Skip to main content

AUDIENȚE. Las Fierbinți câștigă și seara de marți. Ce au făcut Chefii de pe Antena 1? Dar kanal D, fără Exatlon?

 
AUDIENȚE. Las Fierbinți câștigă și seara de marți. Ce au făcut Chefii de pe Antena 1? Dar kanal D, fără Exatlon?

AUDIENȚE. ProTV recâștigă ziua de marți după încheierea Exatlon. Cum? Cu Las Fierbinți. Serialul a fost lider de audiență pe toate targeturile, cu o medie 1.491.000 de telespectatori. Fierbințenii s-au intersectat cu Chefii de pe Antena 1 și cu serialul turcesc de pe Kanal D, Dragoste și ură.

Publicitate

Pe lângă episodul obișnuit de joi seara, Las Fierbinți va fi difuzat și miercuri săptămâna aceasta, tot de la 20:30.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele din 29 mai pe intervalul Las Fierbinți:

NAȚIONAL. Las Fierbinți a obținut o medie de 1.491.000 de telespectatori, în timp ce la Chefi la cuțite se uitau 978.000. Kanal D a completat podiumul, cu 754.000 de privitori, aproximativ jumătate din locul I.

Minutul de aur a fost atins la 21:29, când aproximativ 2.295.000 de telespectatori se uitau la Celentano, Firicel și Aspirina.

URBAN. Și orașele au fost ale serialului de pe ProTV. Las Fierbinți a înregistrat 880.000 de telespectatori, iar media de pe Antena 1 era 630.000. Kanal D a bifat locul trei și pe targetul urban, cu 355.000 de persoane.

COMERCIAL. ProTV a strans pe targetul 18-49 Urban mai mult decât Antena 1 și Kanal D la un loc, cu 412.000 de urmăritori. Chefii au avut o medie de 276.000, iar serialul turcesc 102.000.

De menționat faptul că următoarele două clasate pe targetul comercial, România TV și Antena 3, au strâns câte 37.000, respectiv 30.000 de telespectatori pe publicul comercial.

Audienţa posturilor TV marți, 29 mai, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.29), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.491.000 8.3 23.3
2 Antena 1 978.000 5.5 15.3
3 Kanal D 754.000 4.2 11.8
4 Romania TV 319.000 1.8 5.0
5 Antena 3 318.000 1.8 5.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 29 mai, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.29), la nivel URBAN

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 880.000 9.1 23.6
2 Antena 1 630.000 6.5 16.9
3 Kanal D 355.000 3.7 9.5
4 Antena 3 218.000 2.3 5.9
5 Romania TV 185.000 1.9 5.0

Audienţa posturilor TV marți, 29 mai, pe intervalul Las Fierbinți (20.30-21.29), pe publiculCOMERCIAL

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 412.000 9.2 31.9
2 Antena 1 276.000 6.2 21.4
3 Kanal D 102.000 2.3 7.9
4 Romania TV 37.000 0.8 2.9
5 Antena 3 30.000 0.7 2.3

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro

Comentarii

  • "Mile", acelasi lucru trebuia sa spui si de finala "iUmor", de duminica. Lider pana dupa miezul noptii. Dar poate filmul de pe "Pro TV" de la ora 20:00 a fost lider pe interval.
  • Asta nu inseamna ca și emisiunea a fost lider, nu poti afirmă că ai fost peste decât pe o treime din emisiune , nu peste întreaga emisiune , ci pe doi
  • Chefii nu ”suflă” în fața celor de la Las Fierbinți.
    Chiar și când serialul celor de la Pro TV este difuzate în (re)reluare.
  • Ups. Nasol pentru chefi la cutite. Așa se va comporta și la toamna cu concurenta adevărată?

    Kanal D s-a facut de ras. Nu a știut ce sa facă cu succesul Exatlon și acum a revenit la audientele de dinainte. Niciodată nu este bine sa iti faci grila în jurul unei singure emisiuni. În loc sa încerce sa creeze conținut pe lângă, a apelat la lungiri. Iar când a trebuit sa se termine, a revenit pe 3. Poate pregătește ceva pentru toamna.

Trimite un comentariu