Skip to main content

AUDIENȚE. Țara „o arde” pe comedie și pe fotbal. Pro TV, lider cu Las Fierbinți, Ai noștri și meciul FCSB

 
AUDIENȚE. Țara „o arde” pe comedie și pe fotbal. Pro TV, lider cu Las Fierbinți, Ai noștri și meciul FCSB

Seara de joi a fost dominată de Pro TV cu Las Fierbinți, Ai noștri și meciul FCSB - Beer Sheva. Meciul care a decis calificarea FCSB în primăvara europeană (încheiat 1-1) afost urmărit de puțin peste două milioane, media pe minut. 

Publicitate

În minutul de aur, pe Pro TV erau aproape 2,4 milioane de persoane. 

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de joi, pe intervalul Las Fierbinți și pe cel al meciului dintre FCSB și Beer Sheva: 

Pe intervalul Las Fierbinți, Pro TV a scos cele mai bune cifre ale serii: peste 2,4 milioane, media la nivel național. Antena 1, care a avut emisiunea The Wall, era urmărită de 1,1 milioane de persoane, în timp ce Kanal D, cu serialul turcesc Patria mea ești tu, avea 730.000, media. Seialul a avut vârf de audiență de trei milioane de persoane. 

Orașele au fost tot pe comedie. Pro TV a obținut o medie de peste 1,1 milioane de privitori. Antena 1 a fost pe doi, dar cu cifre în media postului: 600.000 de privitori

Pe publicul comercial, Pro TV a avut cifre mult peste media postului: 600.000, media persoanelor cu vârste între 18 și 49 de ani, dublu față de locul al doilea, ocupatd de Antena 1. 

Pe intervalul FCSB - Beer Sheva, care a început la 22.00 și s-a terminat aproape de miezul nopții, Pro TV a fost în continuare lider. Puțin peste două milioane de persoane, în medie, erau pe meciul de Europa League (cam 30% din persoanele care avea televizoarele deschise la acea oră). Pro TV a avut cifre mai mult decât duble față de Antena 1 și de patru ori mai mari decât ale Kanal D. 

La orașe, meciul FCSB a obținut o medie de 1,2 milioane de privitori, media, de trei ori mai mulți decât erau pe Antena 1.  

Audiența posturilor TV de joi, 2 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinți (20.00 - 21.00), la nivel NAȚIONAL, URBAN și pe publicul COMERCIAL:  

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.444.000 13.6 27.0
2 Antena 1 1.155.000 6.4 12.7
3 Kanal D 729.000 4.1 8.0
4 National TV 582.000 3.2 6.4
5 Prima TV 370.000 2.1 4.1
 
  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.151.000 11.8 23.9
2 Antena 1 601.000 6.2 12.5
3 Kanal D 442.000 4.5 9.2
4 Antena 3 230.000 2.4 4.8
5 Romania TV 206.000 2.1 4.3
 
  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 607.000 13.6 33.7
2 Antena 1 295.000 6.6 16.4
3 Kanal D 134.000 3.0 7.4
4 Prima TV 62.000 1.4 3.4
5 Romania TV 55.000 1.2 3.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 

Audiența posturilor TV de joi, 2 noiembrie, pe intervalul meciului FCSB - Beer Sheva (22.05 - 00.00), la nivel NAȚIONAL, URBAN și pe publicul COMERCIAL:

    Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.008.000 11.2 32.4
2 Antena 1 806.000 4.5 13.0
3 Kanal D 498.000 2.8 8.0
4 Romania TV 269.000 1.5 4.3
5 Antena 3 226.000 1.3 3.6

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.208.000 12.4 32.7
2 Antena 1 441000 4.5 12.0
3 Kanal D 281000 2.9 7.6
4 Romania TV 172000 1.8 4.7
5 Antena 3 140000 1.4 3.8

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 639.000 14.3 41.0
2 Antena 1 232.000 5.2 14.9
3 Kanal D 89.000 2.0 5.7
4 Romania TV 48.000 1.1 3.1
5 Prima TV 42.000 0.9 2.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @Ciprian, "Furtuna pe Bosfor" si "In dragoste si in razboi" sunt difuzate doar pentru a ocupa spatiul de emisie, nu de a face audienta mare pentru Kanal. Daca era sa fie difuzate pentru audienta mare, erau si promo-uri pe post
  • Nu cred ca e de vanzare nimic, ganditi-va ca rds ceruse jumatate de miliard doar pe Acasa si baietii n-au vrut.
  • Telespectatorii s-au săturat de serialele turcești.De asta Kanal D a scăzut în audiențe.Deja difuzează cinci seriale:"Furtuna pe Bosfor","In dragoste și război","Kosem","Patria mea ești tu" și "În bătaia inimii".Plus că va m-ai începe alt serial:"Mireasa din Istanbul".Prea exagerează cu ele.
  • Antena se tine bine pe 2, se pare ca Kanal D o da in bara toamna asta, sau serialele turcesti nu mai prind? Fix cand Antena face serial pe tema celor turcesti :)
  • https://www.dcnews.ro/mobile/pro-tv-scos-la-vanzare-proprietarii-cer-o-jumatate-de-miliard-de-dolari_564530.html

    Este adevarat ca se vinde Pro TV SRL?
  • Pai si Dolce Sport? Ei au facut rating cand propriul lor ziarist a fost facut de ras in toata presa dupa ce a baut cot la cot cu dinamovistii. Asta inseamna Telekom, sa iti protejezi angajatul care defaimeaza si denigreaza imaginea companiei. Bravo managerului Dolce!

Trimite un comentariu