Skip to main content

AUDIENŢE. Viktoria Plzen - FCSB, cifre bune pentru Pro TV

 
AUDIENŢE. Viktoria Plzen - FCSB, cifre bune pentru Pro TV

AUDIENŢE. Meciul de Europa League dintre Viktoria Plzen şi FCSB a ţinut în faţa televizoarelor peste 2,3 milioane de telespectatori, pe Pro TV. Postul a fost lider de audienţă pe toate cele trei targeturi cu partida FCSB.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de joi, pe intervalul meciului dintre Viktoria Plzen şi FCSB (încheiat 2 - 0):

NAŢIONAL. Pro TV a fost lider detaşat la nivel naţional cu meciul FCSB. Peste 2,3 milioane de telespectatori a fost media postului, cu peste un milion de persoane mai multe decât la Kanal D, care era al doilea. Antena 1, care a avut aseară The Wall şi X Factor, a avut o medie de 935.000 de persoane.

URBAN. ProTV a avut cifre peste medie şi la oraşe, cu 1,2 milioane de persoane. Cifre la jumătate pentru locul al doilea ocupat de Kanal D.

COMERCIAL. Partida de fotbal a avut, pe publicul comercial, o medie de 545.000 de persoane. Antena 1, de pe locul al doilea, a avut cifre la jumătate.

Audienţa posturilor TV joi, 23 noiembrie, pe intervalul meciului Viktoria Plzen - FCSB (20.00-21.50), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.341.000 13.0 25.7
2 Kanal D 1.234.000 6.9 13.6
3 Antena 1 935.000 5.2 10.3
4 Romania TV 407.000 2.3 4.5
5 Antena 3 383.000 2.1 4.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 23 noiembrie, pe intervalul meciului Viktoria Plzen - FCSB (20.00 - 21.50) în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.223.000 12.6 26.0
2 Kanal D 556.000 5.7 11.8
3 Antena 1 488.000 5.0 10.4
4 Antena 3 281.000 2.9 6.0
5 Romania TV 238.000 2.4 5.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 23 noiembrie, pe intervalul meciului Viktoria Plzen - FCSB (20.00-21.50), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 545.000 12.1 31.6
2 Antena 1 246.000 5.5 14.3
3 Kanal D 143.000 3.2 8.3
4 National TV 48.000 1.1 2.8
5 Antena Stars 47.000 1.0 2.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus