Skip to main content

AUDIENȚE Vocea României, cifre peste ediția de săptămâna trecută. Creșteri ușoare și pentru Antena 1

 
AUDIENȚE Vocea României, cifre peste ediția de săptămâna trecută. Creșteri ușoare și pentru Antena 1

AUDIENȚE. Vremea urâtă de afară s-a resimțit și în audiențele de pe TV. Vineri seara au fost creșteri de audiențe pentru Vocea României și X Factor. 

De menţionat. X-Factor a inceput la 21.10, cu 40 de minute mai tarziu decat Pro TV si s-a terminat aproape de miezul nopţii. 

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele confruntării Vocea României - X Factor, de vineri, 6 octombrie:

NAȚIONAL. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit de peste 1,8 milioane de persoane, la nivel național. Show-ul de pe Pro a avut un plus de 200.000 de persoane față de ediția de săptămâna trecută (cifrele, AICI). Creștere ușoară și pentru Antena 1, care a depășit un milion de persoane. Dacă săptămâna trecută Antena 1 fusese depășit, la nivel național de Kanal D, săptămâna aceasta postul a fost al doilea, dar la distanță de lider. Prima TV a intrat în top cinci la nivel național, cu filmul B.D. În alertă. 

URBAN. Vocea României a avut puțin peste un milion de privitori, la orașe, ușor peste ediția de vinerea trecută. Cifre aproape la jumătate pentru Antena 1. 

COMERCIAL. Vocea s-a apropiatd e jumătate de milion de telespectatori, pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani. Antena 1 a obținut o medie de aproape 300.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV vineri, 6 octombrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10), la nivel NAŢIONAL

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.813.000 10.1 22.6
2 Antena 1 1.091.000 6.1 13.6
3 Kanal D 913.000 5.1 11.4
4 Romania TV 385.000 2.1 4.8
5 Prima TV 346.000 1.9 4.3
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 6 octombrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10) în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.019.000 10.5 23.9
2 Antena 1 570.000 5.9 13.4
3 Kanal D 482.000 4.9 11.3
4 Romania TV 207.000 2.1 4.9
5 Prima TV 181.000 1.9 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 6 octombrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.10), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 482.000 10.7 30
2 Antena 1 298.000 6.6 18.6
3 Kanal D 142.000 3.2 8.8
4 Prima TV 79.000 1.8 4.9
5 National TV 52.000 1.2 3.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

INTERSECȚIA Vocea României - X Factor (21.10 - 23.10)

Deși X Factor a început cu 40 de minute mai târziu decât Vocea, cifrele au rămas aproape neschimbate pe intersecția dintre cele două, 21.10 - 23.10. 

Audienţa posturilor TV vineri, 6 octombrie, pe intersecţia Vocea României - X Factor (21.10-23.10), la nivel NAŢIONAL:
 
  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.801.000 10 23
2 Antena 1 1.068.000 5.9 13.7
3 Kanal D 944.000 5.2 12.1
4 Romania TV 394.000 2.2 5
5 Prima TV 358.000 2 4.6
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV vineri, 6 octombrie, pe intersecţia Vocea României - X Factor (21.10-23.10) în mediul URBAN:
 
  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.019.000 10.5 24.2
2 Antena 1 575.000 5.9 13.7
3 Kanal D 502.000 5.2 11.9
4 Romania TV 216.000 2.2 5.1
5 Prima TV 183.000 1.9 4.3
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 
Audienţa posturilor TV vineri, 6 octombrie, pe intersecţia Vocea României - X Factor (21.10-23.10), pe publicul COMERCIAL:
 
  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 490.000 10.9 30
2 Antena 1 310.000 6.9 19
3 Kanal D 153.000 3.4 9.4
4 Prima TV 82.000 1.8 5
5 Romania TV 45.000 1 2.7
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
Citește și: 

VEZI prima confruntare Vocea României - X Factor, AICI

VEZI audiența primei ediții Vocea României din acest sezon, de vineri, AICI 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • nustiu cat mai permitetii ca acest individ sam ffoloseasca numele de mile , nu se mai poate asa , cu asa multii protevistii , am sa I-I propun syapanului meu don ptofesor , sa vorbeste cu luviul dragnea , ca psedeul find la putere sustinut , de trustu nostrul , ar trebui sa dea o ordonant de urgnta , , care sa interzica privitul la protv , si sa oblige toti romani sa se uiuite doar la antene , si sa vedetii atuncea cate milioane se uita la anten , nu ca acuma cand se uita doar agramati , asa ca mine
  • Vă rugăm mult de tot să postați și audiențele emisiunilor tv.Sunt curios ce rating a avut emisiunea "Te cunosc de undeva",pe luna septembrie 2017.
  • geo, aceste target-uri le stabilesti tu sau doar aberezi degeaba , aberezi fara numar , o emisiune este populara atat cat vrea publicul si nu cat vor televiziunile , ce target crezi ca are pro tv pt fort , emisiunea chiar daca costa mult , atat poate , nu stie nimeni inainte daca va fi succes , cel mai important este ca emisuni bune fac rating si mizerii gen pe bune sau taranii , ce te ingrijorezi tu de soarta antenei, prostul moare de grija antenei
  • Săptămână viitoare sunt ultimile audiții pe nevăzute. După punctul ăsta, X Factor de obicei recupera puțin teren.
  • Ba, Mile, nu fi prost...nu amesteca merele cu perele.
    Daca Chix factor are target 10 si nu face 10 inseamna ca nu e bine...nu te face ca nu intelegi.
    Iar daca chefii trebuie sa faca 12 si fac 10 si iau bataie, pe de la AMP si Las Fierbinti, pe intervalul in care se intersecteaza, iarasi nu este bine.
    Si stai tu linistit...nu sunt protevist.
  • Audiențele A 1 sunt extraordinare...trebuie să recunoaștem...mereu sub Pro TV. Acum depinde câtă audiență si-au propus cei de la A 1 să obțină...dacă și-au propus un rating de 10 și un share de 23 pe comercial atunci au o problemă...pentru că sunt destul de departe de ”țintă”.
  • @mile
    Pe intervalul de intersectie, Vocea a spulberat xfactor. Si pe tine si marele zid din capul tau.
  • si pe intervalul x factor nu ale prezentati , oricum sunt la fel in fiecare saptamana, s-a stabilizat piata tv in romania , deci nu sunt audiente interesante , ci previzibile , bravo pt marele zid , se poate sa faci audienta si avand cultura generala in prime time , la fel ca x factor

Trimite un comentariu