Skip to main content

Camelia Cavadia şi Alina Sin pleacă de la PR-ul Antena 1. Îşi fac agenţie

 
Alina Sin (stânga) şi Camelia Cavadia. Foto: Mihai Şteţcu
Alina Sin (stânga) şi Camelia Cavadia. Foto: Mihai Şteţcu

Doi dintre oamenii de PR de la Antena 1 pleacă de la postul TV pentru un proiect antreprenorial. Este vorba de Camelia Cavadia şi de Alina Sin, care au venit în Intact în urmă cu trei ani, de la Pro TV.

Publicitate

Camelia Cavadia a fost, în ultimii trei ani, PR Manager al postului Antena 1, în timp ce Alina Sin s-a ocupat, ca Senior PR de comunicarea unor producţii ale staţiei: Chefi la cuţite, X Factor, Observator, Neatza cu Răzvan şi Dani sunt printre ele.

Ce vor face?

Cele două vor porni un proiect propriu, o agenţie care se va numi Fabrica de PR. „Vom continua să facem ceea ce ne pricepem cel mai bine, cu singura diferenţă că nu va fi doar PR de vedetă, ci şi pentru diverse produse şi companii, case de producţie etc”, spun ele.

Clienţi?

"Suntem în discuţii, dar încă nu sunt toate finalizate", a precizat Camelia Cavadia.

Camelia Cavadia:

„Când am început să lucrez în televiziune aveam 25 de ani. Au trecut 23 de ani de atunci şi în toată această perioadă am încercat să mă bucur de fiecare zi petrecută la serviciu şi să nu încetez să învăţ lucruri noi.

Ultimii ani m-au învăţat, însă, că nimic nu e mai important decât împlinirea visurilor, oricât de îndrăzneţe ar fi ele, cărţile mele fiind o dovada vie a acestui fapt.

Aşa am hotărât ca împreună cu prietena şi colega mea, Alina Sin, să demarăm un proiect nou în care să investim toată experienţa noastră adunată în timp.”

Alina Sin:

"Cami are 23 de ani de experienţă în PR, iar eu 13. Cred că la 36 de ani ai maturitatea necesară pentru a te aşeza "la casa ta" şi a începe un proiect profesional nou, în care să investeşti toată această experienţă.

Lucrăm împreună din 2005, iar tot acest timp ne-a demonstrat că ne completăm extraordinar şi facem o echipă ideală, dublată de prietenia care ne leagă.

Faptul că avem atât de multe în comun ne-a ajutat să materializăm site-ul de cultură COOLtura Mall, lansat în 2015 din pasiuni comune, iar acum ne bucurăm că putem să lucrăm la un alt vis comun, în domeniul PR-ului, cu acest nou proiect în care credem foarte mult."

  • Alina Sin (stânga) şi Camelia Cavadia. Foto: Mihai Şteţcu

Camelia Cavadia şi Alina Sin au venit în Intact în primăvara lui 2014, când întregul departament de PR al Pro TV, format din aproximativ 10 persoane, a fost restructurat abrupt, după cum paginademedia.ro a scris AICI. Angajaţii departamentului au fost anunţaţi că trebuie să părăsească clădirea în 30 de minute, iar totul s-a întâmplat în prezenţa bodyguarzilor.

Camelia Cavadia, Carte de vizită:

A lucrat în ProTV din decembrie 1995, până în mai 2014. S-a ocupat de promovarea tuturor programelor şi vedetelor postului şi a ocupat funcţia de PR Manager ProTV.

Din 1 iulie 2014, până în prezent, a deţinut aceeaşi poziţie în cadrul televiziunii Antena 1.

În mai 2015, a publicat la editura Trei primul său roman, „Vina”. Romanul „Vina a fost desemnat „Cel mai bun roman de debut” al anului 2015, la cea de-a XXIX-a ediţie a Festivalului Internaţional de la Chambéry, Franţa. Autoarea a fost prezentă la festival, unde a participat la diverse mese rotunde şi traduceri din roman.

În iunie 2016, Camelia Cavadia a publicat la aceeaşi editură, Trei, cel de-al doilea roman al său, „Măştile fricii”, lansat ulterior şi în Anglia, la invitaţia Grupului de voluntari „Romanians love books”. În toamnă este anunţată apariţia celui de-al treilea roman al său.

Alina Sin, Carte de vizită:

A intrat în televiziune în 2004, la postul public, unde a lucrat ca PR Executive pentru TVR Cultural. Din decembrie 2005 până în mai 2014 a fost Senior PR Coordinator la Pro TV.

S-a ocupat de proiecte MediaPro Music in primul an, apoi de vedete şi emisiuni Pro TV, precum MasterChef, Las Fierbinţi, Happy Hour/La Măruţă, Serviciul Român de Comedie, Spitalul de demenţă etc.

Din 1 iulie 2014 până în prezent, a fost Senior PR la Antena 1, ocupându-se de importante producţii ale postului: Chefi la cuţite, X Factor, Observator, Neatza cu Răzvan şi Dani etc..

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Păi cam asta e moda acum...bagi vechime la o televiziuni, prinzi experiență, intri în relații diferite cu diverși sponsori / firme, după care mergi în ”privat”, îți faci propria firmă de PR și muncești pentru tine...nu pentru alții. Așa au făcut și alți PRiști de la alte televiziuni / multinaționale. Multă baftă, fetelor !
  • nici-o pierdere , aceste protviste na veau ce cauta la intact , cel mai mare trust din univers , incontinare pr pentru antene voi face eu si cu stapanul meu don profesor , acum ca a iesit de la brutarie

Trimite un comentariu

sus