Skip to main content

Facebook, noi măsuri împotriva titlurilor înşelătoare. Sunt vizate postările de tip spam

 
Facebook, noi măsuri împotriva titlurilor înşelătoare. Sunt vizate postările de tip spam

Facebook mai face un pas în împiedicarea răspândirii titlurilor înşelătoare. Reţeaua socială intenționează să reducă răspândirea postărilor de tip spam.

Publicitate

Ce înțelege Facebook prin conținut de tip spam? Este vorba de aceași postare distribuită însă de foarte multe ori de către același utilizator.

Prin această măsură, Facebook spune că vrea ca news feed-urile utilizatorilor să aibă mai mult loc pentru conţinutul “informativ”.

Cum va acţiona Facebook?

“Vrem să reducem influenţa acestor utilizatori şi să ascundem link-urile distribuite mai des decât postările regulate.

Modificarea se aplică numai postărilor de pe newsfeed-ul Facebook, nu şi domeniilor, paginilor, materialelor video, fotografiilor, check-in-urilor sau statusurilor”, a anunţat Facebook pe blogul oficial

Cum justifică Facebook decizia?

“Prin aceşti paşi făcuţi în îmbunătăţirea news feed-ului vom putea să aducem mai multe poveşti care să informeze oamenii şi să reducem răspândirea acestor link-uri problematice, de tip clickbait, senzaţional sau care dezinformează”, se arată în anunţul de pe blogul oficial.

Linkuri de slabă calitate

“Cercetarea noastră arată că există un grup restrâns de utilizatori de Facebook care distribuie constant un număr foarte mare de postări în fiecare zi, practic făcând spam pe news feed-urile celorlalţi utilizatori.

Cercetarea mai arată că link-urile distribuite de acest grup tind să conţină conţinut de calitate slabă, precum cel de tip clickbait, senzaţional, sau cu caracter dezinformator”, se arată în textul postat pe Facebook Newsroom.

Facebook nu precizează concret dacă măsura va fi luată şi în cazul postărilor distribuite excesiv, dar care conţin informaţii adevărate.

Cum va afecta această modificare paginile de Facebook?

Vor fi afectaţi editorii care sunt preluaţi excesiv şi constant de aceşti utilizatori care fac spam, chiar dacă materialele conţin informaţii adevărate. 

“Majoritarea editorilor nu vor observa schimbări semnificative la modul de distribuţie a conţinutului pe Facebook. Editorii care sunt preluaţi în fiecare zi de oameni care distribuie acest tip de material neagreat, ar putea să observe o reducere a răspândirii acestor materiale”, anunţă Facebook în Newsroom. 

 

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Trimite un comentariu