Skip to main content

SEARA DE JOI. Las Fierbinţi, primul pe linie. Ai noştri, depăşit de Antena 1 pe naţional şi de Kanal D la oraşe

 
SEARA DE JOI. Las Fierbinţi, primul pe linie. Ai noştri, depăşit de Antena 1 pe naţional şi de Kanal D la oraşe

AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii joi seara? În prima parte, au ales Las Fierbinţi, cu Pro TV pe prima poziţie, detaşat.

Publicitate

După Las Fierbinţi, audienţa s-a împărţit. Serialul de comedie Ai noştri, de pe Pro TV, este departe de succesul Las Fierbinţi: după ce se termină Las Fierbinţi, Ai noştri ţine abia jumătate din audienţă.

Rezultatul: schimbări în topul audienţelor. La nivelul întregii ţări, Pro TV este depăşit de Antena 1 (aseară a fost Aici sunt vedeta, cu Dan Bittman). La oraşe, Pro TV a fost sub Kanal D (cu serialul turcesc Patria mea eşti tu). Ai noştri a ţinut primul loc doar pe comercial, dar şi aici audienţa a fost mult sub Las Fierbinţi (în timp ce Antena 1 şi-a menţinut acelaşi nivel al publicului comercial)

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de joi, 26 octombrie, pe intervalele Las Fierbinţi şi Ai noştri:

Las Fierbinţi, de două ori peste Antena 1 şi Kanal D

NAŢIONAL. Peste 2,2 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Las Fierbinţi (intervalul 20.30-21.30). Pro TV a avut o audienţă de două ori mai mare decât Antena 1 (cu care s-a intersectat pe o parte din The Wall - Marele Zid şi pe o bucată din Aici eu sunt vedeta).

A sărit de 900.000 de telespectatori şi Kanal D. De notat intrarea Naţional TV în top.

URBAN. Serialul Las Fierbinţi a sărit de 1,1 milioane de telespectatori la oraşe. Şi aici, audienţa a fost de două ori mai mare decât a locului doi. Doar că pe locul secund nu a fost Antena 1, ci Kanal D. Diferenţe mici între ele.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, Las Fierbinţi a depăşit jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani. De peste două ori mai mulţi decât înregistra Antena 1.

Audienţa posturilor TV joi, 26 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.238.000 12.4 24.6
2 Antena 1 1.180.000 6.6 13
3 Kanal D 929.000 5.2 10.2
4 National TV 466.000 2.6 5.1
5 Romania TV 446.000 2.5 4.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 26 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.104.000 11.3 22.3
2 Kanal D 581.000 6 11.8
3 Antena 1 562.000 5.8 11.4
4 Romania TV 292.000 3 5.9
5 Antena 3 263.000 2.7 5.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 26 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.30), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 548.000 12.2 29.6
2 Antena 1 249.000 5.5 13.4
3 Kanal D 211.000 4.7 11.4
4 DigiSport 1 69.000 1.5 3.7
5 Romania TV 66.000 1.5 3.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Ai noştri a fost depăşit de ai lor

Cădere puternică de audienţă pentru Pro TV după ce s-a terminat Las Fierbinţi şi a început Ai noştri.

Serialul Ai noştri are jumătate din audienţa Las Fierbinţi, pe toate targeturile. Pro TV este depăşit de Antena 1 la nivelul întregii ţări şi de Kanal D la oraşe.

Are primul loc doar pe comercial.

