Skip to main content

AUDIENŢE. Consum TV ca-n miez de iarnă. Vârfuri de peste patru milioane de telespectatori la Românii au talent

 
AUDIENŢE. Consum TV ca-n miez de iarnă. Vârfuri de peste patru milioane de telespectatori la Românii au talent

AUDIENŢE. Românii au stat aseară cu ochii pe televizor, într-o zi de 23 martie ca de Crăciun. Seară în care (tot ca de Crăciun), în calupurile publicitare a reapărut şi cunoscuta reclamă Sărbătorile vin, cu camioanele Coca-Cola.

Publicitate

La ce s-au uitat românii?

Au stat pe Românii au talent, show cu audienţe peste săptămâna trecută.

Vârfurile au sărit bine de patru milioane de români pe minut.

Paginademedia.ro vă prezintă cifrele Românii au talent, ediţia a şasea, din 23 martie:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 3,2 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Românii au talent, cu 100.000 mai mulţi decât săptămâna trecută.

Ca şi la ediţiile trecute, diferenţă mare faţă de locurile următoare: Kanal D a avut aproape un milion de români pe post, iar Antena 1 - 720.000.

Vârful naţional: 4,17 milioane de români, adică 23,3 rating şi 45,1% cotă de piaţă, la 21.17.

URBAN. Audienţă mai mare faţă de săptămâna trecută şi la oraşe pentru show-ul prezentat de Pavel Bartoş şi de Smiley: 1,7 milioane, cu aproape 100.000 peste ediţia precedentă.

Cifrele Pro TV au fost de peste trei ori mai mari decât ale Kanal D şi de aproape şase ori mai mari decât ale Antenei 1 (care avea Ie, Românie, cu Mircea Radu).

COMERCIAL. Un plus de audienţă şi pe publicul comercial pentru emisiunea jurizată de Florin Călinescu, Andra, Mihaela Rădulescu şi Andi Moisescu. O medie de aproape 900.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani la Pro TV, de peste patru ori mai mulţi decât la Kanal D.

Vârf comercial: 1,11 milioane de telespectatori (24,9 rating şi 54,4 cotă de piaţă) la ora 21.47.

Audienta posturilor TV vineri, 23 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 3.162.000 17.7 38.5
2 Kanal D 964.000 5.4 11.7
3 Antena 1 719.000 4.0 8.8
4 Romania TV 361.000 2.0 4.4
5 Antena 3 300.000 1.7 3.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 23 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.724.000 17.9 38.3
2 Kanal D 507.000 5.3 11.3
3 Antena 1 303.000 3.1 6.7
4 Romania TV 184.000 1.9 4.1
5 Antena 3 176.000 1.8 3.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 16 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.35), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 862.000 19.3 47.6
2 Kanal D 172.000 3.9 9.5
3 Antena 1 128.000 2.9 7.0
4 Prima TV 39.000 0.9 2.2
5 Paramount 31.000 0.7 1.7

GALERIE FOTO. Românii au talent, 23 martie

Vezi audienţele Românii au talent de săptămâna trecută, aici

Vezi audienţa debutului Românii au talent, aici

Citeşte şi: Cum au debutat toate cele opt sezoane ale show-ului. 2013 a fost cel mai bun an

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @ unalrexpert : nu contează cine e pe 1 și cine pe 3 la diferențe minime de un punct decât pentru hateri. E o problema când diferențele sunt mari, cum se in tâmplă momentan cu antena de joi pana sâmbătă și cum s-a întâmplat duminica trecuta la Protv, dar din păcate pentru hateri nu se intampla mereu. :))
  • @geo, crezi ca asa pare? Hmmm, ia sa te uiti pe celalalt site care publica audiente la cifrele de saptamana asta. O sa constati ca nu doar “pare”, cand o sa vezi pro-ul pe 3 in prime time 3 zile la rand.
  • Nu înțelegeți. Probabil publica audientele astea în fiecare vineri pentru ca aduc cititori de pe Google.
  • @geo, ei publica audientele de vineri crezand ca multa lume este interesata intra sa vada audienta Romanii au talent, dar mai interesante sunt cele din restul zilelor, pentru ca vineri deja se stie cine este in top
  • Observ cu o oarecare indignare ca, unele televiziuni sunt considerate spalatoare de creier da către unii inși. Ma intreb oare, protv-ul ce fel de televiziune este; O fi o televiziune de lobotomizare? Prin natura emisiunilor și filmelor transmise asta reusesc.
  • Cu toții - cei care urmărim acest site - știm clasamentul de vineri seară, Pro tv lider detașat urmat de Kanal D și Antena 1. Nu înțeleg de ce nu se fac publice - măcar un articol pentru 2 - 3 seri - cifrele și din alte zile. Ca să nu se înțeleagă că publicați cifrele doar acelor seri în care Pro TV este pe primul loc.
  • nu cred in acst cifre , eu mam uitat la ie taranie , care e mult mult mai buna ca romanii nau talent , nati vazut cat de sexy e mirca radul , si cei care sunte-m iubitori de antene ne place vedetele de mare valoare valoare si emisiunile eftine , nare cum sa fie audientele asa de mici la anten 1, când in edita deaseara a fost adus sa recrutreze fete printul la manele , jan de la craiova
  • La Antena 1 a fost iar emisiunea aia, Viata Satului? Asa tzeapa nu si-au luat demult!!
  • reclamele scurte si dese, cheia marilor succese
    tin audienta in fata televizorului
  • Și nu numai că spălătoriile de creiere nu sunt în top 5, dar sunt sub 0,7 ,...cât, doar Obae știe. :)
  • In sfârșit nu mai vedem spălătoriile de creiere in top 5 comercial .

Trimite un comentariu

sus