Skip to main content

AUDIENȚE. Sporting - FCSB, peste 2,3 milioane de telespectatori. Antena 1, depășită de România TV, la nivel național

 
AUDIENȚE. Sporting - FCSB, peste 2,3 milioane de telespectatori. Antena 1, depășită de România TV, la nivel național
Sursa foto: Hepta

Partida Sporting Lisabona - FCSB (fosta Steaua) din play-off-ul Champions League a pus Pro TV în poziția de lider detașat, marți seara. Meciul încheiat 0-0 a avut un vârf de audiență de 2,5 milioane de telespectatori din întreaga țară. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de marți, pe intervalul meciului Sporting Lisabona - FCSB: 

NAȚIONAL. 2,2 milioane de români au urmărit în medie, în fiecare minut, partida din play-off-ul Champions League. Pro TV a avut cifre mai mult decât duble față de postul clasat pe locul al doilea, Kanal D. Antena 1 a fost pe patru, depășită de România TV. 

Vârful de audiență la nivel național pentru partida Sporting Lisabona - FCSB a fost la 22.20, când pe Pro TV erau 2,5 milioane de privitori. 

URBAN. Pro TV a dominat detașat și pe publicul de la orașe, cu o medie de 1,3 milioane de privitori pe intervalul meciului, 21.45 - 23.40. Locul doi pentru Kanal D, cu 488.000, media, în timp ce Antena 1 a fost pe trei cu cifre de patru ori mai mici decât Pro TV. Antena 1 a avut pe interval ediția a doua a emisiunii Aventură de 4 stele, emisiune filmată în Grecia și produsă de Mona Segall. De la 23.00, Antena 1 a avut un film de comedie, Tipi simpatici. Kanal D a avut marți seara, pe intervalul meciului, serialul Bahar: viață furată, urmat de reluarea emisiunii Vrei să fii milionar. 

COMERCIAL. Sporting - FCSB a avut, pe publicul urban cu vârste între 18 și 49 de ani, o medie de 650.000 de persoane, de trei ori mai mulți față de locul secund, ocupat de Antena 1. 

Audienţa posturilor TV marți, 15 august, pe intervalul meciului Sporting Lisabona - FCSB (21.45 - 23.40), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.233.000 12.4 31.7
2 Kanal D 919.000 5.1 13.1
3 Romania TV 586.000 3.3 8.3
4 Antena 1 552.000 3.1 7.8
5 Antena 3 235.000 1.3 3.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV marți, 15 august, pe intervalul meciului Sporting Lisabona - FCSB (21.45 - 23.40), în mediul URBAN
  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.364.000 14.0 34.9
2 Kanal D 488.000 5.0 12.5
3 Antena 1 306.000 3.1 7.8
4 Romania TV 277.000 2.8 7.1
5 Antena 3 166.000 1.7 4.2
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV marți, 15 august, pe intervalul meciului Sporting Lisabona - FCSB (21.45 - 23.40), pe publicul COMERCIAL
 
  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 649.000 14.3 40.7
2 Antena 1 183.000 4.0 11.5
3 Kanal D 162.000 3.6 10.1
4 Romania TV 48.000 1.1 3.0
5 National TV 34.000 0.8 2.2

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @ mile : hai ca iti place ca faci asta de ani.
    Adică faci circ, ăla care nu a fost aseară la tv.
  • @ mile : lăudător? Pana și aici critic Supraviețuitorul. Las o așa. Spor în continuare la hai sa zicem pupat Antena indiferent ce.
  • @ mile : ai luat o iarăși prin laturi doar doar ca sa poți linge bine postul tău preferat. Ieri nu a fost circ pe alt mare post ca sa îi ia audienta antenei. Oare de ce? :)) deci emisiunea e slaba. Oamenii nu sunt interesați. Nu e ca și când Protv difuza acces direct pe interval.

    Trezește te și tu. :)) Sunt un telespectator Protv, dar nu înseamnă ca ling totul. Chiar în comentariul anterior am spus ca Supravietuitorul e o emisiune slaba. În schimb, tu crezi ca dacă o emisiune e la Antena e buna. :)) unde ai fost toată vara sa critici circul Insula iubirii dacă nu îți place circul?
  • f , deci pt tine important e sa fie audienta cu orice mizerii , eu nu sunt ca tine sa mauit la filme de 10 ori si proaste , ce rost are ca faci audienta cu mizerii, la care cineva normal nu se poate uita , dar dupa cum vezi antena investeste in te cunosc , chiar daca sunt audiete mici, stai linistit , au bani multi
  • @ mile : Supraviețuitorul a fost o emisiune slaba la noi. Publicitarii sunt interesați de comercial, unde toată vara Antena a stat pe lângă Kanal D.

Trimite un comentariu