Skip to main content

Alexandru Sassu, fost președinte al TVR, revine. Ce va face

 
Alexandru Sassu, fost președinte al TVR, revine. Ce va face
Alexandru Sassu

Fost președinte TVR în perioada 2007 - 2010, Alexandru Sassu revine în instituția pe care a condus-o, pe funcția de consilier al Doinei Gradea, potrivit informațiilor Paginademedia.ro. 

Conform acelorași informații, acesta va fi responsabil cu restructurarea angajaților. 

Publicitate

Alexandru Sassu a fost numit la conducerea TVR în iunie 2007. În martie 2010, Sassu a fost demis de Parlament, după mai multe conflicte de-a lungul timpului cu angajaţii TVR.

La câteva luni de la numire, a intrat în conflict cu directorul de știri Rodica Culcer, după ce Jurnalul TVR a difuzat imagini cu interceptări din dosarul Cataboșul, cu Decebal Traian Remeș (ministru al agriculturii) și cu Ioan Avram Mureșan (fost ministru al agriculturii). În 2008, Rodicăi Culcer i s-au limitat atribuțiile editoriale.

Alexandru Sassu a acuzat și el ingerințe politice din partea lui Emil Boc în politica editorială a postului. El a spus că Televiziunea Publică nu va fi una depolitizată, atât timp cât premierul Emil Boc îi cere o emisiune săptămânală, la TVR.

Președintele Traian Băsescu a refuzat, la vremea respectivă, să vină la vină la emisiuni la TVR "cât timp Sassu este președinte".

Tot în mandatul lui Alexandru Sassu, TVR a făcut una dintre cele mai scumpe achiziții la capitolul drepturi TV din sport. TVR a achiziționat meciurile de Champions League, pentru care s-a angajat să plătească 35 de milioane de euro, plus TVA, pentru sezoanele 2009 - 2012. 

La câteva luni după plecarea din TVR, în iunie 2010, Sassu a fost pus la conducerea Adevărul TV, zona de video a grupului Adevărul, finanțat atunci de Dinu Patriciu. Adevărul TV primise și o licență de la CNA, retrasă după doi ani întrucât televiziunea nu a mai fost lansată. 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Alexandru Sassu *** si un avar .Nu stie decit sa faca nimic pe bani multi.Un impostor care dupa revolutie nu a avut alta grija decit sa intre in posesia carnetului de revolutionar.
  • Vă mai aduceți aminte acest șmen: http://media.tvrinfo.ro/media-tvr/other/201702/raport-ebu_50453000.pdf? Cine mai știe cum a continuat "colaborarea" TVR - EBU? NU a continuat? Atunci de ce a fost nevoie de această petardă lansată de fosta cameristă a lui Daddy (ha ha ha, și pe aia tot Irina o chema :::)))? Și cum de s-a combinat ditamai EBU la o asemenea mizerie? Follow the money...
  • Marele om de televiziune Alexandru Sassu avea o leafă lunară de 15.000 de euro la Adevarul Holding. De banii ăștia fuma trabuc după trabuc, cu picioarele pe masă, într-un birou imens. Își adusese și niște țuțări cu care l-a aburificat pe Dinu Patriciu că îl face mogul TV. Doi ani de zile oamenii astia nu au produs absolut nimic la Adevarul TV. Mioara Negescu, fosta sefa pe la TVR 2, era adjuncta lui, o calamitate. Cezar Udrescu, fost cameraman TVR, o *** devenise director tehnic cu Jaguar la ușă. Mura Franculescu, si ea bagatoare de seama, *** TVR. Toti aveau masini nou-noute si idei zero. Singura propunere izvorata din aburii mintii lui Sassu a fost ca reporterii sa faca si materiale TV, imbinand doua meserii intr-una. Evident ca nu aveai cu cine si nici cu ce. Apoi, marea realizare a fost transmiterea live pe net a sedintelor de sumar conduse de Grigore Cartianu si de Sabin Orcan, idee coapta cu Corina Dragotescu - impostoare platita cu 10.000 euro pe luna. Audienta acestor transmisii a fost coplesitoare pt trust, de maximum 50-60 de unici, si s-a sistat proiectul dupa vreo trei saptamani.
  • Să nu uităm că de la preluarea totală a conducerii TVR, acum trei ani, PSD (Zgabercea, Irina Radu și Doina Gradea) nu a reușit să facă nici măcar schița unui plan de redresare a Televiziunii. Tehnica schimbării permanente, a interimatului nesfârșit și a planurilor de viitor perpetue nu este altceva decât o batistă ponosită aruncată pe țambalul imposturii acestor farseuri. Habar nu au cum se conduce o companie media de nivelul TVR. Niște minți sărace, inculte, îmbătrânite în rele și depășite total de vremurile pe care au apucat să e trăiască. Nicio viziune, niciun plan de acțiune, nicio idee. Daddy, secretara Doina și arlechinul reșapat Zgabercea au scotocit prin coșul cu rufe murdare de la partid și au mai găsit un specialist de carieră, pe care îl pun în geam câteva luni, cât să mai aburească fraierii că începe o nouă epocă în viața brelocului pesedist mai numit TVR. Rușine tuturor complicilor care girează această comedie cu botul în farfuria de mâncare aruncată de conducerea de partid și de stat.
    "...în TVR sunt și foarte mulți profesioniști autentici și oameni onorabili! :::)))))"
  • Cu el a inceput falimentul televiziunii publice. Acum vine sa concedieze angajati. Sassu lipsea in peisajul sumbru in care se zbate sa supravietuiasca tvr.
  • Nu e între primele 20 (??) pentru ca nu e de can-can, probabil.!
    Știrile sunt excelente, serioase, nu petarde isterice de luat mințile idioților.!
  • Asa ceva este de noaptea mintii! Adica asta e dat afara din TVR din cauza conflictelor cu angajatii, a invesritiilor proaste, a cheltuiielilor dubioase si acum e adus consilier? Nimic nu mai trebuie sa ne uimeasca atunci cand vine vorba de tvr! Nici macar ca jurnalul tvr nu e intre primele 20!!! Poate fi mai jos decat atat? Se pare ca da.

Trimite un comentariu