Skip to main content

AUDIENȚE. Două meciuri de Champions League au urcat posturile Look în top cinci audiențe, pe publicul comercial

 
AUDIENȚE. Două meciuri de Champions League au urcat posturile Look în top cinci audiențe, pe publicul comercial
Sursa foto FC Barcelona Facebook

AUDIENȚE. Look Plus și Look TV au intrat miercuri seara în top cinci audiențe pe publicul comercial cu două meciuri de Champions League: Liverpool - Manchester City și FC Barcelona - AS Roma. 

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul celor două partide de fotbal, cae au fost difuzate difuzate și de posturile Look și de Telekom Sport:

NAȚIONAL. Look Plus a avut, cu meciul FC Barcelona - AS Roma, o medie de 235.000 de telespectatori în fiecare minut. Postul a fost pe șapte în topul televiziunilor la nivel național.

Look TV, cu Liverpool - Manchester City, a fost urmărit de aproape 110.000 de privitori, media. 

Fc Barcelona - As Roma a fost difuzat și de Telekom Sport 1, care a fost pe 19 în topul la nivel național, cu o medie de 77.000 de persoane, media. 

Seara a fost dominată de Kanal D, cu emisiunea Exatlon, care a obținut pe intervalul celor două meciuri, o medie de 1,7 milioane de telespectatori. Postul a avut cifre aproape duble față de Pro TV. Antena 1 a obținut o medie de 770.000 de privitori, cu serialul Fructul oprit, urmat de Xtra Night Show, emisiunea lui Capatos.   

URBAN. În mediul urban, Look Plus a fost urmărit în medie de 130.000 de persoane, în timp ce Look TV a avut o medie de 81.000 de persoane. 

În același timp, pe Kanal D, liderul tronsonului, se uitau, în medie, 740.000 de persoane. 

COMERCIAL. Look Plus, cu meciul FC Barca - AS Roma, a obținut o medie de 57.000 de telespectatori pe minut, fiind pe locul patru pe publicul comercial, după Kanal D, Pro TV și Antena 1. Imediat după este Look TV, cu o medie de 55.000 de privitori. 

Telekom Sport 1 și Telekom Sport au avut, pe același public comercial o medie de 17.000 de telespectatori. 

Audienţa posturilor TV miercuri, 4 aprilie, pe intervalul meciului Liverpool - Manchester City (21.45-23.30), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Rtg(000)   Rtg%   Share  
1 Kanal D 1.749.000 9.8 23.1
2 Pro TV 928.000 5.2 12.2
3 Antena 1 772.000 4.3 10.2
4 National TV 409.000 2.3 5.4
5 Antena 3 353.000 2.0 4.7
6 Romania TV 311.000 1.7 4.1
7 Look Plus 235.000 1.3 3.1
8 TVR 1 191.000 1.1 2.5
9 Prima TV 183.000 1.0 2.4
10 Realitatea TV 168.000 0.9 2.2
11 Antena Stars 162.000 0.9 2.1
12 Pro Cinema 156.000 0.9 2.1
13 TVR 2 130.000 0.7 1.7
14 AXN 125.000 0.7 1.7
15 ETNO 112.000 0.6 1.5
16 Look TV 108.000 0.6 1.4
17 Pro 2 100.000 0.6 1.3
18 B1TV 78.000 0.4 1
19 Telekom Sport 1 77.000 0.4 1
20 Disney 71.000 0.4 0.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 4 aprilie pe intervalul meciului Liverpool - Manchester City (21.45-23.30), în mediul URBAN

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 741.000 7.7 18.7
2 Pro TV 486.000 5.0 12.3
3 Antena 1 413.000 4.3 10.4
4 Antena 3 251.000 2.6 6.3
5 National TV 147.000 1.5 3.7
6 Romania TV 132.000 1.4 3.3
7 Look Plus 130.000 1.4 3.3
8 Prima TV 107.000 1.1 2.7
9 Realitatea TV 103.000 1.1 2.6
10 TVR 1 93.000 1.0 2.3
11 AXN 85.000 0.9 2.2
12 Look TV 81.000 0.8 2
13 Antena Stars 73.000 0.8 1.9
14 TVR 2 69.000 0.7 1.7
15 Pro 2 68.000 0.7 1.7
16 Pro Cinema 64.000 0.7 1.6
17 B1TV 63.000 0.7 1.6
18 DigiSport 2 40.000 0.4 1
19 Disney 39.000 0.4 1
20 Telekom Sport 2 36.000 0.4 0.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 4 aprilie pe intervalul meciului Livrpool - Manchester City (21.45-23.30), pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Share  
1 Kanal D 337.000 7.6 21.1
2 Pro TV 259.000 5.8 16.2
3 Antena 1 229.000 5.1 14.3
4 Look Plus 57.000 1.3 3.5
5 Look TV 55.000 1.2 3.5
6 National TV 54.000 1.2 3.4
7 Prima TV 49.000 1.1 3.1
8 Pro 2 35.000 0.8 2.2
9 Pro Cinema 34.000 0.8 2.1
10 TVR 1 30.000 0.7 1.9
11 Realitatea TV 28.000 0.6 1.8
12 Antena 3 25.000 0.6 1.6
13 Film Cafe 25.000 0.6 1.6
14 Kiss TV 21.000 0.5 1.3
15 Telekom Sport 2 17.000 0.4 1.1
16 B1TV 17.000 0.4 1.1
17 Telekom Sport 1 17.000 0.4 1.1
18 Comedy Central 17.000 0.4 1
19 Paramount 14.000 0.3 0.9
20 Disney Junior 13.000 0.3 0.8

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Mile, nu are niciun rost sa compari cifrele A 1 cu cele ale posturilor Look.
    Mai bine ai compara audienta A 1 cu cea a Pro TV...pentru ca, din nou, A 1 a fost pe 3.
    Adi, realitatea este in tabelul mai sus, pe comercial cel mai vizionat post Look a avut cifre de audienta de peste 3 ori mai mari decat a celui mai vizionat post TelekomSport.
    Nu mai inmulti ca inmultesti degeaba...pentru ca si cei de la Digisport pot emite pretentii ca, in serile cu meciuri tari din Liga 1, sunt peste A 1... pentru ca au acoperire de vreo 50 %.
  • In realitate Telekom a fost peste Look.Daca inmultim cu 4, adica cu cat e mai mare acoperirea Look, Telekom e peste ei.
  • geo, nu mai fi penibil si obsedat de telekom , cat acoperire ai atat si rating faci, ti se pare ca e mare diferenta intre 0,5 si 1 , ce castig au facut , de patru ori mai putin decat decat antena , nici macar pro tv nu e lider cu aceste meciuri, ele pot fi doar la tv platite direct de abonati sau la cablisti
  • Au cifre frumoase posturile Look. Si sunt mult peste cei de la TelekomSport.
    Sper ca sa isi scoata investitia cu banii din reclame.
    Din pacate reclamele nu prea sunt.
    Si alea care sunt sunt ieftine.

Trimite un comentariu