Skip to main content

AUDIENŢE. iUmor a avut prima poziţie pe publicul comercial, cu ultimele audiţii. Exatlonul conduce încă la oraşe şi la nivel naţional

 
AUDIENŢE. iUmor a avut prima poziţie pe publicul comercial, cu ultimele audiţii. Exatlonul conduce încă la oraşe şi la nivel naţional

AUDIENŢE. Competiţie strânsă pe publicul comercial, duminică seara, când la bătaie erau iUmor, Exatlon şi filmul Pro, Robocop.

Publicitate

Liderul pe tronsn a fost iUmor - cu ultima rundă de audiţii - , însă Kanal D şi Pro TV au ţinut aproape.

La nivel naţional şi în mediul urban, lucruri au fost clare: Kanal D, liderul, urmat de Antena 1 şi cu Pro TV pe trei.

Antena 1 a difuzat duminică seara ultima rundă de audiţii din acest sezon. Postul anunţă pentru duminica viitoare o ediţie specială cu cele mai bune momente din sezon, iar finala va avea loc pe 27 mai.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de duminică, pe intervalul emisiunii iUmor, de pe Antena 1:

NAŢIONAL. Kanal D a condus tronsonul cu o medie de 1,3 milioane de telespectatori la nivel naţional. iUmor a pus Antena 1 pe doi, cu o medie de puţin peste un milion de privitori, în timp ce Pro TV cu filmul Robocop a avut o presteţie slabă: 880.000 media de telespectatori.

URBAN. Şi la oraşe, Kanal D a fost prima opţiune, cu o medie de 630.000 de telespectatori. Antena 1 a avut locul secund şi o medie de 550.000 de persoane. Pro TV, de pe poziţia a treia, a avut o medie de 480.000 de persoane.

COMERCIAL. Antena 1 a avut prima poziţie pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani, cu o medie de aproape 300.000 de persoane. Kanal D şi Pro TV au fost la mică distanţă, cu 290.000, respectiv, 280.000 de telesoectatori, media.

Audienţa posturilor TV duminică, 13 mai, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.20), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 1.352.000 7.6 16.3
2 Antena 1 1.021.000 5.7 12.3
3 Pro TV 876.000 4.9 10.6
4 Romania TV 612.000 3.4 7.4
5 Prima TV 597.000 3.3 7.2
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 13 mai, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.20), în mediul URBAN
URBAN Nr persoane Rtg% Shr%
1 Kanal D 633.000 6.6 14.3
2 Antena 1 547.000 5.7 12.4
3 Pro TV 480.000 5 10.9
4 Romania TV 311.000 3.2 7
5 Prima TV 255.000 2.6 5.8
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 13 mai, pe intervalul emisiunii iUmor (20.00-22.20), pe publicul COMERCIAL
COMERCIAL Nr persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 294.000 6.6 16.9
2 Kanal D 289.000 6.5 16.6
3 Pro TV 280.000 6.3 16.1
4 Prima TV 106.000 2.4 6.1
5 DigiSport 1 87.000 1.9 5
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • până la urmă, ProTV mai domină doar cu RAT și LasFierbinți. cam trist pentru nava amiral a televiziunilor românești
  • Diferentele sunt nesemnificative, ca sa il citez pe Mile, care comenta in situatii similare cand Pro TVul era pe primul loc, la mica distanta in fata concurentei. Oricum primul loc e primul loc, trebuie sa recunoastem acest lucru.
  • @ 1 q s-am : la diferenta de 0,3 chiar nu se poate spune asta. :)) Antena trece printr-o perioada foarte grea. Victoriile astea cu 0,1 peste Kanal D și 0,3 peste Protv ridicate în slavi de antenisti de parcă ar avea audienta dubla arata disperare mare și multa penibilitate.
  • @bing
    "antenei unu", nu "la antena unu." pana una alta i-a luat cascavalul cu tot cu farfurie protvului.
  • cateva procente si kanal D ii lua cascavalul de la gura la antena 1

Trimite un comentariu

sus