Skip to main content

AUDIENȚE. Care sunt cele mai urmărite talk-show-uri? Antena 3, cu 11 emisiuni în Top 20. Câte are RTV? Dar TVR?

 
AUDIENȚE. Care sunt cele mai urmărite talk-show-uri? Antena 3, cu 11 emisiuni în Top 20. Câte are RTV? Dar TVR?

AUDIENȚE. Care au fost cel mai vizionate talk-show-uri în luna iunie? Ce emisiuni de dezbatere sunt preferate?

Clasamentele la nivel național, urban și comercial sunt ușor diferite. Indiferent de target, Antena 3 are 11 emisiuni din Top 20. În topul urban și în cel comercial, Antena 3 are primele locuri. La nivel național, primele două poziții sunt ocupate de emisiuni de pe România TV.

Publicitate

Detalii, în continuare:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna iunie au fost România în 60 de minute și România lui Ion Cristoiu, de pe România TV, cu o medie de aproape 490.000 de români pe post. 

Următoarele șase locuri au fost ale Antena 3, cu Subiectiv și Sinteza zilei cel mai bine plasate.

Antena 3 are în top 11 emisiuni, iar România TV e prezentă cu cinci.

Au intrat în top și Jocuri de putere, cu Rareș Bogdan (locul 17), dar și trei programe de pe TVR 1: România 9, cu Ionuț Cristache, Profesioniștii, cu Eugenia Vodă și Garantat 100%, cu Cătălin Ștefănescu.

URBAN. Topul urban este condus de două emisiuni de pe Antena 3: Subiectiv și Sinteza zilei, fiecare cu o medie de peste 300.000 de telespectatori. Locul trei pentru România în 60 de minute, de pe România TV.

Și în clasamentul de la orașe, Antena 3 are în top 11 emisiuni. România TV este prezentă cu cinci programe, iar Realitatea TV, cu una: Jocuri de putere.

Spre deosebire de topul național, în clasamentul urban a intrat și Digi 24, cu Jurnalul de seară prezentat de Cosmin Prelipceanu.

COMERCIAL. Primele două locuri pentru Antena 3 și pe segmentul 18-49 de ani, cu Subiectiv și Siteza zilei, singurele talk-show-uri cu 50.000 de telespectatori media pe acest target.

Ca și pe celelalte targeturi, Antena 3 apare cu 11 emisiuni. România TV este cu patru programe în top, iar Realitatea TV cu Jocuri de putere

Un loc mai mult pentru Digi 24 pe acest segment: poziția a șaptea, cu Jurnalul de seară al lui Prelipceanu. În topul comercial a intrat și 24/7, emisiunea prezentată de Tudor Mușat. 

Cele mai urmărite emisiuni de talk-show în luna iunie, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Post   Persoane   Rtg%  
1 Romania in 60 de minute Romania TV 490.000 2.7
2 Romania lui Ion Cristoiu Romania TV 483.000 2.7
3 Subiectiv Antena 3 447.000 2.5
4 Sinteza zilei Antena 3 426.000 2.4
5 Exces de putere Antena 3 365.000 2
6 Adevaruri ascunse Antena 3 344.000 1.9
7 Descoperiti Antena 3 320.000 1.8
8 Punctul de intalnire Antena 3 317.000 1.8
9 Editia de seara Romania TV 301.000 1.7
10 Romania la raport Romania TV 294.000 1.6
11 100 de minute Antena 3 263.000 1.5
12 Esential Antena 3 252.000 1.4
13 La ordinea zilei Antena 3 226.000 1.3
14 Ultima ora Romania TV 186.000 1
15 Romania 9 TVR 1 171.000 1
16 Be EU Antena 3 167.000 0.9
17 Jocuri de putere Realitatea TV 155.000 0.9
18 Profesionistii TVR 1 154.000 0.9
19 Previziuni Antena 3 153.000 0.9
20 Garantat 100% TVR 1 113.000 0.6

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de talk-show în luna iunie, în mediul URBAN:

