Skip to main content

Comunicat oficial. Ce face la GMP PR Cristi Dimitriu, fostul şef al News.ro

 
Comunicat oficial. Ce face la GMP PR Cristi Dimitriu, fostul şef al News.ro

Comunicat oficial de la GMP PR, despre intrarea în echipă a lui Cristi Dimitriu, care a plecat din poziţia de director general al News.ro, după cum Paginademedia.ro a scir aici.

Publicitate

Dimitriu va fi Head of Corporate în agenţia GMP PR. Adică, "coordonează echipa de comunicare şi dezvoltă zona corporate a agenţiei".

Mai exact, "îşi propune să iniţieze servicii pentru clienţi, să găsească noi zone de extindere şi să lanseze idei de campanii de promovare a competenţelor către exterior."

Cristi Dimitriu, despre noua poziţie din PR, după 24 de ani de presă:

“Nu o să folosesc clişeul că este o nouă provocare pentru mine, ci o să spun că intenţionez să continui munca excelentă a echipei, dar şi să aduc o altă abordare cu experienţa pe care o am din media. Celor din media care m-au întrebat de ce “trec de celalaltă parte a baricadei”, la PR, le răspund că folosesc o dihotomie periculoasă şi împreună avem mai multe lucruri care ne unesc decât ne despart, iar unul dintre ele trebuie să fie tot timpul profesionalismul în ceea ce facem.

În plus, chiar îmi propun să vin în viitorul apropiat cu un proiect în sprjinul media de calitate pentru că ştiu foarte bine câtă nevoie are de aşa ceva”

Citeşte despre plecarea lui Cristi Dimitriu de la News.ro, AICI

Comunicatul GMP PR:

Cunoscutul ziarist şi director de media Cristian Dimitriu se alătură echipei GMP PR în poziţia de Head of Corporate, urmând să coordoneze echipa de comunicare şi să dezvolte zona corporate a agenţiei.

Din această postură, Cristi Dimitriu îşi propune să iniţieze servicii pentru clienţi, să găsească noi zone de extindere şi să lanseze idei de campanii de promovare a competenţelor către exterior.

“Nu o să folosesc clişeul că este o nouă provocare pentru mine, ci o să spun că intenţionez să continui munca excelentă a echipei, dar şi să aduc o altă abordare cu experienţa pe care o am din media. Celor din media care m-au întrebat de ce “trec de celalaltă parte a baricadei”, la PR, le răspund că folosesc o dihotomie periculoasă şi împreună avem mai multe lucruri care ne unesc decât ne despart, iar unul dintre ele trebuie să fie tot timpul profesionalismul în ceea ce facem. În plus, chiar îmi propun să vin în viitorul apropiat cu un proiect în sprjinul media de calitate pentru că ştiu foarte bine câtă nevoie are de aşa ceva”, spune Cristi Dimitriu.

Ioana Mănoiu, managing partner GMP PR:

“Departamentul Corporate este o expertiză cheie a agenţiei şi odată cu venirea lui Cristi Dimitriu, intră într-o nouă etapă. Intenţionăm să ne concentrăm mai mult în zona de consultanţă strategică şi stakeholders’ engagement unde experienţa de peste 20 de ani a lui Cristi în jurnalism şi management de media va face diferenţa”.

Cristi Dimitriu a intrat în presă în 1993 ca jurnalist de teren pe politic la ziarul Ora, în 1994 a trecut la Agenţia de presă Mediafax, unde a fost pe rând reporter, şef departament politic, redactor şef adjunct, redactor şef (2004 – 2007) şi director general până în 2011. După reunirea redacţiilor şi brandurilor fostului trust Mediapro, el a devenit director editorial al Mediafax Group, funcţie pe care a deţinut-o până în ianuarie 2016. La începutul anului trecut, împreună cu o echipă care a plecat din Mediafax, a lucrat la Agenţia de presă News.ro, unde a avut funcţia de director general până în septembrie 2017. A organizat şi moderat zeci de conferinţe de business sub brandurle Mediafax Talks şi News.ro şi crede în dialog, în interacţiunea ideilor şi în comunicare.


Despre GMP PR
Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional la competiţii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award. Printre distincţiile primite se numără „Best use of PR Evaluation”, „Newcomer European Agency of the Year”, „Best European Launch” sau „Romanian PR Agency of the year”. În 2016 agenţia a fost implicată într-o campanie considerată Campania Anului în România, cea în urma căreia 1 iunie a devenit Zi Liberă Naţională, agenţia fiind distinsă cu PR Innovator of the Year şi PR for Greater Good.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • S-a băgat și omul la una din firmele alea plătite cu bani mulți de multinaționalele ori marile companii care vor să ne convingă că negrul pe care îl vedem este, de fapt, cenușiu ori că prețul mare pe care îl plătim la anumite produse / servicii este chiar mic....și că, de fapt, ar trebui să fim fericiți că suntem clienții lor.

Trimite un comentariu

sus