Skip to main content

Audienţele serii. Visuri la cheie, emisiunea zilei de miercuri. Casa, înainte şi după renovare

 
Audienţele serii. Visuri la cheie, emisiunea zilei de miercuri. Casa, înainte şi după renovare

AUDIENŢE. Miercuri e seara Visurilor. Emisiunea de pe Pro TV este cea mai urmărită, de departe. Noul serial de pe Kanal D - Mireasa din Istanbul - este opţiunea a doua.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de miercuri, 22 noiembrie, pe intervalele Visuri la cheie şi Pe bune?!

Visuri la cheie - aproape 30% cotă de piaţă pe comercial

NAŢIONAL. La Visuri la cheie s-au uitat, aseară, peste 1,8 milioane de români, cu jumătate de milion mai mulţi decât la Kanal D, cu Mireasa din Istanbul.

URBAN. La oraşe, Visurile au ţinut aproape un milion de telespectatori în faţa televizoarelor. Locul doi pentru Kanal D (la 300.000 distanţă) şi trei pentru Antena 1, care a fost laproape la jumătate, în comparaţie cu Pro TV.

COMERCIAL. Jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Visuri la cheie. Pe acest target, Antena 1 a fost peste Kanal D, serialul turcesc plasându-se pe poziţia a treia pe comercial.

Audienţa posturilor TV miercuri, 22 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie, la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.837.000 10.2 21.3
2 Kanal D 1.328.000 7.4 15.4
3 Antena 1 953.000 5.3 11
4 Antena 3 384.000 2.1 4.5
5 Romania TV 380.000 2.1 4.4

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 22 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie, în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 958.000 9.8 20.9
2 Kanal D 646.000 6.6 14.1
3 Antena 1 484.000 5 10.6
4 Antena 3 266.000 2.7 5.8
5 Romania TV 252.000 2.6 5.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 22 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie, pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 506.000 11.2 29.4
2 Antena 1 273.000 6.1 15.9
3 Kanal D 165.000 3.7 9.6
4 Romania TV 66.000 1.5 3.9
5 Prima TV 60.000 1.3 3.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

GALERIE FOTO. Casa din Visuri la cheie, înainte şi după renovare

Mireasa ia naţionalul, Pe bune?! oraşele şi comercialul

Ca de obicei, audienţa Pro TV scade puternic atuncţi când se termină Visuri la cheie şi începe Pe bune?! cu Andi Moisescu.

Pro TV pierde primul loc la nivelul întregii ţări, unde serialul turcesc Mireasa din Istanbul scoate cifre mai bune. Pe bune?! are prima poziţie pe publicul de la oraşe şi pe segmentul comercial.

Audienţa posturilor TV miercuri, 22 noiembrie, pe intervalul Pe bune ?!, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.048.000 5.8 18.3
2 Pro TV 956.000 5.3 16.6
3 Antena 1 586.000 3.3 10.2
4 Romania TV 286.000 1.6 5
5 Antena 3 284.000 1.6 5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 22 noiembrie, pe intervalul Pe bune ?!, în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 541.000 5.6 17.1
2 Kanal D 482.000 5 15.2
3 Antena 1 316.000 3.2 10
4 Antena 3 187.000 1.9 5.9
5 Romania TV 173.000 1.8 5.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 22 noiembrie, pe intervalul Pe bune ?!, pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 336.000 7.5 25.2
2 Antena 1 208.000 4.6 15.5
3 Kanal D 137.000 3.1 10.3
4 National TV 45.000 1 3.3
5 Prima TV 37.000 0.8 2.8

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Iulia Bunea, am inteles, dar au avut cea mai mare audienta pe acel segment de varsta 25-55 ori au mintit?
  • @Andrei - A spus ca a fost lider pe „publicul activ” :). Nu ne e clar ce reprezinta acest lucru. Dar de obicei ei dau pe post audiente 25 - 55 ABC.
  • Sunt curios care-s cifrele de audienta ale Realitatea TV pe intervalul orar 21:00 - 01:00 Realizatorul Rares Bogdan spunea aseara (joi, 23.11.2017) ca au fost lideri de audienta pe publicul comercial, dar din datele de mai sus se pare ca nu-i asa, deci, care-i adevarul?
  • Cris, tin sa te contrazic. Kanal D a intrerup emisiunea Teo Show pentru aceasta stire. Iar jurnalul de la 18.45 si 19 a dedicat 15 minute acestui subiect. A fost difuzat chiar ultimul interviu luat Stelei Popescu in urma cu doua saptamani de kanal D. asa ca, vorbesti fara rost
  • Azi,vreau sa îmi exprim regretul pt decesul marii actrițe Stela Popescu,dar,în același timp,doresc sa îmi exprim indignarea ca,Kanal D,acest post de televizi unei turc,adică ***,nu a dat niciun fel de informație despre decesul marii actrite.La ora asta,adică 16,25,pe acest post tv second-hand handbal dedicat prostimii romane,sunt reclame cu seriale de mana a doua ale lor.Niște nesimțiți, niște ***i,și niște inculți. Scurt,cine are ceva dovezi sa ma contrazică, sa ma pupe....


    i, nu a dat niciun fel de informatie

Trimite un comentariu

sus