Skip to main content

AUDIENŢE. Vocea României - X Factor, cifrele confruntării. TVR 2 în top cinci pe două targeturi

 
AUDIENŢE. Vocea României - X Factor, cifrele confruntării. TVR 2 în top cinci pe două targeturi

AUDIENŢE. O nouă confruntare Vocea - X Factor. Show-ul de pe Pro TV a avut vineri seara cifre peste Antena 1. Pe intersecţia celor două, Pro TV a avut aproape 500.000 de persoane peste show-ul Antenei 1.

Publicitate

Interesant este TVR 2 care a fost aseară a patra televiziune, cu o medie de 330.000 de persoane. Postul a avut, de la 20.00, la 22.00 un film artistic din 1971, Farul de la capătul lumii, cu Kirk Douglas, o producţie inspitrată de o carte de Jules Verne.

De notat. X-Factor a inceput la ora 21.05, cu jumătate de oră mai tarziu decat Pro TV, si s-a terminat spre miezul nopţii.

Pe intervalul Vocii, 20.30 - 23.10, cifrele au fost foarte apropiate de cele de pe intersecţie.

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de vineri pe intervalul de intersecţie a celor două talent show-uri Vocea României - X Factor:

NAŢIONAL. Show-ul de pe Pro TV, aflat la a şaptea ediţie, a fost urmărit de aproape 1,6 milioane de persoane, media pe minut, pe intervalul în care a concurat cu X Factor. Pe acelaşi interval, Antena 1 a obţinut 1,1 milioane cu media.

URBAN. La oraşe, Vocea României a atras o audienţă bună pentru Pro TV, aproape 900.000, media de telespectatori. Antena 1 şi Kanal D au fost umăr la umăr, cu aproximativ 500.000 de persoane, media, pentru fiecare.

COMERCIAL. Pro TV s-a apropiat de jumătate de milion de persoane, pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a obţinut pe acelaşi interval 300.000, media. TVR 2 intră şi aici în top, pe cinci.

Audienţa posturilor TV vineri, 22 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României - X Factor (21.05-23.10), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.590.000 8.8 20.9
2 Antena 1 1.116.000 6.2 14.7
3 Kanal D 922.000 5.1 12.1
4 TVR 2 329.000 1.8 4.3
5 Romania TV 302.000 1.7 4.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 22 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României - X Factor (21.05-23.10) în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 894.000 9.2 21.7
2 Antena 1 542.000 5.6 13.2
3 Kanal D 509.000 5.2 12.3
4 Romania TV 178.000 1.8 4.3
5 Antena 3 171.000 1.8 4.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 22 septembrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României - X Factor (21.05-23.10), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 480.000 10.6 29.7
2 Antena 1 301.000 6.7 18.6
3 Kanal D 145.000 3.2 9.0
4 Prima TV 59.000 1.3 3.7
5 TVR 2 40.000 0.9 2.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Citeşte şi:

VEZI prima confruntare Vocea României - X Factor, AICI

VEZI audienţa primei ediţii Vocea României din acest sezon, de vineri, AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Me Me
    @F, Tu vrei sa spui ca Antena si Kanal D (ca sa luam numai concurenta directa) beneficiaza de banii pe care PRO-ul ii ia de la cablisti? Nu cred, dar tu oricum pare ca stii tot ce este legat de PRO, asa cum este si mile pentru Antene. Ce abonat crezi ca ar da bani sa vada orice canal din grupul PRO (poate cu exceptia PROTV)? Asa cum lumea s-a obisnuit cu DIGI TV satelit fara Antene, asa s-ar obisnui si lumea fara toate PRO-urile.
    Ce observ pe site-ul acesta, cum cineva zice ceva impotriva "taberei" tale, zici ca l-ai injurat de toata familia. De ce trebuie sa se pozitioneze numai la extreme? Hai sa fim mai de centru si sa vedem partea plina a paharului in orice lucru facut de fiecare parte participanta la acesta confruntare de pe piata media.
    PS: Cred ca pe site-ul asta se comenteaza sub cel putin 2-3 identitati. De ce?
  • F F
    Așa e mile. Ramai aici și nu mai polua restul site-ului. :))
  • mile mile
    f, nu o sa ne spui tu cat sa comentam si cand
  • F F
    @ mile : și când ți am spus eu ce sa faci? Poate acum mult timp când nu știam cine ești. Acum știu ca ești doar un obsedat. Hai mai pastreaza-te și pentru urmatorul articol.
  • Ciprian Ciprian
    Mulțumesc pentru audiențe.
  • Alinutza Alinutza
    in ceea ce priveste tema aricolului, nu comentez audienta Vocea vs X Factor. e deja prezentata. parerea mea este ca pentru inca multe sezoane Vocea va fi peste X Factor. sunt diferente de tehnici de filmare, de atitudine a juriului de calitate a concurentilor, de seriozitate.

