Skip to main content

DIVERTISMENT. Ernest, primul în țară, Cabral, la orașe. Tinerii, cu ochii pe Insula iubirii

 
DIVERTISMENT. Ernest, primul în țară, Cabral, la orașe. Tinerii, cu ochii pe Insula iubirii

DIVERTISMENT. Cum s-au împărțit românii între producțiile de divertisment de pe piață, în perioada în care marile emisiuni sunt în vacanță?

Publicitate

Câte targeturi, atâtea preferințe. La nivelul întregii țări, Ochii din umbră, cu Ernest (Kanal D), a fost cea mai urmărită. La orașe, primul în top este Cabral, cu Ce spun românii (Pro TV). Pe publicul comercial a fost preferată Insula Iubirii, de pe Antena 1, o emisiune din care nu lipsesc secvențele interzise minorilor.

NAȚIONAL. Două emisiuni date de Kanal D au fost pe primele locuri la nivelul întregii țări: Ochii din umbră, cu Ernest și Roata norocului (cu 1,1-1,2 milioane audiență). Locul trei pentru Acces Direct, de pe Antena 1, cu cifre apropiate primelor locuri.

Pe țară, Ce spun românii este pe locul patru, urmată de Insula Iubirii - Temptation Island (Antena 1)

URBAN. Top trei complet diferit la orașe. În mediul urban, cel mai vizionat a fost Cabral, cu Ce spun românii (peste jumătate de milion de telespectatori pentru emisiunea de pe Pro TV). A fost urmată de Acces Direct, la mică diferență.

Emisiunile de pe Kanal D care conduc topul național sunt la orașe pe locurile trei-patru (trei pentru Roata norocului și patru pentru Ochii din umbră).

Insula iubirii e și aici pe cinci.

COMERCIAL. Preferințe diferite pentru publicul comercial între 18 și 49 de ani. Acest segment de public s-a uitat la Temptation Island - Insula iubirii, program dat de Antena 1 și nerecomandat copiilor.

Topul comercial este completat de Ce spun românii, Poftiți pe la noi, Ochii din umbră și Te pui cu blondele.

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna iulie, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Post   Persoane   Rtg%  
1 Ochii din umbra Kanal D 1.256.000 7
2 Roata norocului Kanal D 1.130.000 6.3
3 Acces Direct Antena 1 1.070.000 6
4 Ce spun romanii Pro TV 813.000 4.5
5 Temptation Island - Insula Iubirii Antena 1 776.000 4.3
6 Se striga darul Kanal D 741.000 4.1
7 Poftiti pe la noi: Poftiti la munca Antena 1 717.000 4
8 Te pui cu blondele Antena 1 695.000 3.9
9 WowBiz Kanal D 670.000 3.7
10 Te vreau langa mine Kanal D 657.000 3.7
11 Bravo, ai stil! Gala Kanal D 598.000 3.3
12 Lectii de viata (sez 4) Pro TV 575.000 3.2
13 Vrei sa fii milionar Kanal D 574.000 3.2
14 iUmor (sez 3) Antena 1 567.000 3.2
15 Schimb de mame Prima TV 549.000 3.1
16 Fantastic Show (sex 2) Antena 1 544.000 3
17 Lectii de viata (sez 3) Pro TV 537.000 3
18 Teo Show Kanal D 504.000 2.8
19 In puii mei Antena 1 456.000 2.5
20 Nunta cu scantei Antena 1 432.000 2.4

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna iulie, în mediul URBAN:

  URBAN   Post   Persoane   Rtg%  
1 Ce spun romanii Pro TV 529.000 5.4
2 Acces Direct Antena 1 512.000 5.3
3 Roata norocului Kanal D 465.000 4.8
4 Ochii din umbra Kanal D 464.000 4.8
5 Temptation Island - Insula Iubirii Antena 1 450.000 4.6
6 Te pui cu blondele Antena 1 350.000 3.6
7 Poftiti pe la noi: Poftiti la munca Antena 1 327.000 3.4
8 WowBiz Kanal D 323.000 3.3
9 Se striga darul Kanal D 323.000 3.3
10 Bravo, ai stil! Gala Kanal D 280.000 2.9
11 iUmor (sez 3) Antena 1 278.000 2.9
12 Fantastic Show (sex 2) Antena 1 277.000 2.8
13 Vrei sa fii milionar Kanal D 275.000 2.8
14 Voi cu Voicu Antena 3 262.000 2.7
15 Lectii de viata (sez 4) Pro TV 262.000 2.7
16 Schimb de mame Prima TV 246.000 2.5
17 Lectii de viata (sez 3) Pro TV 242.000 2.5
18 Te vreau langa mine Kanal D 233.000 2.4
19 In puii mei Antena 1 229.000 2.4
20 Nunta cu scantei Antena 1 226.000 2.3

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna iulie, pe SEGMENTUL COMERCIAL:

  COMERCIAL     Persoane   Rtg%  
1 Temptation Island - Insula Iubirii Antena 1 320.000 7.1
2 Ce spun romanii Pro TV 186.000 4.1
3 Poftiti pe la noi: Poftiti la munca Antena 1 183.000 4
4 Ochii din umbra Kanal D 176.000 3.9
5 Te pui cu blondele Antena 1 169.000 3.7
6 Roata norocului Kanal D 161.000 3.6
7 Acces Direct Antena 1 152.000 3.3
8 iUmor (sez 3) Antena 1 151.000 3.3
9 WowBiz Kanal D 136.000 3
10 Se striga darul Kanal D 134.000 3
11 Fantastic Show (sex 2) Antena 1 128.000 2.8
12 Xtra Night Show Antena 1 128.000 2.8
13 In puii mei Antena 1 121.000 2.7
14 Schimb de mame Prima TV 110.000 2.4
15 Bravo, ai stil! Gala Kanal D 105.000 2.3
16 Lectii de viata (sez 4) Pro TV 105.000 2.3
17 Lectii de viata (sez 3) Pro TV 99.000 2.2
18 Vrei sa fii milionar Kanal D 99.000 2.2
19 Nunta cu scantei Antena 1 98.000 2.2
20 Gashka Mare Antena 1 97.000 2.2

Sursa: Kanatar Media. Copyright: ARMA

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • draga un ohm, asa cum Pro cumpara filmele la fel si A1 cumpara emisiunile pe care le difuzeaza. cel putin cele care sunt gen ''format i-nal''. si asa se intampla de regula.
  • @ un ohm : și de ce crezi ca se intampla asta? Protv are în difuzare doar 3 emisiuni. Doua sunt în top și pe primul loc pe segment. A treia, best of Vorbește lumea lipsește, dar s ar putea tot sa fie lidera. :)) în rest, Protv domina topurile de filme, seriale și știri.
  • insula *** este pentru obsedati....... iar in afara de ce spun romanii pro nu a avut divertisment ,lectii de viata nu este divertisment si nici iumor .si nici acces in ..... o emisiune unde se discuta despre morti , numai antenuta poate da asa ceva , iar in clasament sunt doar cateva de divertisment restul sunt ..... sar putea din toamna sa vedem chestiunea zilei cu Florin Calinescu asta este important
  • Draga Doru
    emisiunule sunt productii proprii, filmele le iei si le pui pe taraba. vezi diferenta ? antena e boss pe comercial cu ce produce, pro e boss pe comercial cu ce cumpara de la altii.
  • Draga "un ohm", ai vazut subiectul cu filmele lunii Iulie ? Surpriza. "Antena 1" nu apare pe comercial. De ce ?
  • audientle nu sant corecte insula iubiri trebuie sa fie lider cu miliarde de tlespecatorii , antenna 1 e cel mai urmarit post din univers si din galacse , si e o emisiune educative unde poti invata ceva , bravo antenna asa multe emisiuni de doi leii , asa cum-mi place mie sant in top , chiar nu ma asteptam la asta , asta inseamna televiziune pitipoance cocalari manelistii pomohaci , si cat mai multe facaturii
  • @ mile : insula iubirii este singura emisiune care sta mai bine pe comercial de la antena. În rest, nu compara mere cu pere. Compara ce spun romanii cu acces direct. Acces pierde vreo doua puncte. Ce spun romanii doar ceva după virgula.

Trimite un comentariu