Skip to main content

Discovery, parteneriat cu platforma Olympic Channel. Acordul acoperă 50 de ţări din Europa

 
Discovery, parteneriat cu platforma Olympic Channel. Acordul acoperă 50 de ţări din Europa

Discovery şi platforma Olympic Channel, deţinută de Comitetul Internaţional Olimpic (CIO), au încheiat un parteneriat prin care vor difuza la comun, pe teritoriul Europei, programe despre Jocurile Olimpice.

Publicitate

Zona de acoperire a acordului cuprinde 50 de ţări europene şi consolidează statului canalului Eurosport de "Gazdă a Jocurilor Olimpice" în Europa.

Acordul este în vigoare până în anul 2024, perioadă în care Discovery Communications deţine drepturile multimedia exclusive pentru Jocurile Olimpice în Europa.

Gigantul de comunicaţii a achiziţionat drepturile pentru suma de 1.4 miliarde de euro. Detalii, pe Paginademedia.ro.

În ce constă înţelegerea?

Acordul presupune creare de conţinut, promovare online şi programe dedicate Olimpiadei, difuzate pe Eurosport.

Eurosport va realiza conţinut sportiv, original, disponibil pe toate platformele sale, asigurând totodată şi acces la conţinut local sau programe de ştiri. Programele transmise de Eurosport şi paltforma VoD Eurosport Player vor fi marcate de logo-ul Olympic Channel.

În acelaşi timp, Olympic Channel va promova platformele Eurosport, iar acesta va fi prezent sub formă de site integrat pe platforma Eurosport.

Programele dedicate vor fi difuzate pe Eurosport începând cu data de 2 august şi vor cuprinde, printre altele:

  • Programe speciale de 60 de minute:

Seria “Hall of Fame”: rememorează cele mai importante poveşti de la ediţiile de referinţă ale Jocurilor Olimpice – începând cu Rio 2016 până la Lillehammer 1994.

  • Programe în format scurt, pentru toate ecranele:

“On the Line”: prezintă culisele celor mai importante momente ale Jocurilor Olimpice, prezentată prin imagini de arhivă susţinute de interviuri în exclusivitate.

“Against All Odds prezentat de Bridgestone”: spune poveştile unor sportivi care au trecut peste obstacole personale şi profesionale incredibile, înainte de a obţine succesul la cel mai înalt nivel.

“The Olympics: On The Record”: recorduri olimpice prezentate într-un format atractiv prin intermediul animaţiei şi al altor procedee grafice.

  • Săptămână tematică:

O dată pe an Eurosport va crea o săptămână tematică pe parcursul căreia vor fi difuzate programe despre sporturile olimpice 24 din 24 de ore.

Peter Hutton, CEO Eurosport:

„CIO a fost un partener esenţial pe parcursul pregătirii primei noastre ediţii a Jocurilor Olimpice pe care o vom transmite în calitate de ‘Gazdă a Jocurilor Olimpice’, PyeongChang 2018.

Această nouă colaborare va întări relaţia noastră şi va ridica la un nou nivel expunerea pe care o asigurăm sportului olimpic. Când prezentăm poveştile olimpice cred că este important să aducem ceva nou.

De aceea nu ne limităm doar la redifuzarea imaginilor din arhiva olimpică, ci încercăm să le arătăm fanilor ceva nou, aşa cum i-am adus împreună la start pe ecran, pentru prima dată, pe Usain Bolt, Carl Lewis şi Jessie Owens, în Race of Legends (Cursa Legendelor).”

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus