Skip to main content

EXCLUSIV. Andrei Boncea, despre producțiile TV: Lipsește curajul, lipsește inovația. Prea puțină răbdare și atenție din partea managementului posturilor comerciale. De ce a prins Las Fierbinți și mai puțin Atletico Textila.

 
EXCLUSIV. Andrei Boncea, despre producțiile TV: Lipsește curajul, lipsește inovația. Prea puțină răbdare și atenție din partea managementului posturilor comerciale. De ce a prins Las Fierbinți și mai puțin Atletico Textila.

INTERVIU EXCLUSIV. Andrei Boncea acordă rar interviuri. Foarte rar. Deși lucrează în media, în producția TV, de peste 20 de ani. Și că (și) de numele lui se leagă producții ca Las Fierbinți, Atletico Textila, Tanti Florica, Băieți Buni și multe altele.

Publicitate

Vorbește acum, într-un interviu acordat Paginademedia.ro. Un interviu care ia „la puricat” piața de producție TV și cinema din România. Cu bune, dar și cu mai puțin bune.

Un interviu în care explică reușitele în materie de TV la care a lucrat – vezi Las Fierbinți – dar și producțiile cu mai puțină priză la public – vezi Atletico Textila.

În care vorbește despre producții trecute (Băieți buni, prima încercare de serial polițist), de încercări pilot (cu actori din Las Fierbinți), de pe vremea când „ Pro TV, Adrian Sârbu și CME susțineau intensiv „dezvoltarea” de ficțiune”” dar și despre proiecte (producții pentru una din platformele Netflix, Amazon sau HBO GO)

Din prima parte a interviului acordat în exclusivitate Paginademedia.ro:

  • Cred ca deși există mai multă experiență, mai mult profesionalism și complexitate în zona de producție de televiziune, este mult mai multă blazare și nesiguranță. Sunt multe genuri, multe formate care lipsesc cu desăvârșire.
  • Exista prea puțină comedie, prea puțină ficțiune de televiziune. Prea puțină răbdare și atenție pentru creatori din partea managementului televiziunilor comerciale.
  • Lipsește însă curajul, lipsește inovația, lipsesc acele momente miraculoase, întâmplătoare, efemere, produse în direct, poate cu excepția marilor show-uri de talente. Și cred că lipsesc oportunitățile de pregătire ale unei noi generații de creatori de ficțiune și divertisment de televiziune, în afara uceniciei firești la show-urile deja existente.
  • Cred că există tineri foarte talentați, pe care internetul, platformele video, îi ajută să aibă o cultură vizuală mult mai bogată decât era posibil pe vremuri și care merită să aibă această șansă.

Las Fierbinți:

  • E o combinație de comedie cu un anumit gen de poezie cinematografică, candoare, melancolie, ironie, satiră cu care românii rezonează.
  • E ca o orchestră senzațională de jazz care continuă să improvizeze cu succes pe o temă care place publicului.
  • E greu de crezut ca Las Fierbinți ar fi existat dacă, înainte de el, Dragoș nu ar fi făcut serialul „Vine Poliția”, o adaptare după serialul spaniol „Los Hombre de Paco”.

Ne amuzam amar la vremea respectivă că Bobonete și echipa erau doar actori de „piloți”, pentru că am făcut nenumărate încercări pe care nu le-a văzut nimeni până am ajuns la „Las Fierbinți”. Dar măcar atunci, în interiorul PROTV-ului aveam șansa să încerc diverse lucruri, stația și CME susțineau intensiv „dezvoltarea” de ficțiune.

  • A fost meritul exclusiv al lui Adrian Sârbu care m-a susținut de-a lungul întregii mele cariere și a crezut în ficțiune de televiziune și în comedie.

Atletico Textila:

  • „A prinde” în televiziune, e o chestiune extrem de relativă. Firește, atunci când termenul de comparație, și așteptările de audiențele sunt comparate cu Las Fierbinți, este imposibil pentru price serial „să prindă”. Mai ales când este comparat cu singurul serial de comedie de prime-time.
  • Nu vreau să comentez aici decizia de a nu continua serialul, calitatea lui a crescut simțitor în al treilea sezon, audiențele au fost bune, însă managementul stației are dreptul să optimizeze cum dorește costurile programelor și potențialul de audiență, indiferent cât de mulți fani sau adversari are un program.

