Skip to main content

AUDIENŢE. Pe teren au pierdut clar. Cum a „jucat” România în audienţe

 
Sursa foto: Hepta Razvan Pasarica/SPORT PICTURES
Sursa foto: Hepta Razvan Pasarica/SPORT PICTURES

AUDIENŢE. Meci mai slab, audienţe mai mici. Pro TV a obţinut, marţi seara cu meciul România - Olanda, cifre sub partida cu Turcia de săptămâna trecută.

Publicitate

Dacă la nivel naţional şi la oraşe Pro TV a fost lider detaşat, pe publicul comercial, Antena 1 a fost urşor peste, cu emisiunea Chefi la cuţite.

Partida amicală de pe Arena Naţională încheiată cu victoria Olandei a fost urmărită de aproape 2,4 milioane de persoane din întreaga ţară. Săptămâna trecută, când Rommânia ieşea victorioasă în faţa Turciei, Pro TV avea mult peste 2,6 milioane de telespectatori (cifrele, AICI).

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de marţi seara, pe intervalul meciului România - Olanda (0-3):

NAŢIONAL. Meciul România - Olanda, difuzat de la 21.00, la 22.50, a obţinut o medie de aproape 2,4 milioane de telespectatori, la nivel naţional. Postul a fost lider detaşat pe acest target. Antena 1 avea, pe acelaşi interval o medie de 1,6 milioane de privitori. Kanal D era pe trei cu 900.000, media.

URBAN. Partida amicală a obţinut la oraşe o medie de 1,2 milioane de persoane. Pe Antena 1 erau 960.000, iar pe Kanal D 500.000.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, Antena 1 şi Pro TV au fost aproape umăr la umăr cu un mic avans pentru Antenă. 575.000 a fost media Antenei 1, în timp ce Pro TV avea 570.000.

Audienţa posturilor TV marţi, 14 noimbrie, pe intervalul amicalului România - Olanda, la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.397.000 13.3 28.9
2 Antena 1 1.618.000 9.0 19.5
3 Kanal D 903.000 5.0 10.9
4 Romania TV 327.000 1.8 3.9
5 Antena 3 315.000 1.8 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 14 noiembrie, pe intervalul amicalului România - Olanda, în mediul URBAN

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.260.000 12.9 27.3
2 Antena 1 959.000 9.9 20.8
3 Kanal D 502.000 5.2 10.9
4 Antena 3 211.000 2.2 4.6
5 Romania TV 165.000 1.7 3.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 14 noiembrie, pe intervalul amicalului România - Olanda, pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Antena 1 575.000 12.8 31.6
2 Pro TV 570.000 12.7 31.3
3 Kanal D 143.000 3.2 7.9
4 Prima TV 57.000 1.3 3.1
5 Realitatea TV 36.000 0.8 2.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Interesante cifre.
    Bucatarii au fost, la limita, peste meciul de pe Pro Tv, pe comercial.
    Probabil, pe viitor, nu vom mai vedea meciurile nationalei Romaniei la Pro Tv.
  • @Oana,
    Fyi- vorbim de sub 1%, pe cand marja de eroare este de+/- 3%.
    Pentru ca lumea pare ca nu stie, estimarile de audienta se fac tot prin metode sociologice. De aceea ele sunt relevante cand diferenta depaseste marja maxima de eroare(6%). Asa cum este aici incazul audientei nationale/urbane.
  • OAUU SE SCHIMBA AUDIENTELE PE COMERCIAL !? ANTENA 1 LA CATEVA PUNCTE DE PRO TV SI REALITATEA TV CRESTE PE PUBLICUL TANAR ADICA PE COMERCIAL ...MARITI LISTA LA 7 ,10 POZITII LA POSTURI TV

Trimite un comentariu

sus