Skip to main content

AUDIENȚE. Meciul România - Suedia, cifre mai mari pentru Pro TV decât la partida cu Israel

 
AUDIENȚE. Meciul România - Suedia, cifre mai mari pentru Pro TV decât la partida cu Israel

AUDIENȚE. Meciul România - Suedia, difuzat de Pro TV, și încheiat cu victoria reprezentativei noastre, a avut peste 2,2 milioane de telespectatori. 

Cifrele au fost peste cele de sâmbătă, cu amicalul Israel - România (datele AICI). Pro TV a fost lider de audiență cu partida de fotbal, pe toate cele trei categorii de public. 

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele pe intervalul meciului amical România - Suedia de pe Pro TV (21.30-23.25):

NAȚIONAL. Meciul România - Suedia a adus Pro TV peste 2,2 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. Vârful de audiență a fost la 21.45 când s-au uitat peste 2,7 milioane de persoane la Pro TV. 

Kanal D, cu al său Exatlon, a fost după Pro TV pe intervalul meciului, cu o medie de 1,6 milioane de telespectatori. Pe Antena 1 erau 1,2 milioane de persoane, pe Asia Express. 

URBAN. În mediul urban, meciul România - Suedia a obținut o medie de 1,2 milioane de orășeni. Pe același interval, Antena 1 și Kanal D erau umăr la umăr, cu un avans pentru Antenă. 

COMERCIAL. Meciul România - Suedia a atras în medie 560.000 de persoane pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 și 49 de ani. Pe locul secund a fost Antena 1 cu o medie de 400.000 de privitori, la Asia Express. Kanal D a avut poziția a treia. 

Audienţa posturilor TV marți, 27 martie, pe intervalul meciului România - Suedia (21.30-23.25), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.263.000 12.7 27.1
2 Kanal D 1.596.000 8.9 19.1
3 Antena 1 1.282.000 7.2 15.4
4 Antena 3 339.000 1.9 4.1
5 Prima TV 313.000 1.8 3.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 27 martie pe intervalul meciului România - Suedia (21.30-23.25), în mediul URBAN

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.231.000 12.8 26.8
2 Antena 1 779.000 8.1 17.0
3 Kanal D 717.000 7.4 15.6
4 Antena 3 241.000 2.5 5.2
5 Romania TV 143.000 1.5 3.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 27 martie pe intervalul meciului România - Suedia (21.30-23.25), pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 558.000 12.5 30.1
2 Antena 1 408.000 9.2 22.0
3 Kanal D 342.000 7.7 18.5
4 Prima TV 66.000 1.5 3.5
5 Pro Cinema 36.000 0.8 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • "F", pai asta e problema lui "Mile". Cand "Pro TV" este lider, costurile sunt prea mari fata de concurenta. Cand pica pe locurile 2-3, programele sunt prea proaste fata de concurenta...
  • Aceste calificări vopseau o imagine incorectă pentru Kanal D. Exalton a terminat cu 26 de minute înaintea acestui segment, în timp ce Asia Express era pe 23:08, așa că se pare că Asia Express bate Exalton, dar în realitate Exalton bate Asia Express pe toate țările, cu o marjă mare în commercial.
  • Iar te deranjeaza costurile mile, fiindca Pro a fost pe 1? Joi și vineri nu te mai interesează când antena cu producție propie este bătută sau la egalitate de un serial turcesc mult mai ieftin.

    Ca și zilele trecute, dincolo de costuri, eu zic ca toate televiziunile sunt mulțumite.
  • Doru, pai liga campionilor inseamna ca va fi mult mai jos dacă echipa națională nu are interes , e grea concurenta , asia express ă făcut 9 și marțea trecuta
  • Nu se poate asa ceva.
    Se laudau si cei de la A 1 cu locul 1 de marti seara dupa ora 21.30 si le-a fost luata si aceasta bucurie. Le-a ramas doar seara de luni, acolo unde sunt pe primul loc. Dar se lupta, din greu, cu cei de la Kanal D.
  • Hm. Nu credeam ca voi vedea prea curând Kanal D pe 3. Nu ca audientele ar fi rele, dar sunt semnale din ce în ce mai clare ca publicul comercial nu accepta așa ușor superlungelile și diverse comportamente. Sa vedem ce face și Kanal D cu semnalele astea.

Trimite un comentariu