
AUDIENȚE. Nici Naționala României nu a scos audiențe la meciul cu Olanda cât a avut Las Fierbinți la episodul de aseară. Serialul e imbatabil pe interval, spre deosebire de Ai noștri, care urmează după.
După încercările ratate de la începutul sezonului de toamnă, Kanal D își revine cu un noul serial - Mireasa din Istanbul. Producția turcească este după Las Fierbinți, iar când începe Ai noștri, trece peste Pro TV la nivelul întregii țări și la orașe.
Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de joi, 16 noiembrie, pe intervalele Las Fierbinți și Ai noștri:
Las Fierbinți, aproape 40% cotă de piață pe comercial
NAȚIONAL. Peste 2,6 milioane de români media pe minut la Las Fierbinți. Aproape 30% cotă de piață, ceea ce înseamnă că unul din trei români care se uita la TV era pe Pro TV. Locul doi pentru Kanal D, cu aproape 1,4 milioane de români pe post și trei pentru Antena 1, cu peste un milion la Aici eu sunt vedeta.
URBAN. Peste 1,3 milioane de telespectatori de la orașe pentru Pro TV, de două ori peste locul doi, Kanal D. Cota de piață Las Fierbinți, aproape 30%.
COMERCIAL. Cotă de piață de aproape 40% pentru Las Fierbinți și un număr de telespectatori între 18 și 49 de ani care se apropie de 700.000 de telespectatori.
Pe comercial, serialul a avut audiențe de trei ori mai mari decât locul următor, ocupat de Antena 1.
Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinți, la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.625.000 | 14.6 | 28.7 |
2 | Kanal D | 1.362.000 | 7.6 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 1.090.000 | 6.1 | 11.9 |
4 | National TV | 424.000 | 2.4 | 4.6 |
5 | Antena 3 | 352.000 | 2 | 3.8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinți, în mediul URBAN
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.352.000 | 13.9 | 28.6 |
2 | Kanal D | 657.000 | 6.7 | 13.9 |
3 | Antena 1 | 423.000 | 4.3 | 8.9 |
4 | Antena 3 | 278.000 | 2.9 | 5.9 |
5 | National TV | 189.000 | 1.9 | 4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinți, pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 673.000 | 15 | 38.9 |
2 | Antena 1 | 218.000 | 4.8 | 12.6 |
3 | Kanal D | 192.000 | 4.3 | 11.1 |
4 | National TV | 46.000 | 1 | 2.7 |
5 | Pro Cinema | 42.000 | 0.9 | 2.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Ai noștri, sub ai lor. Serialul turcesc, înaintea comediei românești
Când s-a terminat las Fierbinți, audiența Pro TV a scăzut puternic, cu serialul Ai noștri. Kanal D, cu serialul Mireasa din Istanbul, a trecut peste Pro TV la nivel național și la orașe.
Pro TV a rămas pe primul loc doar pe comercial, urmat, la egalitate de Antena 1 și de Kanal D.
Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Ai noștri, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.435.000 | 8 | 17.6 |
2 | Pro TV | 1.314.000 | 7.3 | 16.1 |
3 | Antena 1 | 1.084.000 | 6 | 13.3 |
4 | Antena 3 | 353.000 | 2 | 4.3 |
5 | Romania TV | 324.000 | 1.8 | 4 |
Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Ai noștri, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 733.000 | 7.5 | 16.4 |
2 | Pro TV | 681.000 | 7 | 15.3 |
3 | Antena 1 | 462.000 | 4.7 | 10.4 |
4 | Antena 3 | 284.000 | 2.9 | 6.4 |
5 | Prima TV | 196.000 | 2 | 4.4 |
Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Ai noștri, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 409.000 | 9.1 | 24.2 |
2 | Antena 1 | 225.000 | 5 | 13.3 |
3 | Kanal D | 225.000 | 5 | 13.3 |
4 | Prima TV | 93.000 | 2.1 | 5.5 |
5 | Disney Junior | 55.000 | 1.2 | 3.3 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii