Skip to main content

AUDIENŢE România - Turcia, peste 2,6 milioane de telespectatori

 
Foto: RomaniaTV
Foto: RomaniaTV

AUDIENŢE. Pro TV, lider de audienţă cu meciul România - Turcia, încheiat cu victoria naţionalei noastre. Partida a avut, în fiecare minut, peste 2,6 milioane de telespectatori.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de joi seara, pe intervalul meciului România - Turcia (2-0):

NAŢIONAL. Amicalul a fost urmărit de 2,6 milioane de persoane, media la nivel naţional, cu un vârf de audienţă de 3,2 milioane de persoane. Postul a avut cifre duble faţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D cu noul serial turcesc, MIreasa din Istanbul. Antena 1 a ocupat locul al treilea cu puţin peste un milion de persoane, media.

URBAN. Pro TV a dominat şi la oraşe cu o medie de aproape 1,4 milioane de privitori, media, în timp ce pe Kanal D erau 630.000 de persoane.

COMERCIAL. Cifre mult peste medie pentru Pro TV şi pe publicul comercial: 700.000, media persoanelor cu vârste între 18 şi 49 de ani, de trei ori mai mulţi decât erau pe Antena 1.

Audienţa posturilor TV joi, 9 noiembrie, pe intervalul amicalului România - Turcia, la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.665.000 14.8 28.5
2 Kanal D 1.271.000 7.1 13.6
3 Antena 1 1.092.000 6.1 11.7
4 National TV 391.000 2.2 4.2
5 Antena 3 373.000 2.1 4.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 9 noiembrie, pe intervalul amicalului România - Turcia, în mediul URBAN

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.391.000 14.3 28.3
2 Kanal D 630.000 6.5 12.8
3 Antena 1 506.000 5.2 10.3
4 Antena 3 258.000 2.7 5.2
5 Romania TV 168.000 1.7 3.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 9 noiembrie, pe intervalul amicalului România - Turcia, pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 700.000 15.6 37.1
2 Antena 1 230.000 5.1 12.2
3 Kanal D 171.000 3.8 9.1
4 Prima TV 66.000 1.5 3.5
5 Disney Junior 47.000 1.1 2.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus