Skip to main content

A apărut o agenție de influenceri de nișă. E condusă de sora lui Mikey Hash. Ce domenii acoperă

 
A apărut o agenție de influenceri de nișă. E condusă de sora lui Mikey Hash. Ce domenii acoperă

Câteva sute de influenceri sunt reuniți într-o agenție nouă, cu influenceri de nișă: Tranding Influencers. Noua agenție este condusă de Alexandra Hash, sora vloggerului Mikey Hash.

Publicitate

De ce o agenție de influenceri de nișă și ce domenii acoperă, în continuare.

Agenția, parte a platformei Global, are un portofoliu de micro-influenceri din 10 nișe: beauty & fashion, men’s lifestyle, travel, luxury, sports, arts, entertainment, teenage, parenting și professionals.

Un punct de plecare:

Statisticilor legate de obiceiurile de consum arată că în jur de 92% din cumpărători au deciziile bazate pe recomandări. De la cine sunt aceste recomandări? De la apropiați, specialiști și oameni pe care îi admiră - adică influenceri și micro-influenceri.

Campaniile cu micro-influenceri îi permit advertiser-ului să ajungă la un public extrem de targetat pentru brandul său, să obțină credibilitate și un engagement mai mare, la un cost mai mic – comparabil cu bugetul pentru TV, argumentează cei de la Trending Influencers.

Alexandra Hash conduce Trending Influencers. Este sora cunoscutului vlogger Mikey Hash și are experiență de nouă ani în new media și advertising.

La Global, platforma care deține Trending Influencers, este de la începutul anului.

Înainte de Global, a lucrat trei ani la agenția Monday Communication (2014 și până în 2017).

În trecut, a fost PR Manager la Doza de Haș și marketing manager la Cramele Recaș.

Timp de doi ani (2010-2012) a scris la platforma de nișă Vinul.ro.

În perioada în care Mikey Hash era co-realizator al emisiunii iUmor (cu Mihai Bendeac), Alexandra a fost scenarist la emisiunea fratelui său.

Alexandra Hash, Manager Trending Ingluencers:

„Trending Influencers este o comunitate de oameni interesanți care excelează în domeniul în care activează. Cred că adevărații lideri de opinie sunt specialiștii, iar Trending Influencers are specialiști din domenii variate precum sport, călătorii, luxury, dans, modă, chiar și medicină.

Engagement-ul micro-influencerilor este impresionant, credibilatatea lor este solidă, iar conținutul original. Este un proiect de care sunt foarte entuziasmată și care, cred, va schimba abordarea de advertising si endorsement a brandurilor nu doar în România, ci la nivel internațional.”

Lista influencerilor de nișă, pe site-ul Trending Influencers

Citește și:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Adica ce face doamna asta? Si cine e ea ca n-am auzit de ea. Sunt unii care sunt convinsi ca sunt mai destepti daca si-au luat ultimul model de telefon. Inteligenta se masoara in functie de cat de performant e smartfionul. Hahaha - astia sunt cel mai usor de prostit!!!!!
  • Pe bune, chiar vor exista companii care le vor da bani ăstora crezând că ne conving să cumpărăm un anumit produs? Doamne ferește
  • Draga Danny, pai io nu stiu frate dar vezi ca fata e foarte entuziasmata de advertising si endorsement, e asa de culta ca nu mai intelegem nimic, noi romanachii astia mai de la tara.
  • Cu alte cuvinte acesti 2 Hash nu stiu sa faca nimic util cu vietile lor. Sunt genul de oameni care, daca n-ar fi curent electric o perioada de luni/ani, n-ar sti cum sa supravietuiasca.
  • Am aruncat o privire. Sunt poate câteva nume credibile, dar majoritatea sunt suspecți. Au foarte mulți urmăritori, dar engagement 0, gen 50 de like-uri. Sa înțeleg ca pentru a deveni un influencer trebuie sa îmi cumpăr niste urmăritori și gata? :))
  • Ne trebuie vlogeri blogeri și alte chestii de astea. Fara ele nu vom putea trăi și nici gandi.
    De ce sa gândești singur? E greu. Mai usor înghiți minciuni poluate.
  • nu cautati nimic testat, bloguit, comentat sau propus de romanasi ca exact ca acestia. ignorati orice e e legat de "influenceri" romani si veti avea doar de castigat.

Trimite un comentariu