Skip to main content

FOTO. Brandul Dolce dispare. Telekom Sport îi ia locul. Primele imagini cu grafica postului

 
FOTO. Brandul Dolce dispare. Telekom Sport îi ia locul. Primele imagini cu grafica postului

Posturile Dolce Sport trec prin cea mai importantă schimbare de la lansarea din 2010. Din această seară, acestea şi-au schimbat numele în Telekom Sport.

Publicitate

Schimbarea s-a făcut începând cu ora 18.30, odată cu începerea emisiunii Sport24.

Toate meciurile din UEFA Champions League şi din UEFA Europa League se văd la Telekom Sport, dar şi toate meciurile din Liga 1 şi din La Liga, partidele transmise în exclusivitate din Premier League, Cupa Angliei, Cupa Germaniei şi Cupa Franţei, anunţă reprezentanţii postului.

La acestea se adaugă şi competiţii automobilistice (Formula 1, WRC, Formula E, Formula 2, GP 3 sau Porsche Supercup), campionate profesioniste din sportul american (NFL, NBA si NHL), campionatele interne de handbal şi de rugby masculin şi feminin, dar şi toate meciurile echipei naţionale de rugby şi turneele din circuitul ATP.

În luna decembrie, Telekom Sport va difuza în exclusivitate Campionatul Mondial de handbal feminin, unde România este printre favoritele la medalii.

Miroslav Majoros, CEO grupul de companii Telekom Romania: „Atât exclusivităţile de conţinut sportiv, cât şi ofertele comerciale Telekom nou lansate în acest an sub conceptul #Netliberare, ne poziţionează în acest moment ca unul dintre cei mai importanţi jucători de pe această piaţă. Telekom Sport va însuma numele, dar şi valorile unui brand puternic la nivel local şi internaţional. Clienţii noştri vor recunoaşte şi se vor identifica mai uşor cu tot ceea ce înseamnă Telekom în casele lor, dar şi în alte contexte şi spaţii, oricând, flexibilitatea pachetelor noastre oferindu-le aceste opţiuni şi beneficii."

„Telekom Sport se va concentra pe conţinut care să ofere fanilor sportului emoţiile competiţiilor premium. Căutăm să oferim în continuare cât mai multe ore de live-uri ale sportului de calitate, susţinute de demersuri editoriale pe măsură. Ne dorim simplificarea comunicării legate de conţinutul sportiv şi o asociere cât mai pregnantă cu brandul Telekom şi, astfel, întărirea diferenţiatorului ofertei Telekom pe piaţa din România. Printr-o ofertă comercială foarte atractivă, bazată pe conţinut multimedia de calitate, suntem încrezători că ne vom menţine promisiunile faţă de clienţi, prin prezentarea unor programe de calitate şi transmisiuni în exclusivitate de la competiţii de prestigiu”, explică Vlad Enăchescu, Director General Telekom Sport.

Canalele TV Telekom Sport sunt disponibile cu serviciul TV de la Telekom, serviciul Telekom TV Web & Mobile şi aplicaţia mobilă Telekom TV. În prezent, pe lângă canalele liniare Telekom Sport 1,2,3,4,5,6, există patru canale Telekom Sport Online, disponibile în aplicaţia TelekomTV.

Galerie FOTO. Dolce Sport e Telekom Sport

UPDATE FOTO

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Opinie personala (eu pot fi sincer doar la persoana 1): atata timp cat digi are WTA.....pentru mine, nu e o competitie! si nu, nu doar pentru halep. Urmaream turneele feminine de pe vremea Irinei Sparlea (m-am trezit noaptea sa vad meciul ei cu Venus).

    Telekom e bun, nu contest, dar Digi e superior.

    Offtopic: Netul de la digi e mult, mult mai bun! Socrii mei au net telekom, eu am digi. Nu se compara! Si nu vorbesc de facebook si site-uri de stiri. Vorbesc de net...net, pentru lucru.
  • Sunt client Telekom, dar până nu vor face prețuri mai accesibile la abonamente, tot Digi o bate.
  • Cumpărați drepturile TV pentru campionatul de fotbal al Germaniei...dacă vă permiteți...
  • Cam nepotrivite culorile pebtru un canal de sport, chiar daca magenta e culoarea telekom.

Trimite un comentariu

sus