0.3 1.7
12 National TV 12.000 0.3 1.8
13 Comedy Central 10.000 0.2 1.4
14 DigiSport 1 9.000 0.2 1.3
15 History 9.000 0.2 1.3
16 B1TV 8.000 0.2 1.2
17 Paramount 8.000 0.2 1.1
18 Diva 7.000 0.1 1
19 Minimax 7.000 0.2 1
20 AXN 7.000 0.1 1
21 TLC 7.000 0.1 1
22 National Geographic 7.000 0.2 1
23 TVR 1 6.000 0.1 0.8
24 Happy Channel 6.000 0.1 0.9
25 Realitatea TV 5.000 0.1 0.7

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Constantin Constantin
    într-adevăr pustul România TV este un post care dezbate toate problemele Romanilor are invitați care în mare parte știu suferințele tuturor. Mulțumesc echipei de specialiști care fac cinste postului România TV
  • mile mile
    cam suspecte audiente , cine se uita la history , comedy chanel la multi nu e in grila , la fel diva , unde este acasa , inseamna ca este totusi doar un sondaj, si nu trebuie sa fie asa la nivelul intregii populatii

Trimite un comentariu

sus