Ce lipsește:

  • Este trist, dar în România nu sunt niciodată mai mult de trei-patru seriale în producție, două comedii, o telenovelă și o mini serie românească pe HBO. Credeți că este întâmplător succesul internațional al dramelor turcești?
  • În toate țările din jurul nostru producția de ficțiune locală a explodat. Firește că e loc de alte genuri. Sunt convins că publicul așteaptă cu sufletul la gură un serial polițist.
  • Am fost primul care a încercat acest gen la PRO TV, cu „Băieți Buni”, acum 13 ani și sper încă să am ocazia să produc un serial nou, interesant, captivant. Este însă mult mai greu de produs decât un serial de comedie, pentru că cere resurse mult mai ample și o rigoare mult mai precisă.

Regula celor trei minute:

  • Unul din mentorii mei, regretatul Paul Klein, un consultant adus de CME în anul 90 la începutul PROTV-ului, fost președinte al NBC-ului și pionierul măsurătorii moderne de audiență, mi-a explicat că ai doar trei minute la dispoziție să îți cucerești audiența.

Primele trei minute sunt esențiale în orice gen de televiziune. Dacă nu reușești, spectatorul pleacă de obicei și nu se mai întoarce niciodată.

Planuri:

  • Am și un format de talent show muzical, pe care l-am creat cu un prieten din Bulgaria, regizorul și producătorul Nikolay Pentchev și pe care îl dezvoltăm împreună cu Warner Bros Television. Se bazează pe o idee foarte simplă.
  • Oamenilor le-ar plăcea să asculte melodii celebre traduse și adaptate în limba locală. Să înțeleagă mesajul versurilor originale așa cum au fost scrise de autorii cântecelor. Nu am reușit să convingem încă nici o televiziune din România să se aventureze în acest format, culmea se dezvoltă în acest moment tocmai în China.
  • Am produs, de asemenea, împreună cu Dragoș Buliga doi piloți de comedie, unul după un scenariu de Nae Caranfil, la primul lui serial, o poveste senzațională despre viața unor tineri studenți în timpul comunismului, celălalt proiect creat de Letiția Roșculeț și Cristina Badea.
  • Cu unele proiecte suntem deja în discuții cu platformele pe care le amintești (Amazon, Netflix, HBO Go)

Public:

  • David Mamet spunea în masterclass-ul lui ca, luat fiecare în parte, fiecare spectator este la fel ca fiecare din noi, la fel de bun sau de educat, la fel de ignorant sau pretențios. La fel de prost.

Împreună însă, publicul este extrem de inteligent. Are o intuiție fantastică. Este imposibil să îl păcălești.

  • Publicul este inteligent, iar singurul fel prin care îi poți captiva atenția este să fii autentic.

Înainte de interviul pe larg, cine este Andrei Boncea:

Scurtă carte de vizită: Andrei Boncea a lucrat mai bine de 20 de ani în Pro TV, unde a avut mai multe poziții la vârful departamentului de producție (printre altele, șef al Media Pro Pictures și Head of Content pe tot grupul CME, care opera Pro TV) . În prezent, este executive producer în echipa Frame Film (care produce, printre altele, Las Fierbinți pentru Pro TV).

Produce și lungmetraj. Filmul The Wanderer – Vânătorul de sprite, regizat de Dragoș Buliga (Las Fierbinți)și cu scenariul scris de fostul publicitar Octav Gheorghe, a adunat deja premii internaționale. Va avea premiera în România joi, 19 aprilie.

Este producător, împreună cu Sorin Enache, fostul lui coleg din Pro TV, al musicalulul Mamma Mia.

A înființat compania de teatru Wondertheatre, prin care pune în scenă comedii, la Grand Cinema (Panică la Operă, Cina de Adio, Swing).

Interviul acordat Paginademedia.ro de Andrei Boncea, pe larg:

Paginademedia.ro: Hai să vorbim de producția TV de la noi. Diferențe acum, față de acum 5-10 ani, să zicem?

Andrei Boncea: Cred ca deși există mai multă experiență, mai mult profesionalism și complexitate în zona de producție de televiziune, este mult mai multă blazare și nesiguranță. Sunt multe genuri, multe formate care lipsesc cu desăvârșire.

Exista prea puțină comedie, prea puțină ficțiune de televiziune. Prea puțină răbdare și atenție pentru creatori din partea managementului televiziunilor comerciale. Desigur, sunt reguli ale pieței, care într-un fel sau altul controlează producția de conținut, calitatea și adecvarea ei.

