Skip to main content

Chipsurile Lay’s, campanie care încurajează apropierea tinerilor de cultură

 
Chipsurile Lay’s, campanie care încurajează apropierea tinerilor de cultură

Brandul de chipsuri Lay’s a lansat proiectul #Culturazambeste, care are ca scop apropierea tinerilor de mediul cultural.

Publicitate

Proiectul face parte din campania de imagine a brandului Lay’s “Descoperă Gustul Verii”.

Campania are două componente complementare:

  • Platforma culturazambeste.ro - un ghid cultural pentru tinerii pasionați de arta spectacolului, de cinematografie, fotografie, arhitectură sau muzică, realizat în parteneriat cu Asociația Zeppelin și librăria Cărturești.
  • Spaţiile Lay’s - locaţii contruite în diferite oraşe din România, cu scopul de a încuraja interacţiunea şi comunicarea între tineri.

Site-ul culturazambeste.ro susţine şi promovează peste 26 de iniţiative culturale din România, din domenii precum: teatru, dans, patrimoniu, film, arte vizuale, poezie, literatură, etnografie, restaurare și arhitectură.

Prin intermediul platformei, peste 1.000 de tineri au acces gratuit la diverse evenimente culturale, precum:

  • Festivalul Internațional de Film Transilvania,
  • Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu,
  • Festivalul de Film Anonimul,
  • Gărâna Jazz Festival,
  • Festivalul Național de Teatru Tânăr Ideo Ideis,
  • Awake
  • Festivalul Internațional de Literatură și Traducere Iași – FILIT.

Platforma reunește și o serie de proiecte pe care Lay’s le va susține pe termen lung, precum: Teatrul Apollo111, Unteatru, Teatrul Luni de la Green Hours, Centrul Național al Dansului, Replika, Cinema Govora şi MOTZArt in the school.

Cristian Neagoe, Manager Fundația Cărturești, partener al proiectului #CulturaZambeste:

„Proiectul #CulturaZambeste creat de Lay’s este o provocare pe care am primit-o cu mare bucurie. Mediul cultural din România are nevoie de susținere din partea brandurilor cunoscute.

Avem atât de mulți tineri artiști talentați care creează din pasiune, care prin dedicarea lor reușesc să transmită sensibilitatea şi bucuria lor interioară. Cred că societatea are nevoie să includă această efervescență creativă în firesc, iar proiectul #CulturaZambeste contribuie cu adevărat la facilitarea unei conectări autentice dintre public și arte.”

Spaţiile Lay’s au fost proiectate de arhitecți locali și studenți la arhitectură, împreună cu ONG-uri locale, special amenajate și personalizate pentru fiecare comunitate, pentru a facilita interacţiunea şi comunicarea tinerilor. Acestea oferă gratuit acces la Wi-Fi, cărți, CD-uri și reviste.

Alina Imbrea, Marketing Director Snacks Greater Balkans, PepsiCo:

„Implicarea tinerilor în fenomenul cultural actual și facilitarea accesului acestora la multitudinea de evenimente culturale intră în ceea ce numim normalitate și în aria lucrurilor pe care îți dorești să le susții.

Asadar, am ales ca brandul Lay’s să fie un promotor al artelor și să demareze un prim proiect de responsabilitate socio-culturală. Astfel au apărut Spațiile Lay’s în patru orașe mari din țară – București, Cluj, Iași și Timișoara, unde ne-am propus să creăm un punct de întâlnire al comunității locale cu importante proiecte culturale.

#CulturaZâmbește este o invitație la explorare – urbană, culturală, socială, personală, iar Lay’s este un brand care vrea să aducă zâmbetul pe chipurile oamenilor nu doar prin gust, ci și prin proiecte inedite.”

Primele spații urbane Lay’s au fost deja lansate în următoarele oraşe:

  • Cluj - Cinema Dacia și la containere “La Terenuri”
  • Timișoara - “Casa cu iederă”, situată pe Bulevardul Corneliu Coposu
  • Iași - Piața Unirii, în apropierea librăriei Junimea.

În București, spațiul urmează să fie lansat și este localizat La Firul ierbii, din cadrul platformei Industria Bumbacului.

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro

Trimite un comentariu