Skip to main content

AUDIENŢE. Lunea suntem cu ochii pe mâncare. Chefi la cuţite a dominat la oraşe şi pe publicul comercial

 
AUDIENŢE. Lunea suntem cu ochii pe mâncare. Chefi la cuţite a dominat la oraşe şi pe publicul comercial

AUDIENŢE. Lunea este a Chefilor. Cooking show-ul Antenei 1 a condus audienţele de luni seara, din prime-time, pe intervalul de difuzare, de la 20.00 la 23.00.

Publicitate

Au dominat la oraşe şi pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani. Naţionalul a fost al Kanal D, cu deja tradiţionalul Exatlon.

Paginademedia.ro prezintă audienţele pe intervalul Chefi la Cuţite, de luni seara:

NAŢIONAL. Show-ul Antenei 1 a fost pe trei în audienţe, la egalitate cu Pro TV, aflat pe poziţia secundă. Liderul segmentului a fost Kanal D, cu peste 1,4 milioane de telespectatori. România TV a fost peste Antena 3 pe segmentul 20.00 - 23.00.

URBAN. Antena 1 a avut oraşele, cu cifre peste media postului: 740.000 de telespectatori şi 7,6 rating. Kanal D a fost pe poziţia secundă, în timp ce Pro TV a fost pe trei, având pe interval ştirile din Sport, Meteo şi filmul Sărutul Dragonului.

COMERCIAL. Chefii au fost lideri detaşaţi pe publicul comercial, cu aproape 420.000 de telespectatori, media. Kanal D a fost al doilea pe podium, în timp ce Pro TV a fost pe locul al treilea.

Audienţa posturilor TV luni, 23 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00-23.00), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 1.442.000 8.1 19.3
2 Pro TV 1.188.000 6.6 15.9
3 Antena 1 1.184.000 6.6 15.9
4 Romania TV 370.000 2.1 5
5 Antena 3 307.000 1.7 4.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 23 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00-23.00), în mediul URBAN

URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 738.000 7.6 17.9
2 Kanal D 701.000 7.3 17
3 Pro TV 613.000 6.4 14.9
4 Antena 3 230.000 2.4 5.6
5 Romania TV 191.000 2 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 23 aprilie, pe intervalul Chefi la cuţite (20.00-20.00), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 418.000 9.4 26.9
2 Kanal D 314.000 7 20.2
3 Pro TV 304.000 6.8 19.6
4 DigiSport 1 42.000 0.9 2.7
5 National TV 30.000 0.7 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Mulțumesc mult pentru audiențe.
  • Mile Mile
    Geo, nu ești în tribuna lui jiji, fi calm
  • geo geo
    Costi, vezi că șăfii tăi făcuți celebri de Pro tv iau bătaie în orice zi și la orice oră când se intersectează cu Las Fierbinți...poate vrei să îți arăt audiențele de marțea trecută...așa că șezi frumos și cam.
  • Costi Costi
    mariane a apus vremea inutilitatilor gen MasterȘăf.Și a pensionarilor ca tine.Ce face antena e o mascarada?De aia are atația fani și oameni pe publicul comercial?Cei 3 sunt cei mai buni în ceea ce fac, tu dă-ți cu parerea cand apar articole despre *** și lasa antena în pace nenea.Ia-l și pe geo(rgica) ***
  • marian marian
    Pacat ca pro nu mai face masterchef . era singura emisiune , culinara ,concurs ,ce face antenuta este o mascarada ,cu neamuri ,cu oameni din trust , si comedie neagra ,a celor trei asa zisi chefi , am vazut pe alte posturi de bucatari muuult mai destepti si , care stiu ce inseamna arta bucatariei
  • alex2 alex2
    Chefii ar avea audienta mai buna insa geniile din spatele camerei au facut o schimbare care pe mine ma face sa ma uit mult mai putin. Au mers pe ideea iUmor, cat mai putini concurenti, mai multe povesti si mai multe discutii inutile din culise.
    Se pare ca fixatia postului pentru barfe, mondenitati si nunti/botezuri a facut ca toate emisiunile sa aiba acelasi subiect. Sunt in picaj maxim si nici macar nu isi dau seama.
  • F F
    Mă așteptam ca Protv va avea un sfârșit de primăvară dificil. Dar dacă și în cea mai dificila zi a postului reușeste sa fie la 0,2 în spatele Exatlon, cred ca se va relaxa. Chefii trebuie sa rămâna la audiente din astea ca sa merite ca nu au făcut pauza de imagine pana la toamna.
  • geo geo
    Bravo lor.
    Saptamana trecuta A 1 fost lidera doar in seara de luni...in rest a ocupat pozitiile 2 - 5 in audiente.

Trimite un comentariu

sus