Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi, mai tare ca un meci de Naţională. Kanal D îşi revine, cu Mireasa din Istanbul

 
las fierbinti
las fierbinti

AUDIENŢE. Nici Naţionala României nu a scos audienţe la meciul cu Olanda cât a avut Las Fierbinţi la episodul de aseară. Serialul e imbatabil pe interval, spre deosebire de Ai noştri, care urmează după.

Publicitate

După încercările ratate de la începutul sezonului de toamnă, Kanal D îşi revine cu un noul serial - Mireasa din Istanbul. Producţia turcească este după Las Fierbinţi, iar când începe Ai noştri, trece peste Pro TV la nivelul întregii ţări şi la oraşe.

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de joi, 16 noiembrie, pe intervalele Las Fierbinţi şi Ai noştri:

Las Fierbinţi, aproape 40% cotă de piaţă pe comercial

NAŢIONAL. Peste 2,6 milioane de români media pe minut la Las Fierbinţi. Aproape 30% cotă de piaţă, ceea ce înseamnă că unul din trei români care se uita la TV era pe Pro TV. Locul doi pentru Kanal D, cu aproape 1,4 milioane de români pe post şi trei pentru Antena 1, cu peste un milion la Aici eu sunt vedeta.

URBAN. Peste 1,3 milioane de telespectatori de la oraşe pentru Pro TV, de două ori peste locul doi, Kanal D. Cota de piaţă Las Fierbinţi, aproape 30%.

COMERCIAL. Cotă de piaţă de aproape 40% pentru Las Fierbinţi şi un număr de telespectatori între 18 şi 49 de ani care se apropie de 700.000 de telespectatori.

Pe comercial, serialul a avut audienţe de trei ori mai mari decât locul următor, ocupat de Antena 1.

Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi, la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.625.000 14.6 28.7
2 Kanal D 1.362.000 7.6 14.9
3 Antena 1 1.090.000 6.1 11.9
4 National TV 424.000 2.4 4.6
5 Antena 3 352.000 2 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi, în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.352.000 13.9 28.6
2 Kanal D 657.000 6.7 13.9
3 Antena 1 423.000 4.3 8.9
4 Antena 3 278.000 2.9 5.9
5 National TV 189.000 1.9 4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Las Fierbinţi, pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 673.000 15 38.9
2 Antena 1 218.000 4.8 12.6
3 Kanal D 192.000 4.3 11.1
4 National TV 46.000 1 2.7
5 Pro Cinema 42.000 0.9 2.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Ai noştri, sub ai lor. Serialul turcesc, înaintea comediei româneşti

Când s-a terminat las Fierbinţi, audienţa Pro TV a scăzut puternic, cu serialul Ai noştri. Kanal D, cu serialul Mireasa din Istanbul, a trecut peste Pro TV la nivel naţional şi la oraşe.

Pro TV a rămas pe primul loc doar pe comercial, urmat, la egalitate de Antena 1 şi de Kanal D.

Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Ai noştri, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.435.000 8 17.6
2 Pro TV 1.314.000 7.3 16.1
3 Antena 1 1.084.000 6 13.3
4 Antena 3 353.000 2 4.3
5 Romania TV 324.000 1.8 4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Ai noştri, în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 733.000 7.5 16.4
2 Pro TV 681.000 7 15.3
3 Antena 1 462.000 4.7 10.4
4 Antena 3 284.000 2.9 6.4
5 Prima TV 196.000 2 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 16 noiembrie, pe intervalul Ai noştri, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 409.000 9.1 24.2
2 Antena 1 225.000 5 13.3
3 Kanal D 225.000 5 13.3
4 Prima TV 93.000 2.1 5.5
5 Disney Junior 55.000 1.2 3.3

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus