Skip to main content

CU OCHII PE TVR. Pătraru şi „Declaraţia de război" cu şefii TVR, în topul audienţelor

 
CU OCHII PE TVR. Pătraru şi „Declaraţia de război" cu şefii TVR, în topul audienţelor

AUDIENŢE. Emisiunea Starea naţiei de aseară, cu Dragoş Pătraru, a plasat postul public TVR 1 între primele staţii TV ca audienţă.

Publicitate

A fost o emisiune specială, în care Dragoş Pătraru a venit cu o "declaraţie de război" către conducerea TVR.

Înainte de audienţe, pe scurt, ce a spus Pătraru:

„Mă ştiţi, scandalagiu din fire. Aşa mi-a spus astăzi doamna Doina Gradea, preşedintele director general al TVR, care m-a chemat la ordine după emisiunea de aseară. Mi s-a spus că se va face o analiză a modului în care a fost respectat contractul, că sunt scandalagiu, că asta e o formă de presiune la adresa conducerii, ca, de fapt, nu e vorba de niciun amestec editorial în emisiunea Starea Naţiei.”

Ştiam că aici se va ajunge şi tocmai pentru că ştiam mi-am luat toate măsurile să nu se mai spună că e vina noastră, că suntem noi nebuni şi scandalagii.”

Fac public următorul anunţ: date fiind componenţa noului CA din care fac parte persoane care au exercitat în trecut presiuni editoriale la adresa noastră, a comportamentului noului PDG Doina Gradea faţă de angajaţi, măsurile editoriale luate împotriva interesului public în privinţa mai multor producţii de la TVR, încercările de intimidare la adresa acestei emisiuni, noi, cei de la Starea Naţiei, nu vom mai accepta să producem această emisiune aici după încheierea prezentului sezon, dacă lucrurile nu se vor schimba.

Câţi români au văzut emisiunea lui Pătraru? Programul este unul dintre cele mai vizionate emisiuni din grila postului public.

Paginademedia.ro prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Starea naţiei:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 260.000 de români s-au uitat, în fiecare minut, la Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru. TVR 1 a fost în top cinci, după Kanal D (1,4 milioane, cu Exatlon), Pro TV (meciul Liverpool-Roma), Antena 1 (Chefi la cuţite) şi Antena 3.

URBAN. Pătraru a fost în top cinci şi la oraşe, cu o medie de 160.000 de telespectatori în fiecare minut. A fost după Kanal D, Pro TV, Antena 1 şi Kanal D, dar înainte de Prima TV, România TV şi Realitatea TV.

COMERCIAL. Şi pe publicul comercial, Starea Naţiei a fost în top. Media: 44.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, la egalitate cu Pro Cinema, dar de două ori mai mult decât postul de ştiri Antena 3.

Audienţa posturilor TV marţi, 24 aprilie, pe intervalul Starea naţiei (22.30-23.30), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.437.000 8.0 22.3
2 Pro TV 1.082.000 6.1 16.8
3 Antena 1 944.000 5.3 14.7
4 Antena 3 326.000 1.8 5.1
5 TVR 1 258.000 1.4 4.0
6 Prima TV 235.000 1.3 3.7
7 Romania TV 187.000 1.0 2.9
8 Pro Cinema 149.000 0.8 2.3
9 Realitatea TV 130.000 0.7 2.0
10 Antena Stars 118.000 0.7 1.8
11 B1TV 106.000 0.6 1.6
12 ETNO 95.000 0.5 1.5
13 National TV 85.000 0.5 1.3
14 Disney 75.000 0.4 1.2
15 Telekom Sport 1 71.000 0.4 1.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 24 aprilie, pe intervalul Starea naţiei (22.30-23.30), în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 642.000 6.7 18.1
2 Pro TV 594.000 6.2 16.7
3 Antena 1 558.000 5.8 15.7
4 Antena 3 231.000 2.4 6.5
5 TVR 1 160.000 1.7 4.5
6 Prima TV 142.000 1.5 4
7 Romania TV 131.000 1.4 3.7
8 Realitatea TV 95.000 1 2.7
9 Pro Cinema 93.000 1 2.6
10 B1TV 80.000 0.8 2.3
11 Antena Stars 63.000 0.7 1.8
12 National TV 53.000 0.5 1.5
13 Diva 45.000 0.5 1.3
14 AXN 44.000 0.5 1.2
15 Pro 2 43.000 0.4 1.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 24 aprilie, pe intervalul Starea naţiei (22.30-23.30), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 317.000 7.1 24
2 Antena 1 272.000 6.1 20.7
3 Kanal D 240.000 5.4 18.2
4 Prima TV 62.000 1.4 4.7
5 TVR 1 44.000 1 3.3
6 Pro Cinema 44.000 1 3.3
7 Realitatea TV 43.000 1 3.3
8 National TV 24.000 0.5 1.8
9 Antena 3 22.000 0.5 1.7
10 B1TV 20.000 0.4 1.5
11 TV H 18.000 0.4 1.4
12 Telekom Sport 1 17.000 0.4 1.3
13 Pro 2 15.000 0.3 1.2
14 History 13.000 0.3 1
15 ETNO 11.000 0.3 0.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • cred ca a facut o greseala dragos patraru ca s-a reintors! astia au interesele smecheriile lor!
  • la tvr sunt smecherii mari! interese mari! cred ca a facut o greseala
  • “Si pe comercial starea natiei a fost in top: protv - 7 rtg, tvr1 - 1 rtg.” Asta inseamna sa fi in top???? Cele mai bune informatii de la Obae. C***?
  • Eterna victima atunci cand nu are audienta sau vrea sa plece in alta parte pentru bani mai multi. Comediantul a facut jocurile psd-ului atunci cand a fost nevoie, asa ca nu se lupta cu nimeni in tvr, este de aceeasi parte a baricadei rosii defapt.
  • România TV nu a prins nici măcar locul 15 pe comercial? Vivas popor
  • Cel mai bun inlocuitor pt Dragos Patraru e Sorin Burtea, cu a sa emisiune Interes Personal, scuze, General. O solutie ar mai fi trio-ul de incompetente care au facut praf finala Eurovision Romania: Ioana Voicu, Sonia Argint Ionescu si Diana Dumitrescu.
  • Toata lumea din Tvr stie ce binom politic si financiar au constituit Gradea si Zgabercea.

Trimite un comentariu

sus