Skip to main content

AUDIENŢE. Antena 1, lider la oraşe şi pe publicul comercial cu iUmor. Kanal D a avut naţionalul

 
AUDIENŢE. Antena 1, lider la oraşe şi pe publicul comercial cu iUmor. Kanal D a avut naţionalul

AUDIENŢE. Duminica a ţinut cu umorul. Show-ul iUmor a pus Antena 1 în fruntea audienţelor, la oraşe şi pe publicul comercial. La nivel naţional, Kanal D a fost liderul.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de duminică, pe intervalul iUmor:

NAŢIONAL. Kanal D a dominat la nivel naţional, cu Roata norocului pe interval, cu o medie de 1,4 milioane de persoane, media pe minut. Antena 1 a avut poziţia a doua cu iUmor, show care a obţinut o medie de 1,2 milioane de persoane.

URBAN. iUmor a condus la orşe, unde Antena 1 a obţinut o medie de 730.000 de telespectatori în cele peste două ore de emisiune. Pro TV a avut locul al doilea, cu filmul Sherlock Holmes a fost urmărit de 635.000 de orăşeni, media. De la lider pe naţional, Kanal D a fost pe trei la oraşe: 530.000 media de persoane. Digi Sport a fost a patra televiziune, la oraşe, cu o medie de 315.000 de privitori, având pe interval, parţial, meciuld e Liga I dintre Dinamo şi CFR Cluj.

COMERCIAL. Antena 1 a avut şi comercialul, cu o medie de 440.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani. Locul al doilea pentru Pro TV, care era urmărit de 380.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV duminică, 19 noiembrie, pe intervalul iUmor (20.45-23.10), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 1.482.000 8.2 16.8
2 Antena 1 1.237.000 6.9 14
3 Pro TV 1.108.000 6.2 12.5
4 Prima TV 780.000 4.3 8.8
5 TVR 1 441.000 2.5 5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 19 noiembrie, pe intervalul iUmor (20.45-23.10) în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 729.000 7.5 15.7
2 Pro TV 635.000 6.5 13.7
3 Kanal D 529.000 5.4 11.4
4 DigiSport 1 315.000 3.2 6.8
5 Prima TV 278.000 2.9 6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 19 noiembrie, pe intervalul iUmor (20.45-23.10), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 438.000 9.7 23
2 Pro TV 380.000 8.5 19.9
3 Kanal D 174.000 3.9 9.1
4 DigiSport 1 139.000 3.1 7.3
5 Prima TV 108.000 2.4 5.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • publicul protv nu gusta filmul de calitate. da-le van damme, segall, statham si ii ti *** docili.
  • mor de ciuda , ca nu ma pot bucura , ca anten 1 a fost pe primu locu , am auzit eu dela -un specialist ca asa diferent mic e in marja de eroare , asa ca nu se stie , cu siguranta cine a fost pe primu locu , aceste audiente este un ssondaj facut pe 1200 de case, si se stie ca or-ce sondaj are marja de eroare , daca anten avea catveva puncte avans , eram sigur depozita de lider
  • @ Sorin Radulescu : și ce ar putea sa facă după o zi pe alta? Toate posturile astea au grilele pregătite cu luni înainte. Maxim poate cumpăra niște filme, dacă mai sunt bani acum la sfârșit de an.
  • Tov. Presedinta Gradea, Tvr-ul unde e ? Sub nivelul marii, Doinito!

Trimite un comentariu

sus