Skip to main content

Chipsurile Lay’s, campanie care încurajează apropierea tinerilor de cultură

 
Chipsurile Lay’s, campanie care încurajează apropierea tinerilor de cultură

Brandul de chipsuri Lay’s a lansat proiectul #Culturazambeste, care are ca scop apropierea tinerilor de mediul cultural.

Publicitate

Proiectul face parte din campania de imagine a brandului Lay’s “Descoperă Gustul Verii”.

Campania are două componente complementare:

  • Platforma culturazambeste.ro - un ghid cultural pentru tinerii pasionaţi de arta spectacolului, de cinematografie, fotografie, arhitectură sau muzică, realizat în parteneriat cu Asociaţia Zeppelin şi librăria Cărtureşti.
  • Spaţiile Lay’s - locaţii contruite în diferite oraşe din România, cu scopul de a încuraja interacţiunea şi comunicarea între tineri.

Site-ul culturazambeste.ro susţine şi promovează peste 26 de iniţiative culturale din România, din domenii precum: teatru, dans, patrimoniu, film, arte vizuale, poezie, literatură, etnografie, restaurare şi arhitectură.

Prin intermediul platformei, peste 1.000 de tineri au acces gratuit la diverse evenimente culturale, precum:

  • Festivalul Internaţional de Film Transilvania,
  • Festivalul Internaţional de Teatru de la Sibiu,
  • Festivalul de Film Anonimul,
  • Gărâna Jazz Festival,
  • Festivalul Naţional de Teatru Tânăr Ideo Ideis,
  • Awake
  • Festivalul Internaţional de Literatură şi Traducere Iaşi – FILIT.

Platforma reuneşte şi o serie de proiecte pe care Lay’s le va susţine pe termen lung, precum: Teatrul Apollo111, Unteatru, Teatrul Luni de la Green Hours, Centrul Naţional al Dansului, Replika, Cinema Govora şi MOTZArt in the school.

Cristian Neagoe, Manager Fundaţia Cărtureşti, partener al proiectului #CulturaZambeste:

„Proiectul #CulturaZambeste creat de Lay’s este o provocare pe care am primit-o cu mare bucurie. Mediul cultural din România are nevoie de susţinere din partea brandurilor cunoscute.

Avem atât de mulţi tineri artişti talentaţi care creează din pasiune, care prin dedicarea lor reuşesc să transmită sensibilitatea şi bucuria lor interioară. Cred că societatea are nevoie să includă această efervescenţă creativă în firesc, iar proiectul #CulturaZambeste contribuie cu adevărat la facilitarea unei conectări autentice dintre public şi arte.”

Spaţiile Lay’s au fost proiectate de arhitecţi locali şi studenţi la arhitectură, împreună cu ONG-uri locale, special amenajate şi personalizate pentru fiecare comunitate, pentru a facilita interacţiunea şi comunicarea tinerilor. Acestea oferă gratuit acces la Wi-Fi, cărţi, CD-uri şi reviste.

Alina Imbrea, Marketing Director Snacks Greater Balkans, PepsiCo:

„Implicarea tinerilor în fenomenul cultural actual şi facilitarea accesului acestora la multitudinea de evenimente culturale intră în ceea ce numim normalitate şi în aria lucrurilor pe care îţi doreşti să le susţii.

Asadar, am ales ca brandul Lay’s să fie un promotor al artelor şi să demareze un prim proiect de responsabilitate socio-culturală. Astfel au apărut Spaţiile Lay’s în patru oraşe mari din ţară – Bucureşti, Cluj, Iaşi şi Timişoara, unde ne-am propus să creăm un punct de întâlnire al comunităţii locale cu importante proiecte culturale.

#CulturaZâmbeşte este o invitaţie la explorare – urbană, culturală, socială, personală, iar Lay’s este un brand care vrea să aducă zâmbetul pe chipurile oamenilor nu doar prin gust, ci şi prin proiecte inedite.”

Primele spaţii urbane Lay’s au fost deja lansate în următoarele oraşe:

  • Cluj - Cinema Dacia şi la containere “La Terenuri”
  • Timişoara - “Casa cu iederă”, situată pe Bulevardul Corneliu Coposu
  • Iaşi - Piaţa Unirii, în apropierea librăriei Junimea.

În Bucureşti, spaţiul urmează să fie lansat şi este localizat La Firul ierbii, din cadrul platformei Industria Bumbacului.

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus