Skip to main content

AUDIENŢE. Las Fierbinţi a avut joi audienţe mai mari decât Kanal D şi Antena 1 la un loc

 
AUDIENŢE. Las Fierbinţi a avut joi audienţe mai mari decât Kanal D şi Antena 1 la un loc

AUDIENŢE. Aproape 2,7 milioane de persoane au fost aseară, în fiecare minut, pe Pro TV pe intervalul Las Fierbinţi. Pro TV a fost lider de audienţă cu serialul de comedie ajuns la sezonul 13.

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de joi, pe intervalul Las Fierbinţi şi pe cel al emisiunii Ferma Vedetelor:

Pe intervalul Las Fierbinţi, Pro TV a fost lider detaşat la nivel naţional cu o medie de aproape 2,7 milioane de telespectatori. A fost la distanţă de Kanal D, urmărit de 1,1 milioane de persoane şi de Antena 1 cu puţin peste un milion de persoane.

În mediul urban, serialul a atras o medie de 1,2 milioane de orăşeni, cât Antena 1 şi Kanal D la un loc.

Pe publicul comercial, serialul de comedie a avut o treime din publicul cu televizoarele deschide (33% cotă de piaţă) şi o medie de 610.000 de persoane.

Pe intervalul Ferma vedetelor cifrele Pro TV au fost mai mici decât pe Las Fierbinţi dar postul a fost în continuare lider, pe toate targeturile. Aproape 1,6 milioane de persoane a fost media la nivel naţional a postului.

Pe publicul comercial, reality-show-ul de pe Pro TV a avut o medie de 410.000 de persoane, cât Antena 1 şi Kanal D la un loc.

Audienţa posturilor TV joi, 15 Martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.35), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 2.684.000 15.0 28.5
2 Kanal D 1.184.000 6.6 12.6
3 Antena 1 1.065.000 6.0 11.3
4 Romania TV 449.000 2.5 4.8
5 Antena 3 430.000 2.4 4.6
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 15 Martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.35), în mediul URBAN
URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.202.000 12.5 24.3
2 Antena 1 568.000 5.9 11.5
3 Kanal D 561.000 5.8 11.3
4 Antena 3 329.000 3.4 6.6
5 Romania TV 252.000 2.6 5.1
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 15 Martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.30-21.35), pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 614.000 13.8 33.0
2 Antena 1 283.000 6.3 15.2
3 Kanal D 201.000 4.5 10.8
4 Prima TV 44.000 1.0 2.4
5 Antena 3 42.000 1.0 2.3
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Pe intervalul Ferma vedetelor

Audienţa posturilor TV joi, 15 Martie, pe intervalul Ferma vedetelor (21.35-23.30), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.589.000 8.9 22.0
2 Kanal D 1.167.000 6.5 16.2
3 Antena 1 658.000 3.7 9.1
4 Antena 3 547.000 3.1 7.6
5 Romania TV 308.000 1.7 4.3
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 15 martie, pe intervalul Ferma vedetelor (21.35-23.30), în mediul URBAN
URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 760.000 7.9 19.2
2 Kanal D 542.000 5.6 13.7
3 Antena 3 406.000 4.2 10.2
4 Antena 1 336.000 3.5 8.5
5 Romania TV 171.000 1.8 4.3
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 15 martie, pe intervalul Ferma vedetelor (20.35-23.30), pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 409.000 9.2 26.0
2 Antena 1 202.000 4.5 12.9
3 Kanal D 195.000 4.4 12.4
4 Antena 3 57.000 1.3 3.6
5 National TV 54.000 1.2 3.4
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mi se pare trist ca Prima TV sau National TV nu vin cu programe macar pentru cei in varsta, poate asa ii mai ia din fata posturilor de "stiri" Antena 3 si Romania TV.
  • Pe romaneste : nu s-a mai uitat nimeni la facatura de interviu cu Ghita :)

Trimite un comentariu

sus