Skip to main content

AUDIENȚE. Foarte puțini tineri se uită la talk-show-uri. Dezbaterile TV adună doar câteva zeci de mii de telespectatori între 18 și 49 de ani

 
AUDIENȚE. Foarte puțini tineri se uită la talk-show-uri. Dezbaterile TV adună doar câteva zeci de mii de telespectatori între 18 și 49 de ani

AUDIENȚE TALK-SHOW. Tinerii sunt foarte puțin interesați de dezbaterile TV. Principalele emisiuni talk-show au câteva zeci de mii de telespectatori în medie. Asta deși totalul publicului e de sute de mii. Procentul de tineri este foarte mic.

Publicitate

Topul în continuare:

Înainte de topul talk-show-urilor, reamintim că, în urmă cu o săptămână, Paginademedia.ro nota consumul de televiziune scăzut, în general, al publicului tânăr. Ponderea publicului între 18 și 49 de ani e și mai mică la posturile de știri. De aici și audiența scăzută a dezbaterilor TV în rândul tinerilor.

Cum arată topurile din noiembrie, în continuare:

COMERCIAL. Cea mai vizionată dezbatere a lunii, după media pe ediție, a fost România în 60 de minute, de pe România TV. A strâns 70.000 de tineri între 18 și 49 de ani (totalul emisiunii, la orașe, este de aproape 400.000 de telespectatori).

Adevăruri ascunse, emisiunea săptămânală cu numerologi și paranormal a Danei Grecu, de pe Antena 3, a avut o medie pe targetul tânăr de 60.000 de telespectatori (din 350.000 de oameni la orașe).

Sinteza zilei, cu Mihai Gâdea, de pe Antena 3, se apropie de 40.000 de telespectatori pe publicul tânăr. Zece din 20 de emisiuni de talk-show nu adună nici măcare 30.000 de tineri.

Rareș Bogdan ține sub 30.000 de tineri pe post. De la TVR 1, Ultima ediție (cu Claudiu Lucaci), strânge 25.000 de telespectatori. România 9, cu Ionuț Cristache, e aproape de 20.000 și "pică" imediat sub linia primelor 20 de dezbaterei ale lunii, după publicul comercial.

De notat că frecvența emisiunilor este diferită: Sinteza zilei este zilnică, Adevăruri ascunse sau România în 60 de minute au mai puține difuzări. Chiar și așa, în trecut, Sinteza zilei a dominat ani la rând segmentul de talk-show, ca audiență.

Citește și: Puțini tineri pe TV. Doar la Pro TV și Antena 1 putem vorbi de "sute de mii". Posturile de știri, foarte sărace în public comercial

NAȚIONAL. Pe întreaga țară, România în 60 de minute a fost urmărită de 610.000 de români. Urmează Adevăruri ascunse, de pe Antena 3, cu care Dana Grecu a ținut în fața televizoarelor aproape jumătate de milion de români.

La nivelul întregii țări, cele mai vizionate talk-show-uri au fost de pe România TV: România în 60 de minute și România la raport.

După media pe difuzare, Sinteza zilei cu Mihai Gâdea a numărat 370.000 de români la nivel național.

În primele 20 de talk-show-uri ale lunii, cele mai multe emisiuni le are Antena 3: 12 din 20. România TV este în top cu patru emisiuni, postul public cu trei, iar B1 cu una (Nemuritorii).

Cele mai vizionate emisiuni de la posturl public sunt aproape la egalitate: România 9 (cu Ionuț Cristache) și Ultima ediție (cu Claudiu Lucaci).

Jocuri de putere, cu Rareș Bogdan, de pe Realitatea TV, a avut o medie de 130.000 de români, dar nu a prins Top 20. 

Abia pe poziția a cincea apare Sinteza zilei (era pe trei în septembrie).

URBAN. Același Top 3 la orașe, ca și la nivel național: România în 60 de secunde, Adevăruri ascunse și Sinteza zilei.

Stă mai bine ca pe național Subiectiv (Răzvan Dumitrescu). 

Și la orașe, Antena 3 are cele mai multe emisiuni în top: 12. Patru sunt de la România TV.

În mediul urban, Jocuri de putere cu Rareș Bogdan intră în top, peste Ultima ediție și România 9, de pe TVR 1 (care sunt pe locurile 19-20).

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna noiembrie, pe SEGMENTUL COMERCIAL:

  COMERCIAL   Post   Persoane   Rtg%  
1 Romania in 60 de minute Romania TV 70.000 1.6
2 Adevaruri ascunse Antena 3 61.000 1.4
3 Romania la raport Romania TV 44.000 1
4 Sinteza zilei Antena 3 37.000 0.8
5 Ultima ora Romania TV 37.000 0.8
6 Editia de seara Romania TV 35.000 0.8
7 La ordinea zilei Antena 3 34.000 0.8
8 Punctul de intalnire Antena 3 33.000 0.7
9 Subiectiv Antena 3 32.000 0.7
10 100 de minute Antena 3 27.000 0.6
11 Jocuri de putere Realitatea TV 27.000 0.6
12 Exces de putere Antena 3 26.000 0.6
13 Esential Antena 3 25.000 0.6
14 Ultima editie TVR 1 25.000 0.6
15 Nemuritorii B1TV 25.000 0.6
16 Jurnalul de seara Digi 24 24.000 0.5
17 Previziuni Antena 3 23.000 0.5
18 Descoperiti Antena 3 21.000 0.5
19 Dincolo de aparente Antena Stars 21.000 0.5
20 24/7 Digi 24 20.000 0.4

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna noiembrie, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Post   Persoane   Rtg%  
1 Romania in 60 de minute Romania TV 614.000 3.4
2 Adevaruri ascunse Antena 3 496.000 2.8
3 Sinteza zilei Antena 3 382.000 2.1
4 Romania la raport Romania TV 368.000 2
5 Punctul de intalnire Antena 3 348.000 1.9
6 Subiectiv Antena 3 341.000 1.9
7 Editia de seara Romania TV 316.000 1.8
8 Ultima ora Romania TV 314.000 1.7
9 Exces de putere Antena 3 314.000 1.7
10 La ordinea zilei Antena 3 284.000 1.6
11 100 de minute Antena 3 275.000 1.5
12 Descoperiti Antena 3 269.000 1.5
13 Esential Antena 3 257.000 1.4
14 Romania 9 TVR 1 177.000 1
15 Ultima editie TVR 1 173.000 1
16 Previziuni Antena 3 173.000 1
17 Nemuritorii B1TV 170.000 0.9
18 Pulsul zilei TVR 1 158.000 0.9
19 Income Antena 3 149.000 0.8
20 Be EU Antena 3 138.000 0.8

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna noiembrie, în mediul URBAN:

  URBAN   Post   Persoane   Rtg%  
1 Romania in 60 de minute Romania TV 383.000 3.9
2 Adevaruri ascunse Antena 3 354.000 3.6
3 Sinteza zilei Antena 3 279.000 2.9
4 Subiectiv Antena 3 245.000 2.5
5 Punctul de intalnire Antena 3 243.000 2.5
6 Romania la raport Romania TV 224.000 2.3
7 Exces de putere Antena 3 216.000 2.2
8 La ordinea zilei Antena 3 211.000 2.2
9 100 de minute Antena 3 199.000 2
10 Ultima ora Romania TV 190.000 2
11 Esential Antena 3 184.000 1.9
12 Editia de seara Romania TV 181.000 1.9
13 Descoperiti Antena 3 166.000 1.7
14 Previziuni Antena 3 121.000 1.2
15 Nemuritorii B1TV 115.000 1.2
16 Income Antena 3 107.000 1.1
17 Be EU Antena 3 98.000 1
18 JOCURI DE PUTERE Realitatea TV 97.000 1
19 Ultima editie TVR 1 91.000 0.9
20 Romania 9 TVR 1 79.000 0.8

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Vezi cele mai urmărite talk-show-uri din luna octombrie, AICI

Vezi cele mai urmărite talk-show-uri din luna septembrie, AICI

Citește și: Puțini tineri pe TV. Doar la Pro TV și Antena 1 putem vorbi de "sute de mii". Posturile de știri, foarte sărace în public comercial

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Ce bine ca nu este Mircea Badea in top :)) Eu nu ma uit la el, dar audientele cu care se lauda sunt doar in capul lui. Sigur lauda psd-ul si d-asta nu se uita nimeni la el. Sper sa inchida emisiunea lui de propaganda ruso-comunisto-pesedista!
  • Bine ca ai trecut jocuri de putere cu majuscule, macar aici sa se vada daca pe tv nu se uita nimeni la istericalele lordului batistuta
  • "Adevaruri ascunse" e o emisiune clar dedicata femeilor 50+. Cine altcineva se uita la tarot, zodii si preziceri? Plus fostii spectatori OTV cu pastorul Luigi Mitoi.
  • La fel e si la Patraru, Obae: 70% din publicul lui sare de 50 de ani si tu publici ca e in top 5 audiente. Are public tanar, activ, consumator mai putin decat avea la DIGI. Cand face audienta slaba nu scrii nimic. Apropo, zilele astea TVR tocmai ti-a cenzurat idolul, nu a aparut pe post. Ce tragedie dom'ne, pentru aia care il sustin cu publicitatea!

Trimite un comentariu