Noul logo al Bucureştiului, prin Capitală. Autorităţile au început să folosească noul logo al Capitalei, cel ales în luna mai în a două etapă, după ce prima variantă semăna foarte mult cu simbolul altui oraş.
Paginademedia.ro a surprins logo-ul, alături sloganul: "Oraşul tinerilor/The Place Of Yoing People", pe un aparat de răcorire cu vapori de apă din oraş din zona Pasajului Latin din Bucureşti.
Reamintim că Primăria Bucureşti a ales în luna mai noua identitate vizuală a Capitalei, după ce, iniţial, a ales un logo pe care l-a descalificat ulterior, pentru care s-a dovedit a fi un plagiat.
Logo-ul oficial ales de Primăria Capitalei a fost realizat de designerul Alexandru Mihai Nenciu şi este format din patru edificii-simbol ale Capitalei: Arcul de Triumf, Palatul CEC, Ateneul Român şi Arena Naţională.
GALERIE FOTO. Vezi aici logo-urile din care a fost ales simbolul Capitalei. Zeci de Arcuri de triumf, multe inimi şi B-uri, dar şi câteva acvile şi Case ale poporului
Proiectul grafic câştigător a fost ales de către o echipă formată din:
- Gabriela Firea, Primarul Bucureştiului
- Prof. Mircia Dumitrescu, directorul Muzeului Municipiului Bucuresti
- Anca Boeriu, lector la departamentul Grafica al UNARTE
- Dr. Vladimir Nicula, lector la Universitatea de Arhitectura si Urbanism Ion Mincu
- Ioana Ciocan, Vicepresedinte Uniunea Artistilor Plastici
- Dochita Zenoveiov, brand innovator, "INOVEO"
- Bogdan Naumovici, managing partner "23 Communication Ideas"
- Corina Vintan, managing partner "Links Associates"
- Mirel Palada, sociolog.
Logo-ul câştigător s-a plasat iniţial pe poziţia a doua în preferinţele specialiştilor. Proiectul care a fost ales iniţial a fost ulterior descalificat, după ce oamenii de pe internet au dovedit că semăna izbitor cu logo-ul oraşului Taipei din China.
Logo-ul Bucureştiului, surprins de Paginademedia.ro prin oraş:
Citeşte şi:
Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
Comentarii