Skip to main content

AUDIENTE. Prima gală Live Vocea României, peste un milion de români pe post. Kanal D, din nou peste pe național

 
AUDIENTE. Prima gală Live Vocea României, peste un milion de români pe post. Kanal D, din nou peste pe național

AUDIENȚE. Prima gală live Vocea României a ținut în fața televizoarelor în jur de un milion de români pe post. A fost cea mai lungă ediție din sezon: peste patru ore și jumătate a durat show-ul de pe Pro TV, terminându-se după ora unu. Cifrele au fost sub cele de săptămâna trecută.

Date interesante pe intervalul în care Vocea României s-a intersectat cu X-Factor (Antena 1) și cu noul serial turcesc de pe Kanal D, Mireasa din Istanbul. Ca și săptămâna trecută, turcii au fost peste Voce (la foarte mică distanță, ce-i drept, dar au fost peste). Kanal D a fost însă mult în urmă pe publicul comercial.

La orașe și pe publicul comercial, X-Factor, de pe Antena 1, a fost aproape de Pro TV.

Digisport a fost toată seara pe poziția a patra, pe toate targeturile.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de vineri, pe intervalul Vocea României (20.30-1.05), dar și pe intersecția cu X-Factor (21.10-23.45):

1. Vocea României, peste patru ore și jumătate de show. Intervalul 20.30-1.05 

NAȚIONAL. După media pe toate cele patru ore și jumătate de emisiune, Pro TV a avut pe post un milion de români. La nivel național, a fost urmat de Kanal D, la o diferență de 130.000 de persoane, și de Antena 1.

URBAN. O medie de 620.000 de telesectatori la orașe pe tot intervalul Vocii. Locul doi pentru Antena 1 și trei pentru Kanal D.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, 320.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru Voce. 

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-01.05), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.025.000 5.7 16.4
2 Kanal D 895.000 5 14.3
3 Antena 1 826.000 4.6 13.2
4 DigiSport 1 303.000 1.7 4.8
5 National TV 294.000 1.6 4.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-01.05), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 623.000 6.4 18
2 Antena 1 480.000 4.9 13.8
3 Kanal D 396.000 4.1 11.4
4 DigiSport 1 211.000 2.2 6.1
5 Antena 3 147.000 1.5 4.3
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-01.05), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 322 7.2 23.1
2 Antena 1 261 5.8 18.7
3 Kanal D 138 3.1 9.9
4 DigiSport 1 86 1.9 6.2
5 Prima TV 46 1.0 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

2. INTERSECȚIA Vocea României - X Factor. Mireasa din Istanbul, peste amândouă pe național, mult în urmă pe comercial

Intersecția Vocea României - X Factor a fost marcată de un al treilea jucător: Kanal D, cu noul serial Mireasa din Istanbul.

La nivelul întregii țări, turcii au fost peste ambele show-uri muzicale. Cu foarte puțin, dar au fost peste.

La orașe, Vocea a fost pe prima poziție, urmată de X Factor (la 120.000 de telespectatori distanță) și de Kanal D.

Pro TV și Antena 1 au fost apropiate și pe publicul comercial, lăsând în urmă Kanal D la acest capitol.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intersecția Vocea României - X Factor (21.10-23.45), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 1.126.000 6.3 15.8
2 Pro TV 1.119.000 6.2 15.7
3 Antena 1 952.000 5.3 13.4
4 DigiSport 1 391.000 2.2 5.5
5 National TV 315.000 1.8 4.4
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intersecția Vocea României - X Factor (21.10-23.45), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 688.000 7.1 17.3
2 Antena 1 568.000 5.8 14.3
3 Kanal D 487.000 5 12.3
4 DigiSport 1 283.000 2.9 7.1
5 Antena 3 171.000 1.8 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 17 noiembrie, pe intersecția Vocea României - X Factor (21.10-23.45), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 370.000 8.3 23
2 Antena 1 310.000 6.9 19.3
3 Kanal D 165.000 3.7 10.3
4 DigiSport 1 117.000 2.6 7.3
5 Prima TV 59.000 1.3 3.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

AUDIENȚELE de SĂPTĂMÂNA TRECUTĂ, aici

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Mile, tu tot nu intelegi. Nu vezi dincolo de obsesiile tale. Eu critic toate emisiunile lungi. Tu le critici doar pe alea de la Protv. Hai ia televizorul în brațe ca e pe antena și noapte buna.
  • f, iar aberezi, asta cu live nu tine , conteaza cati concurenti ai , votul este live si la iumor , deci tot se asteapta , doar ca tv la noi asa voe ele sa lungeasca pt ca si oamenii accepta , daca ai multi concurenti e normal sa fie lunga ca si cand ar fi live , iumor are in fiecare saptamana un castigator , nu tine asta
  • Și de alte n ori am comentat negativ la live-urile de la Protv sau antena sau de emisiunile prea lungi de la diverse televiziuni. Problema în plus la iumor este ca vorbim de o emisiune înregistrată. Chiar nu mai știu în afară României vreo emisiune înregistrată care sa dureze atât.

    Dincolo de asta, eu zic sa te cauți pe tine mai mult. Tu ești genul care lauda ceva la antena și critica același lucru la Protv, chiar dacă se intampla ca la Protv sa fie mai bine făcut. HAi ca te-am băgat prea mult în seama. ***
  • Întotdeauna încerc sa comentez pe subiectul propus și așa voi face și de acum, de bine sau de rau. Din păcate cu comentatori ca tine, draga mile, discuțiile o iau mereu pe alte cărări. Ce nevoie aveai tu sa te bagi în seama după primul comentariu în care mai degrabă criticam Vocea decât mult iubitul tău X Factor?
  • Da mile. Pe tine nu te deranjeaza nimic de la antena. Știm. Crezi ca nu știe cineva? Îmi plac papagalii, dar nu când sunt oameni.
  • f, pe mine nu ma deranjeaza lungirile, mci doar pe voi protevistii, ti-am mai zis , eu va zic sa nu uitati doar ca pe voi v-au deranjat la antene , dar acum va plac , eu nu ma uit daca ma deranjeaza , sa tina pana la 4 dimineata
  • @ mile : învață să citești și sa analizezi un text. :)) De mult timp critic toate live-urile ca sunt prea lungi, de la toate posturile. Pe tine nu te-am văzut criticând vreo emisiune a Antenei ca e lunga și acolo ai mai multe opțiuni, dar fiindcă ești un obsedat, strâmbi din nas doar la Protv.
  • E vorba in primul de directia in care a luat-o showul. Odata cu introducerea lui Despot si a doua.. prin alegerea pieselor pe care le canta concurentii, majoritatea necunoscute, de nisa si rock... asta aduce de la sine un public mai mic, odata ce directia showului e necomerciala

Trimite un comentariu