    @mihai, Chefi domina luni cand se odihneste Gospodarul iar marti dupa ce inchide Bobita din Fierbinti si Giani pleaca la culcare. cel putin asa zice Pagina de media. deci nu prea domina.

    @Mihai Florin (Expertul), n-am mai vazut asa ceva decand recita Duban poezii pe stadion de ziua partidului.

    @mile si Zira(2 in 1) sunt adevarati sau i-a inventat cineva din plictiseala?
  • mile mile
    f, nu e treaba ta asta , tu comentezi ce vrei , dar nu spui altota ce sa faca , expertule , asa-i sa traiasca in veci pro , ca la el ne inchinam , nu , iar voi vorbiti de altii, ca le place antena , dar voi faceti acelas lucru
  • F F
    @ Mihai : șefii de la hantena or fi lideri pe comercial, dar antena nu este. :)) Vara asta uneori a fost și sub Kanal D.
  • Mihai Mihai
    @Mihai Florin (Expertul) - nici pentru coana Leana nu se faceau atatea elogii ca poemul facut de tine pentru Pro TV. Si cum are top 7 zile din 7 in comercial, cand sefii de la hantena 1 domina pe comercial, acolo unde conteaza?
  • F F
    @ Me : nu mai încerca. Tu nu ai niciun contract cu Protv. Firmele de cablu au relații comerciale, așa cum au cu multe alte televiziuni, de la discovery la mtv. Tu ai postul în pachetul de baza sau nu îl ai deloc, așa cum se intampla la unele firme locale mici.

    @ mile : Toată lumea poate comenta despre orice. Ideea este cum o faci. De exemplu, dacă ambele posturi au urcat pe comercial, eu nu am început cu X Factor urca, vocea coboară, ca tine. :))
  • mile mile
    expertule , stim deja audientele , de pe ce planeta vi
  • Alinuta Alinuta
    mile si Zira sunt reali, sunt adevarati sau doar personaje create de cineva din plictiseala?
  • Mihai Florin (Expertul) Mihai Florin (Expertul)
    Pe comercial, in aceasta toamna, ProTV are sapte din sapte zile, in Prime Time, in jur de 30% market share! Ambele show-uri au crescut fata de saptamana trecuta, dar Vocea este la ani lumina de kix factor! Vocile au răsunat, iar antrenorii s-au luptat aprig pentru ele în cea de-a patra ediție Vocea României



    Concurenți cu voci fenomenale și cu șansa de a câștiga marele trofeu al competiției au urcat vineri pe scena Vocea României. Antrenorii au fost încă o dată uimiți de calitățile vocale ale participanților și de forța cu care interpretează fiecare melodie și s-au luptat pentru cei mai buni dintre ei, apelând la strategii inedite. Tudor, Smiley, Lori și Despot sunt încântați de componența echipelor lor până în acest moment, dar nu se opresc aici, vor de fiecare dată mai mult.

    Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.6 milioane de telespectatori au urmărit competiția în care doar vocea contează, iar în minutul de maximă audiență de la 20:48, cea mai bună competiție a vocilor a reuşit să aducă în faţa televizoarelor peste 2.2 milioane de români.

    A patra ediție a noului sezon Vocea României a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 10.6 puncte de rating și 29.5% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 6.5 puncte de rating și 18% share.

    Încă opt concurenți au întors scaunele antrenorilor

    Antrenorii au început în forță a patra rundă de audiții pe nevăzute, fericiți cu alegerile pe care le-au făcut, cu gânduri pentru colegii lor, dar și pentru ei înșiși, fiind încrezători în componența echipelor lor. ”Țin să vă anunț pe aceasă cale că îmi fac o echipă beton. Eu sunt foarte exigent și mai este loc, mai vreau voci.”, spune Despot. ”Deja am voci foarte bune în echipa mea. Eu, în locul celorlalți antrenori, aș cam fi gelos pe mine. Oricum, până în momentul ăsta, la capitolul voci, sunt blindat.”, a continuat Tudor, foarte sigur pe el. ”Când mă inspiră o voce și simt că trebuie s-o am în echipa mea, mă relaxez complet și apăs butonul cu tocul. Am în echipă voci incredibile și abia aștept să lucrez cu ele.”, a declarat Lori la începutul celei de-a patra ediții, iar Smiley a punctat: ”Eu, ce mi-am dorit, am luat. Sunt bine, foarte bine!”.

    După o seară formidabilă, echipa Tudor are două voci noi: Bianca Oneț și Maria Rădeanu. Ambele concurente i-au fascinat pe antrenori, au făcut spectacol pe scena Vocea României și au umplut sala de energie. Bianca a cântat extraordinar melodia I am the one, iar Maria a interpretat într-o manieră originală piesa Someone like you.

    Echipa Smiley s-a îmbogățit cu încă doi concurenți extrem de carismatici și cu voci speciale: Amir Arafat și Anne-Marie Ionescu. Cei doi au adus pe scenă momente pline de pasiune și au transmis forță, dar și emoție. Amir a cântat piesa Make it rain, iar la final a fost copleșit de fericire, iar Anne-Marie a interpretat melodia Love on the brain și a primit foarte multe aplauze pentru reprezentația ei.

    Și echipa Lori a încheiat seara tot cu două voci de excepție: Andrei Barz și Rufus Martin. Concurenții au fost originali, creativi și au demonstrat că sunt adevărați artiști. Andrei a cântat la chitară și voce piesa Sweater Weather și a realizat un moment plin de sensibilitate, iar Rufus a venit din Germania pentru a cuceri România și a reușit. A interpretat melodia Another day in paradise, a impresionat antrenorii cu vocea lui și merge mai departe în competiție.

    Despot a luptat vineri seară pentru cele mai bune voci din cea de-a patra ediție, iar la final în echipa sa au mers Oana Mirică și Horațiu Haiduc. Oana a cântat piesa I Won't Go For More, iar antrenorii i-au dat emoții, întorcându-și scaunele în ultimele secunde ale interpretării. Concurenta a primit sfaturi din partea lor, dar și laude referitoare la timbrul ei special. Horațiu a cântat melodia I need a dollar și a produs un moment savuros în platou, realizat de Tudor și Smiley.

    A fost încă o seară extraordinară la Vocea României! Concurenții au dat tot ce au avut mai bun, iar antrenorii sunt fascinați de atâtea voci excelente. Vinerea viitoare, de la 20:30, dăm sunetul mai tare în cea de-a cincea rundă de audiții pe nevăzute!

    Vocea României – Doar vocea contează!
  • mile mile
    vreau sa incerc ceva in premiera , si in esclusivitate , in pauza de la iumor , zira , ai fii interesata sa ne cunoastem mai bine , e cam plictisitor viata de postac , si asi cam vrea sa ma insor , vad ca a vem ceva in comun , nu ne place protevisti , impreuna am putea lupta mai eficent in potriva imperialistilor de americani , care detin protv
  • mile mile
    f, asa este, doar tu ai voie sa comentezi despre antene orice , nu

Trimite un comentariu

sus