Lipsește însă curajul, lipsește inovația, lipsesc acele momente miraculoase, întâmplătoare, efemere, produse în direct, poate cu excepția marilor show-uri de talente. Și cred că lipsesc oportunitățile de pregătire ale unei noi generații de creatori de ficțiune și divertisment de televiziune, în afara uceniciei firești la show-urile deja existente.

Cred că există tineri foarte talentați, pe care internetul, platformele video, îi ajută să aibă o cultură vizuală mult mai bogată decât era posibil pe vremuri și care merită să aibă această șansă.

Paginademedia.ro: Ce prindea atunci, ce prinde acum?

Andrei Boncea: Nu cred că pretențiile publicului s-au schimbat foarte mult, chiar dacă au evoluat probabil în mod natural. Atenția însă s-a disipat, s-a rarefiat. Nu mai există interes decât pentru producțiile care rezonează la maxim cu așteptările publicului, din ce în ce mai puține și mai greu de făcut.

Surprinzătorul, imprevizibilul, accidentul, schimbă însă constant regulile jocului.

Apar tot timpul succese neașteptate pe care nici măcar cei care le fac nu le pot explica, și eșecuri dramatice cu tot efortul și profesionalismul incontestabil al celor din spatele camerelor.

Și asta pentru că în mod evident, publicul este mult mai inteligent decât cei care produc spectacolul.

David Mamet spunea în masterclass-ul lui ca, luat fiecare în parte, fiecare spectator este la fel ca fiecare din noi, la fel de bun sau de educat, la fel de ignorant sau pretențios. La fel de prost.

Împreună însă, publicul este extrem de inteligent. Are o intuiție fantastică. Este imposibil să îl păcălești. De aceea, singura șansă este să fii autentic și să găsești calea în care să spui o poveste cu toți ochii ațintiți asupra ta.

Paginademedia.ro: De ce crezi că prinde Las Fierbinți (serial în care ai fost implicat, lucrai la Pro atunci)?

Andrei Boncea: Pentru că este scris genial de Mimi Brănescu, regizat și produs excepțional de Dragoș si echipa lui, pentru că are personaje memorabile interpretate de actori foarte buni. Pentru că e o combinație de comedie cu un anumit gen de poezie cinematografică, candoare, melancolie, ironie, satiră cu care românii rezonează.

Și odată ce ai intrat pe această lungime de undă miraculoasă cu mintea și sufletul spectatorilor, cei peste 3 milioane de români de diverse vârste, origini, educații, obiceiuri, e relativ ușor să stai.

Mimi a lipsit un sezon de la scrierea scenariilor însă serialul a continuat să existe cu succes, și cei care i-au continuat munca, în special actorii din serial care au scris scenarii, Văncică, Leonid Doni, Bobonete, au păstrat spiritul și au dus mai departe spiritul creat de Mimi.

E ca o orchestră senzațională de jazz care continuă să improvizeze cu succes pe o temă care place publicului. Ar trebui să menționez aici și contribuția inițială a lui Bogdan Mirică, cel care a scris pilotul serialului. Bogdan scrie și regizează astăzi Umbre la HBO și a câștigat premii importante cu debutul lui în cinema, Câini.

Nimic nu e întâmplător, însă nimic din toate acestea nu ar exista dacă Dragoș nu ar fi complet dedicat acestui proiect, dacă nu s-ar fi ocupat zilnic să țină nivelul producției cât mai ridicat, și dacă nu ar avea un instinct incredibil pentru comedie și un talent pentru a aduna oameni extraordinari în echipă

Și pentru că vorbim si de echipa lui, nu pot să nu îl menționez și pe primul Boncea care apare pe genericul serialului, pe fratele meu Sorin care realizează scenografia, „instalațiile” și decorurile fabuloase din Las Fierbinți și de care sunt foarte mândru.

Paginademedia.ro: De ce nu a prins Atletico Textila (serial unde ai avut, de asemenea, un aport la producție)

Andrei Boncea: Așa cum am spus mai devreme, „a prinde” în televiziune, e o chestiune extrem de relativă. Firește, atunci când termenul de comparație, și așteptările de audiențele sunt comparate cu Las Fierbinți, este imposibil pentru price serial „să prindă”. Mai ales când este comparat cu singurul serial de comedie de prime-time.

Nu vreau să comentez aici decizia de a nu continua serialul, calitatea lui a crescut simțitor în al treilea sezon, audiențele au fost bune, însă managementul stației are dreptul să optimizeze cum dorește costurile programelor și potențialul de audiență, indiferent cât de mulți fani sau adversari are un program.

„Atletico Textila” a fost într-un fel un nou început, atât pentru mine, aflat la prima producție independentă în afara PRO-ului unde am lucrat 20 de ani, cât mai ales pentru echipa creativă – regizorul, scriitorii, actorii – echipa care a creat unul din cele mai bune show-uri de sketch comedy din ultimul deceniu – „Mondenii”.

Am avut privilegiul să mă alătur lor la ultimul lor sezon pe PrimaTv, când am încercat să producem comedie live, într-un show în direct în genul lui Saturday Night Live.

O obsesie a mea încă de la începutul PRO-ului. SNL este probabil cel mai greu dar, cu siguranță, cel mai influent și longeviv format live din istoria televiziunii.

„Mondenii Live” a fost o experiență fantastică, deși nu am rupt audiențele, pentru ca Prima TV nu mai avea nici masa critică, nici resursele pentru acest gen de program.

Trecerea de la sketch la serial nu este deloc ușoară. În general în genul acesta, și probabil în orice gen, nu ai cum să ai succes dacă nu înveți din eșecuri si încercări.

Adrian Sârbu care m-a susținut de-a lungul întregii mele cariere și a crezut în ficțiune de televiziune și în comedie

Andrei Boncea: E greu de crezut ca Las Fierbinți ar fi existat dacă, înainte de el, Dragoș nu ar fi făcut serialul „Vine Poliția”, o adaptare după serialul spaniol „Los Hombre de Paco”.

Ne amuzam amar la vremea respectivă că Bobonete și echipa erau doar actori de „piloți”, pentru că am făcut nenumărate încercări pe care nu le-a văzut nimeni până am ajuns la „Las Fierbinți”. Dar măcar atunci, în interiorul PROTV-ului aveam șansa să încerc diverse lucruri, stația și CME susțineau intensiv „dezvoltarea” de ficțiune.

A fost meritul exclusiv al lui Adrian Sârbu care m-a susținut de-a lungul întregii mele cariere și a crezut în ficțiune de televiziune și în comedie. El m-a învățat să caut, să încerc, să ridic tot timpul ștacheta, să înțeleg audiența și să cred în creatori.

Creativitatea și inspirația în această zonă, unde există o presiune uriașă pentru că ai resurse substanțiale la dispoziție dar trebuie să faci față unor mize foarte mari, este fragilă și greu de întreținut.

În plus, toată lumea „se pricepe” la comedie. În sensul că este genul de program care polarizează părerile cel mai vehement. Când făceam Tanti Florica, o adaptare a serialului englez de mare succes Mrs. Brown’s Boys, cu Florin Călinescu în rolul principal, Ben Kellet, regizorul serialului original și al pilotului nostru, mi-a explicat un secret.

La BBC, post susținut din fonduri publice, nu se măsoară doar audiența, deși este evident importantă. Se măsoară în primul rând calitatea programului, așa cum este determinată de public. Spectatorii sunt încurajați să dea note programului, de la 1 la 10 și deciziile de a continua sau nu un program sunt luate în funcție de „nota” primită de la public.

Milioane de spectatori participă la acest „vot” în fiecare an. În general nimic sub nota 8 nu are șansa unui nou sezon. Este unul din motivele pentru care televiziunea britanică este atât de competitivă și atât de influentă în industrie, mai ales în producția de ficțiune, de mai bine de jumătate de secol.

În mod constant, comediile, oricât de bune, primesc note mult mai mici decât programele obișnuite sau serialele de dramă. Și asta pentru că spectatorii sunt mult mai critici la comedie decât la orice alt gen.

Gusturile sunt extrem de diverse, lumea râde la lucruri foarte diferite, și mai ales ceea ce nu te face să râzi înseamnă că nu se ridică la așteptările tale și te deranjează. La fel cum toată lumea se pricepe la fotbal.

De aceea, Atletico Textila, o comedie despre o echipă de fotbal de liga a 4-a, era greu să „prindă” la toată lumea.

Paginademedia.ro: Crezi că este loc și pentru alte genuri? Dramă? Polițiste? Ce lipsește?

Andrei Boncea: Lipsesc, așa cum spuneam aproape toate genurile. Este trist, dar în România nu sunt niciodată mai mult de trei-patru seriale în producție, două comedii, o telenovelă și o mini serie românească pe HBO. Credeți că este întâmplător succesul internațional al dramelor turcești?

În fiecare an sunt lansate în jur de 30-40 de seriale noi. În mod natural cel puțin câteva dintre ele sunt foarte bune și au mare succes. Competiția în aceast industrie creativă este extraordinar de benefică, mai ales pentru spectatori.