Audienţa posturilor TV joi, 26 octombrie, pe intervalul Ai noştri (21.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.107.000 6.2 14.4
2 Pro TV 1.090.000 6.1 14.2
3 Kanal D 929.000 5.2 12.1
4 Romania TV 421.000 2.3 5.5
5 Antena 3 366.000 2 4.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 26 octombrie, pe intervalul Ai noştri (21.30-22.30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 584.000 6 13.4
2 Pro TV 549.000 5.6 12.6
3 Antena 1 513.000 5.3 11.8
4 Romania TV 270.000 2.8 6.2
5 Antena 3 254.000 2.6 5.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 26 octombrie, pe intervalul Ai noştri (21.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 339.000 7.6 20.4
2 Antena 1 241.000 5.4 14.5
3 Kanal D 190.000 4.2 11.4
4 DigiSport 1 95.000 2.1 5.7
5 Antena Stars 53.000 1.2 3.2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Adriana Miut Adriana Miut
    Este de necrezut ca in acest moment cand interesele individuale si nationale ne sunt in mare pericol preocuparile populatiei sa fie centrate pe emisiuni de divertisment ale unor televiziuni care nu militeaza pentru apararea statului de drept pus in pericol de majoritatea parlamentara toxica PSD-ALDE.
    Nu pot crede ca cetatenii nu sunt interesati de viitorul copiilor si nepotilor lor si prefera sa piarda vremea vizionand Las fierbinti, serial tipic scandalagiilor rommi. Se pare ca Europa ne-a caracterizat corect dand Romaniei numele de "***".
    Nu vreau sa cred ca romanii nu sunt afectati si nici interesati de atacul de tip comando asupra justitiei executat cu incalcarea Constitutiei de catre grupuri politice mafiote interesate sa scapea de potentiale urmariri penale ca o consecinta a insusirii banilor publici si a proprietatilor publice ale natiunii.
    In acest sens si tinand cont de procentul zdrobitor de saracie din Romania se ridica intrebarea:
    -cine face aceste clasamente,
    -cui servesc ele,
    -de ce CNA nu serveste banii publici care le sunt oferiti lunar de catre contribuabili drept salariu,
    -si de ce a ales sa serveasca o clica politica mafiota?
  • Doru Doru
    "mile", cum gasesti tu scuze mereu...
  • mile mile
    geo, te chinui degeaba, e sub media postului in prime time, asta conteaza cel mai mult , antena are media mai mica in prime time , ceea ce face ca unele emisiuni sa fie pe post chiar daca au audiente mai mici, daca concura cu emisiuni vizionate , era foarte jos , asa are noroc ca e concuta slaba joi
  • geo geo
    Ai noștri a fost, totuși, pe primul loc pe comercial, la o mare distanta, in fata A 1.
    Fara cuvinte...
  • Rent a car Bucuresti Rent a car Bucuresti
    Las Fierbinti este cel mai urmarit serial al momentului.
  • mile mile
    allex, depinde mult de continut , poate sa nu fie un succes
  • Allex Allex
    Pro aduce din toamna 2018 un nou serial de comedie f promitator! Se numeste “ANII DE SAMBATA SEARA”. Este o comedie cu mici nunante se drama. Foarte posibil ca acest serial sa inlocuiasca Las Fierbinti!
  • dana dana
    Hai ca a dat Kanal D drumul la ce stiu ei mai bine sa faca. Au readus *** si toata *** la Wowbiz. Saptamana asta a fost seara de seara o nunta cu *** cu manele cu tot pachetul. Se repeta istoria Leo de la Strehaia cand toata lumea se mira de rezultatele lor pana cand toti publicitarii au refuzat sa mai intre pe o asa productie jalnica
  • Doru Doru
    "mile", nu zici nimic de stirea "Gospodarii au atras mai multe priviri. Pro TV, lider de audiență luni seara" ?
  • mile mile
    e greu sa gasesti un alt serial romanesc care sa placa romanilor , ceea ce va face sa nu se mai produca seriale romanesti , de precizat ca marti antena a facut rating aproape cat las fierbinti , si asta timp de 3 ore , inseamna ca lumea se uita la ai nostri doar asteptand fcsb-ul ciobanului, miercuri de ce nu
  • Marele Mos Craciun Marele Mos Craciun
    @F Nu e grav
    Ai nostri e lider detasat pe comercial

    Daca pensionarii nu il apreciaza nu e problema
  • Marele Mos Craciun Marele Mos Craciun
    Romania Tv -top 5 pe comercial

    Fereasca Dumnezeu
  • Me Me
    L-am urmarit aseara. Parca nu mai are haz ... se intampla ceva. M-as uita cu mult mai mare placere la episoadele mai vechi.
  • F F
    Kanal D pe 1? :)) dar deștepții schimba ziua de difuzare acum.

    Ai noștri devine noul Atletico Textila? Sa scazi așa cu concurenta asta e foarte grav. Poate ar trebui sa încerce altceva, nu alt serial. E greu în România fără scenariști.

Trimite un comentariu

sus