Skip to main content

A apărut o agenţie de influenceri de nişă. E condusă de sora lui Mikey Hash. Ce domenii acoperă

 
A apărut o agenţie de influenceri de nişă. E condusă de sora lui Mikey Hash. Ce domenii acoperă

Câteva sute de influenceri sunt reuniţi într-o agenţie nouă, cu influenceri de nişă: Tranding Influencers. Noua agenţie este condusă de Alexandra Hash, sora vloggerului Mikey Hash.

Publicitate

De ce o agenţie de influenceri de nişă şi ce domenii acoperă, în continuare.

Agenţia, parte a platformei Global, are un portofoliu de micro-influenceri din 10 nişe: beauty & fashion, men’s lifestyle, travel, luxury, sports, arts, entertainment, teenage, parenting şi professionals.

Un punct de plecare:

Statisticilor legate de obiceiurile de consum arată că în jur de 92% din cumpărători au deciziile bazate pe recomandări. De la cine sunt aceste recomandări? De la apropiaţi, specialişti şi oameni pe care îi admiră - adică influenceri şi micro-influenceri.

Campaniile cu micro-influenceri îi permit advertiser-ului să ajungă la un public extrem de targetat pentru brandul său, să obţină credibilitate şi un engagement mai mare, la un cost mai mic – comparabil cu bugetul pentru TV, argumentează cei de la Trending Influencers.

Alexandra Hash conduce Trending Influencers. Este sora cunoscutului vlogger Mikey Hash şi are experienţă de nouă ani în new media şi advertising.

La Global, platforma care deţine Trending Influencers, este de la începutul anului.

Înainte de Global, a lucrat trei ani la agenţia Monday Communication (2014 şi până în 2017).

În trecut, a fost PR Manager la Doza de Haş şi marketing manager la Cramele Recaş.

Timp de doi ani (2010-2012) a scris la platforma de nişă Vinul.ro.

În perioada în care Mikey Hash era co-realizator al emisiunii iUmor (cu Mihai Bendeac), Alexandra a fost scenarist la emisiunea fratelui său.

Alexandra Hash, Manager Trending Ingluencers:

„Trending Influencers este o comunitate de oameni interesanţi care excelează în domeniul în care activează. Cred că adevăraţii lideri de opinie sunt specialiştii, iar Trending Influencers are specialişti din domenii variate precum sport, călătorii, luxury, dans, modă, chiar şi medicină.

Engagement-ul micro-influencerilor este impresionant, credibilatatea lor este solidă, iar conţinutul original. Este un proiect de care sunt foarte entuziasmată şi care, cred, va schimba abordarea de advertising si endorsement a brandurilor nu doar în România, ci la nivel internaţional.”

Lista influencerilor de nişă, pe site-ul Trending Influencers

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    Adica ce face doamna asta? Si cine e ea ca n-am auzit de ea. Sunt unii care sunt convinsi ca sunt mai destepti daca si-au luat ultimul model de telefon. Inteligenta se masoara in functie de cat de performant e smartfionul. Hahaha - astia sunt cel mai usor de prostit!!!!!
  • Brutus Brutus
    Pe bune, chiar vor exista companii care le vor da bani ăstora crezând că ne conving să cumpărăm un anumit produs? Doamne ferește
  • johhny bravo johhny bravo
    Draga Danny, pai io nu stiu frate dar vezi ca fata e foarte entuziasmata de advertising si endorsement, e asa de culta ca nu mai intelegem nimic, noi romanachii astia mai de la tara.
  • sim sim
    Cu alte cuvinte acesti 2 Hash nu stiu sa faca nimic util cu vietile lor. Sunt genul de oameni care, daca n-ar fi curent electric o perioada de luni/ani, n-ar sti cum sa supravietuiasca.
  • F F
    Am aruncat o privire. Sunt poate câteva nume credibile, dar majoritatea sunt suspecți. Au foarte mulți urmăritori, dar engagement 0, gen 50 de like-uri. Sa înțeleg ca pentru a deveni un influencer trebuie sa îmi cumpăr niste urmăritori și gata? :))
  • Danny Danny
    Dear Johnny
    Pentru ăștia incultii... endorsing înseamnă para'ndarat?
  • Danny Danny
    Ne trebuie vlogeri blogeri și alte chestii de astea. Fara ele nu vom putea trăi și nici gandi.
    De ce sa gândești singur? E greu. Mai usor înghiți minciuni poluate.
  • alex2 alex2
    nu cautati nimic testat, bloguit, comentat sau propus de romanasi ca exact ca acestia. ignorati orice e e legat de "influenceri" romani si veti avea doar de castigat.
  • johhny bravo johhny bravo
    Targetat, engagement, endorsing, bravo fato. Ma linisteste totusi ca "credibilatatea lor este solidă". Toata stima.
  • Iuli Iuli
    Numele lor de familie nu este Hash, este Holhoş.

Trimite un comentariu

sus