În toate țările din jurul nostru producția de ficțiune locală a explodat. Firește că e loc de alte genuri. Sunt convins că publicul așteaptă cu sufletul la gură un serial polițist.

Am fost primul care a încercat acest gen la PRO TV , cu „Băieți Buni”, acum 13 ani și sper încă să am ocazia să produc un serial nou, interesant, captivant. Este însă mult mai greu de produs decât un serial de comedie, pentru că cere resurse mult mai ample și o rigoare mult mai precisă.

Am un proiect foarte bun în lucru în Frame Film, cu prietenii mei cu care am făcut „Vânătorul de Spirite”, partenerul meu, regizorul Dragoș Buliga și scenaristul Octav Gheorghe.

Paginademedia.ro: Cum crezi că vor evolua platformele online în România? Trece vremea televiziunii clasice? Se mută publicul de la TV pe online? Sau sunt publicuri diferite, pentru care se face conținut diferit?

Andrei Boncea: Aproape nimeni din tânăra generație nu se mai uită în mod constant la televizor. Tinerii consumă astăzi conținut video și live în foarte mare măsură pe mobil, viralizat, distribuit, comentat, transformat, personalizat.

Este normal ca acest nou obicei să influențeze profund felul în care este gândit și produs conținutul.

Toată paradigma televiziunii clasice se schimbă surprinzător de repede. Însă culmea, cred că tocmai acest lucru îi avantajează pe cei care înțeleg cu adevărat ce înseamnă televiziunea.

Adică cei care știu să producă divertisment, mai ales în direct, pe cei care știu să producă cinema, pe cei care produc jurnalism de mare calitate.

Făcute la superlativ, cu autenticitate și pasiune, show-urile, serialele și filmele acestora își vor găsi întotdeauna publicul.

Paginademedia.ro: Ai alte planuri în producția TV? În televiziunea – hai să-i spunem clasică – sau în zona de platforme video (Netflix, Amazon, HBO GO etc)?

Andrei Boncea: Am firește planuri. Multe proiecte de seriale și filme la care lucrez de ceva vreme împreună cu un grup de colaboratori foarte apropiați care fac parte din echipa noastră din Frame Film.

Cu unele proiecte suntem deja în discuții cu platformele pe care le amintești. O să le anunțăm în momentul în care vom reuși să intrăm în producție. Ceea ce pot să spun este că avem idei mari, ambițioase, scenarii foarte bune și oameni foarte talentați care abia așteaptă să se exprime în această zonă.

Am și un format de talent show muzical, pe care l-am creat cu un prieten din Bulgaria, regizorul și producătorul Nikolay Pentchev și pe care îl dezvoltăm împreună cu Warner Bros Television. Se bazează pe o idee foarte simplă.

Oamenilor le-ar plăcea să asculte melodii celebre traduse și adaptate în limba locală. Să înțeleagă mesajul versurilor originale așa cum au fost scrise de autorii cântecelor. Nu am reușit să convingem încă nici o televiziune din România să se aventureze în acest format, culmea se dezvoltă în acest moment tocmai în China.

Sunt convins că va veni curând vremea lui. Întâmplător sau nu, Mamma Mia!, ale căror melodii traduse în limba română sună incredibil de bine, cred că va deveni un atu important pentru acest format.

Am produs, de asemenea, împreună cu Dragoș Buliga doi piloți de comedie, unul după un scenariu de Nae Caranfil, la primul lui serial, o poveste senzațională despre viața unor tineri studenți în timpul comunismului, celălalt proiect creat de Letiția Roșculeț și Cristina Badea, primul serial de comedie condus de o tânără regizoare, foarte talentată.

Paginademedia.ro: Cum ai ajuns să te ocupi de un musical? E un gen care să prindă la publicul românesc?

Andrei Boncea: Produc de 7 ani împreună cu Alex Tomulescu spectacolul Loredanei, la Sala Palatului. Am încercat de fiecare dată să venim cu ceva nou, să inovăm, să spunem o poveste, să avem un concept memorabil. Și nu întâmplător, mai mulți artiști români au urmat exemplul nostru și produc spectacole muzicale excepționale la Sala Palatului.

Genul acesta de spectacole nu exista aproape nicăieri în Estul Europei pentru că sunt foarte costisitoare. Însă pentru artist și pentru spectator sunt o experiență extraordinară. Paradoxal, în România nu există încă producție de musical.

