Skip to main content

Premieră pentru Look Plus: Locul patru pe comercial cu meciul Tottenham - Juventus. Audiența partidei

 
Premieră pentru Look Plus: Locul patru pe comercial cu meciul Tottenham - Juventus. Audiența partidei
Sursa: Juventus.com

AUDIENȚE. Premieră pentru postul Look Plus. Televiziunea care a luat de curând drepturile pentru Champions League și Europa League a intrat în top cinci posturi TV cu meciul Tottenham - Juventus (scor 1-2).

Cu partida de fotbal din optimile Champions League, Look Plus a fost pe locul patru pe publicul comercial. Un loc mai sus decât de obicei și pentru Telekom Sport (care, de asemenea, a transmis partida): a intrat în top 10.

La orașe, Look Plus a fost cu meciul în top 10. Un loc ceva mai jos pe publicul național (target pe care Look și Telekom au fost foarte apropiate).

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele partidei Tottenham - Juventus, difuzată de Look Plus și Telekom Sport (intervalul 22.00-23.45):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, meciul de fotbal Tottenham - Juventus a fost urmărit de aproape 280.000 de români în fiecare minut. Cifrele au fost aproape egale pentru cele două canale care au transmis partida: 141.000 la Look Plus și 135.000 la Telekom Sport.

Poziții mult peste medie pentru cele două stații, chiar dacă au fost pe locurile 10-11.

Intervalul orar a fost dominat de Kanal D (cu Exatlon): o medie de peste 1,7 milioane de telespectatori. Au urmat Pro TV (940.000) și Antena 1 (840.000).

URBAN. La orașe, meciul a fost în top 10. O medie de 110.000 de telespectatori la orașe pentru partida de pe Look Plus și locul opt. Telekom a avut aproape 60.000 (cifră explicabilă și prin faptul că mare parte a abonaților sunt din mediul rural).

Și aici, clasamentul general a fost condus de Kanal D (760.000), urmat de Pro TV (520.000) și de Antena 1.

COMERCIAL. Tottenham - Juventus a strâns aproape 100.000 de tineri în fața televizoarelor. Meciul a urcat Look Plus pe locul patru în clasamentul comercial, o premieră a stației: aproape 60.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe post. La Telekom Sport s-au uitat 40.000.

Tot Kanal D a avut primul loc și pe segmentul comercial: 330.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe post, peste Pro TV (cu 300.000).

Audiența posturilor TV miercuri, 7 martie, pe intervalul partidei Tottenham - Juventus (22.00-23.45), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 1.728.000 9.7 23.7
2 Pro TV 939.000 5.3 12.9
3 Antena 1 843.000 4.7 11.5
4 Antena 3 392.000 2.2 5.4
5 Romania TV 350.000 2.0 4.8
6 National TV 230.000 1.3 3.2
7 TVR 2 225.000 1.3 3.1
8 TVR 1 197.000 1.1 2.7
9 Prima TV 171.000 1 2.3
10 Pro Cinema 152.000 0.9 2.1
11 Look Plus 141.000 0.8 1.9
12 Telekom Sport 135.000 0.8 1.9
13 Realitatea TV 122.000 0.7 1.7
14 B1TV 113.000 0.6 1.6
15 Antena Stars 109.000 0.6 1.5
16 ETNO 106.000 0.6 1.5
17 AXN 93.000 0.5 1.3
18 Pro 2 72.000 0.4 1
19 Disney Junior 68.000 0.4 0.9
20 Disney 46.000 0.3 0.6
21 Pro Gold 40.000 0.2 0.5
22 Digi 24 37.000 0.2 0.5
23 Film Cafe 37.000 0.2 0.5
24 Minimax 36.000 0.2 0.5
25 Diva 35.000 0.2 0.5

Sursa: Kantar Media

Audiența posturilor TV miercuri, 7 martie, pe intervalul partidei Tottenham - Juventus (22.00-23.45), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 763.000 7.9 19.2
2 Pro TV 524.000 5.4 13.2
3 Antena 1 439.000 4.6 11
4 Antena 3 255.000 2.7 6.4
5 Romania TV 209.000 2.2 5.2
6 National TV 125.000 1.3 3.2
7 TVR 2 113.000 1.2 2.8
8 Look Plus 107.000 1.1 2.7
9 TVR 1 103.000 1.1 2.6
10 Pro Cinema 102.000 1.1 2.6
11 Prima TV 91.000 1 2.3
12 AXN 71.000 0.7 1.8
13 Realitatea TV 70.000 0.7 1.8
14 B1TV 61.000 0.6 1.5
15 Antena Stars 60.000 0.6 1.5
16 ETNO 57.000 0.6 1.4
17 Telekom Sport 56.000 0.6 1.4
18 Disney Junior 39.000 0.4 1
19 Digi 24 33.000 0.3 0.8
20 Pro 2 33.000 0.4 0.8
21 AXN White 31.000 0.3 0.8
22 Diva 25.000 0.3 0.6
23 Disney 24.000 0.3 0.6
24 Comedy Central 21.000 0.2 0.5
25 Nat Geo Wild 21.000 0.2 0.5

Sursa: Kantar Media

Audiența posturilor TV miercuri, 7 martie, pe intervalul partidei Tottenham - Juventus (22.00-23.45), pe SEGMENTUL COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 329.000 7.4 20.1
2 Pro TV 302.000 6.8 18.4
3 Antena 1 202.000 4.6 12.3
4 Look Plus 57.000 1.3 3.5
5 National TV 56.000 1.3 3.4
6 Pro Cinema 56.000 1.3 3.4
7 Prima TV 45.000 1 2.7
8 TVR 2 42.000 0.9 2.5
9 Antena 3 38.000 0.9 2.3
10 Telekom Sport 37.000 0.8 2.2
11 TVR 1 29.000 0.7 1.8
12 Romania TV 26.000 0.6 1.6
13 Realitatea TV 19.000 0.4 1.1
14 AXN 19.000 0.4 1.1
15 Disney Junior 18.000 0.4 1.1
16 Comedy Central 16.000 0.4 1
17 Nat Geo Wild 16.000 0.4 1
18 Paramount 16.000 0.4 0.9
19 Digi 24 12.000 0.3 0.7
20 Disney 9.000 0.2 0.6
21 Minimax 9.000 0.2 0.5
22 Antena Stars 9.000 0.2 0.5
23 National Geographic 9.000 0.2 0.5
24 Pro 2 9.000 0.2 0.5
25 AMC 8.000 0.2 0.5

Sursa: Kantar Media

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Când furnizezi content de calitate, vine și audiența. E normal. Televiziunile din România trebuie să ințeleagă că meciurile din CL și EL au un publica al lor, un public cât de cât numeros care apreciază fotbalul de calitate. Dacă ești și in toate rețelele de cablu, rețetapoate fi chiar una de succes.
  • Mihaita, tu comentezi doar in articolele in care A 1 e pe primul loc...destul de rar...in rest esti absent. Apropo, vezi ca aseara A 1 a fost sub Pro TV, pe toate cele 3 categorii, in intervalul orar 22.00 - 23.45...comentarii ceva, sa te vedem, sa te auzim...daca tot te-ai bagat in seama...
  • sa faci putin peste national tv pe comercial cu liga campionilor e o lovitura? mi se par f slabe audientele si dovada a faptului ca publicul nu se orienteaza dinamic decat in rare ocazii si serveste ce ii ofer marile posturi, fara sa experimenteze. ar fi fost interesant de vazut ce audiente a facut pro tv cu o zi inainte, prin comparatie.
  • Nu mai puneti clasamente in care PRO TV nu este pe primul loc, ca vine userul ultras-PRO TV "geo" si spune ca mereu PRO TV este pe primul loc si cine spune aptceva este platit de antena 1/kanal d sau este psd-ist sau este extra-terestru, ca nu poate un om normal sa contrazica ce isi imagineaza el :))
  • Multumim paginademedia.ro pentru aceste cifre si ar fi bine daca ne-ati face o surpriza pentru iubitorii fotbalului: cifrele posturile Digi Sport si Telekom Sport dintr-un week-end, sa vedem ce audiente fac aceste posturi. :)
  • Telekom Sport are audiente infime pe TV raportat la sumele uriase cheltuite de Telekom Romania , iar pe internet nici macar nu exista, in nici un top de masurare a audientelor. Asta da contraperformata de proportii. Pe net cine te mai opreste sa fii numarul 1? E vreo justificare?
  • Rusion, nu este nicio rusine.
    Acoperirea Telekom este una limitata - mai putin un sfert din piata - in vreme ce postul Look Plus se vede in toate retelele de cablu.
    De asta, pe viitor, va exista o oferta comuna Telekom + Digi / Look pentru cumpararea de drepturi TV.
  • Managerul Telekom Sport trebuie sa fie suparat dupa contraperformanta reusita. Sa te bata LOOK TV care este new entry este rusinos. Oare seful cel mare de la Telekom mai are rabdare? La cati bani au cheltuit este incredibil ce scor prost au si dupa 8 ani de la lansare.
  • F , circula vorba ca, pe viitor, va fi o oferta comuna Telekom Sport - Look TV. Daca nu va fi acceptata, Telekom va face oferta iar, ulterior, va vinde meciuri catre Look TV. Ca sa fie multumiti si cei care nu au televiziune de la Telekom.
  • Mă îndoiesc ca Telekom ar fi dat pe spate dacă audientele ar fi fost inversate. Ar fi o chestie de imagine, dar nimic mai mult. Adevărul este ca 0,7 conteaza prea puțin la câti bani costa drepturile astea. Ei văd în alta parte dacă este o investitie buna sau nu și în funcție de asta vor cumpăra sau nu drepturile data viitoare.
  • Adevarul este ca - asa cum am mai scris - cei de la Look au dat lovitura cu Liga Campionilor. Se vad in toate retelele - pacat ca un unele retele nu exista optiunea HD - si au audiente mult mai bune decat ale postului Telekom tv care detine drepturile pentru Liga Campionilor.

Trimite un comentariu