  URBAN   Post   Persoane   Rtg%  
1 Subiectiv Antena 3 308.000 3.2
2 Sinteza zilei Antena 3 301.000 3.1
3 Romania in 60 de minute Romania TV 292.000 3
4 Adevaruri ascunse Antena 3 284.000 2.9
5 Romania lui Ion Cristoiu Romania TV 276.000 2.8
6 Exces de putere Antena 3 246.000 2.5
7 Punctul de intalnire Antena 3 233.000 2.4
8 Descoperiti Antena 3 218.000 2.2
9 100 de minute Antena 3 166.000 1.7
10 Romania la raport Romania TV 163.000 1.7
11 Editia de seara Romania TV 162.000 1.7
12 La ordinea zilei Antena 3 160.000 1.6
13 Esential Antena 3 154.000 1.6
14 Ultima ora Romania TV 117.000 1.2
15 Jocuri de putere Realitatea TV 106.000 1.1
16 Previziuni Antena 3 102.000 1
17 Be EU Antena 3 94.000 1
18 Jurnalul de seara Digi 24 85.000 0.9
19 Romania 9 TVR 1 83.000 0.9
20 Profesionistii TVR 1 67.000 0.7

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de talk-show în luna iunie, pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Post   Persoane   Rtg%  
1 Subiectiv Antena 3 55.000 1.2
2 Sinteza zilei Antena 3 50.000 1.1
3 Romania in 60 de minute Romania TV 43.000 1
4 Romania lui Ion Cristoiu Romania TV 43.000 0.9
5 Adevaruri ascunse Antena 3 41.000 0.9
6 Exces de putere Antena 3 38.000 0.8
7 Jurnalul de sear_ Digi 24 36.000 0.8
8 Special Sport.ro 33.000 0.7
9 Punctul de intalnire Antena 3 32.000 0.7
10 Descoperiti Antena 3 31.000 0.7
11 Romania 9 TVR 1 25.000 0.6
12 La ordinea zilei Antena 3 24.000 0.5
13 Jocuri de putere Realitatea TV 24.000 0.5
14 100 de minute Antena 3 23.000 0.5
15 Esential Antena 3 22.000 0.5
16 24/7 Digi 24 22.000 0.5
17 Be EU Antena 3 20.000 0.4
18 Editia de seara Romania TV 19.000 0.4
19 Romania la raport Romania TV 18.000 0.4
20 Previziuni Antena 3 18.000 0.4

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Citește și:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Petrisor, nici un cuvant despre datoriile celor de la Realitatea tv catre statul roman, cum de, nu-i voie sa-i deranjezi?
  • @Mile. E reciproc. Numai ca suntem mai multi in TVR care ridem de Radu, de Tompea, de Neacsa, de Calota, de pensionara Sandulescu, de penalul Zgabercea, de Coman.
  • Armata de sefi, de looseri compusă din Săndulescu, Irina Radu, Coman, Calota si alte fiinte care faceti parte din CD al TVR, nu va e rusine cu ratingul de 0,6 al talk-show-lui numitului Cristache? Aveti un revolver la indemină? Un pic de bun simt, de onoare mai aveti?
  • Săracul Ionut Cristache Sarmaluta tot codaș e. E o rușine ca o astfel de făcătură este în grila. E o rușine ca Tvr *** și Irina Radu, Carla Tompea, Cristian Coman și Liana Sandulescu încă mai strica aerul prin Tvr.
  • Asadar, Razvan Dumitrescu a ramas cu o singura editie, una da' buna, cu toate ca pe comercial cifrele sunt infime. Oare Pro-ul de ce o fi renuntat la Dupa 20 de ani, ca de cele mai multe ori acolo se declarau lucruri ce ulterior erau dezbatute si la canalele de stiri, cu mentionarea sursei.
    Pagina de Media, mai raman audientele serialelor pe iunie, unde probabil Kanal D se lupta cu reluarea Las Fierbinti, iar Acasa si Happy au devenit mici de tot, conform cifrelor zilnice privind shareul.
  • deci si la comercial antena 3 sta bine , probabil peste acasa tv , romania 9 sta bine la comercial , profesionistii si garanat 100 % nu sant la comercial bune ,asadar publicul comercial nu e si mai destept decat urban , asadar nu trebuie sa insemne ca tinerii sunt si educati si vor cultura , de retinut

Trimite un comentariu