Au fost câteva încercări timide, însă marile musicaluri internaționale care se produc de ani buni la Praga, Budapesta, Varșovia și de curând în fosta Iugoslavie, nu au ajuns încă în Romania. Mamma Mia!, musicalul creat de ABBA, este prima super producție de acest gen care se face în România, în regim total independent. Firește, toată experiența mea în producția de concerte, de teatru, de televiziune imi e de folos.

Împreună cu fostul meu coleg de la începuturile PRO TV-ului, Sorin Enache, ne-am propus să lansăm acest show chiar la Sala Palatului, cea mai mare sală de spectacol din România, și să pornim în turneu în România, să ajungem în toate marile orașe.

Avem toate șansele să avem succes. O distribuție fenomenală, o producție ca afară, o echipă foarte entuziastă și foarte talentată. Și cântece cunoscute de toată lumea, ale unei trupe legendare, care sună senzațional în limba română.

Paginademedia.ro: Aplici în producția de film sau musical tehnici din televiziune?

Andrei Boncea: Nu cred că există „tehnici” în televiziune. Poate „tenhică” este pur și simplu doar modalitatea magică prin care semnalul TV este transmis în casele oamenilor.

Producția de „spectacol” are în general aceleași reguli. O planificare foarte amănunțită a fiecărui detaliu, o echipa bună, un regizor și actori foarte talentați. Și multe, multe repetiții.

Am lucrat mai bine de 20 de ani în televiziune, dar în același timp am făcut și cinema. Am avut norocul să fiu implicat în mai bine de 70 de filme, să lucrez cu regizori mari, de la Costa Gavras la Franco Zefirelli, să produc un film care a câștigat un premiu la Cannes (California Dreamin) și să coproduc un altul care a fost nominalizat la Oscar (Joyeux Noel).

Am învățat din fiecare câte ceva. Din televiziune am invățat în primul rând respectul pentru public și pasiunea pentru divertisment. Și regula de aur a primelor trei minute.

Unul din mentorii mei, regretatul Paul Klein, un consultant adus de CME în anul 90 la începutul PROTV-ului, fost președinte al NBC-ului și pionierul măsurătorii moderne de audiență, mi-a explicat că ai doar trei minute la dispoziție să îți cucerești audiența.

Primele trei minute sunt esențiale în orice gen de televiziune. Dacă nu reușești, spectatorul pleacă de obicei și nu se mai întoarce niciodată. Firește, să menții atenția de-a lungul întregului program este important, dar începutul este esențial.

Chiar dacă spectatorul în sala de cinema sau teatru nu poate să plece după primele trei minute, încerc să aplic în tot ceea ce fac – film, spectacol, această regulă.

Citește și a doua parte a interviului:

Andrei Boncea (2): Filmul românesc care va face 500.000 sau un milion de spectatori se apropie. Probabil va fi o comedie


 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Dle Boncea,felicitari pt ceea ce faceti sau intentionati sa faceti de ani buni!Continuati!Dar tineti minte ca,din pacate, Las Fierbintie nu mai e demult o parodie,e realitatea insasi a lumii in care traim in Romania 2018.si se tot degradeaza daca nu se va spune stop!deja exista o generatie care n a mai dat pe la scoala si urmeaza o alta.nu toti fac scoala la universitati private outside si tara e indatorata,impartita,vanduta,prostita si sper sa ramana macar ceea ce a fost cand eram eu copil.functionala si INTREAGA! Si nu discut politic subiectul.
    In ceea ce priveste mass media,am avut si eu vise si incercari de a ajunge la pro.si,desi lucram in televiziune,am stat pe la usa.sunt cativa pe acolo care isi lanseaza neamurile odata ce prind un loc.ii cuprinde talentul brusc pe toti si uita sa mai plece, indiferent de proiect.respect,totusi, profesionistii pe langa care lucreaza si care le a mai taiat din nasuri.oricum,multi au stat pe tusa,natrecand de increngatura de d astia de acolo.si care stau acasa si s au ales cu alte joburi,odata cu distrugerea de catre "tinerele talente" a lumii magnifice a televiziunii.in cinema se pare ca inca n au ajuns decat in grip,la asistenta.sanatate si succes si de acum inainte!si noua,idem.
  • In fapt Las Fierbinti este o radiografie a societatii romanesti din acest moment, societate care este setata pe "luat la caterinca" si argumente "la misto". Daca ar aborda serios vreo situatie, ar muri incet. Celelalte productii nu au reusit aceasta replica de imagine sociala, n-au cum sa functioneze cu aceleasi rezultate.

Trimite un comentariu