
AUDIENȚE. Câți români au văzut la televizor mitingul PSD din Piața Victoriei? S-au uitat la spectacolul de pe scena din Piața Victoriei?
Cifrele de audiențe arată un interes mai mare la nivel național și la orașe, unde Antena 3 și România TV au avut locurile doi și trei, imediat după Pro TV. Pe publicul comercial, interesul pentru miting a fost foarte scăzut: la Antena 3, de exemplu, audiența pe publicul comercial a fost de zece ori mai mică decât cifrele la nivelul întregii țări.
De notat că Antena 3 și România TV au transmis integral mitingul - între orele 20.00 și 22.15 - cu discursurile de pe scenă, ca niște parteneri media ai evenimentului.
Mitingul a fost și pe celelalte stații de știri, dar la Digi 24, la B1 TV și la Realitatea TV erau și relatări și comentarii din studio, pe lângă transmisiunile în direct.
Concret, câți români s-au uitat la miting?
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul mitingului PSD, care a început în jurul orei 20.00 și s-a terminat la 22.15, cu discursul lui Liviu Dragnea:
NAȚIONAL. Pe intervalul mitingului PSD, peste două milioane de români erau pe posturile de știri în fiecare minut. Cei mai mulți - un milion și jumătate, urmăreau mitingul în direct pe Antena 3 - aproape 800.000 de români și pe România TV - aproape 700.000.
Antena 3 și România TV au ocupat locurile doi și trei, după Pro TV (cu o medie de aproape 1,1 milioane de români pe interval).
Câți s-au uitat pe celelalte stații de știri:
Realitatea TV - 343.000 români pe postul de știri care a comentat acid manifestația și un loc 6 în top, sus pentru media stației.
B1 TV - 100.000 de telespectatori
Digi 24 - aproape 90.000
URBAN. Cifre mari pentru miting și la orașe: un total de aproape 1,3 milioane de telespectatori în mediul urban. Ca și la nivel național, Antena 3 și România TV - locurile doi-trei în top, după Pro TV - au luat grosul: peste 550.000 de telespectatori la Antena 3 și peste 370.000 la România TV.
Celelalte stații de știri:
Realitatea TV - 230.000 (și la orașe o poziție foarte bună, locul 5)
Digi 24 - aproape 80.000
B1 TV - 60.000.
COMERCIAL. Dacă la nivelul întregii țări a existat un interes pentru miting, pe publicul comercial audiența a fost foarte scăzută. De exemplu, Antena 3 a atins pe acest target de 18-49 de ani în jur de 70.000 de telespectatori, în timp ce la nivel național s-a apropiat de 800.000.
Publicul comercial s-a orientat către Pro TV pe intervalul mitingului. Audiența România TV și Antena 3 pe publicul comercial a fost de aproape cinci ori mai mică decât a Pro TV.
De altfel, toate stațiile de știri, însumat, au adunat la miting în fața televizoarelor 260.000 de telespectatori din segmentul comercial (Pro TV a avut singur aproape 360.000).
Publicul comercial la miting pe stațiile de știri:
România TV - 77.000 de telespectatori
Antena 3 - 73.000
Realitatea TV - 62.000
Digi 24 - 24.000
B1 TV - 23.000
Audiențele posturilor TV sămbătă, 9 iunie, pe intervalul mintingului PSD (20.00-22.15), la nivel NAȚIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.072.000 | 6 | 15.8 |
2 | Antena 3 | 789.000 | 4.4 | 11.6 |
3 | Romania TV | 692.000 | 3.9 | 10.2 |
4 | Kanal D | 593.000 | 3.3 | 8.7 |
5 | Antena 1 | 409.000 | 2.3 | 6 |
6 | Realitatea TV | 343.000 | 1.9 | 5 |
7 | TVR 1 | 286.000 | 1.6 | 4.2 |
8 | National TV | 252.000 | 1.4 | 3.7 |
9 | Prima TV | 173.000 | 1 | 2.5 |
10 | Antena Stars | 130.000 | 0.7 | 1.9 |
11 | Pro 2 | 110.000 | 0.6 | 1.6 |
12 | DigiSport 1 | 105.000 | 0.6 | 1.5 |
13 | B1TV | 100.000 | 0.6 | 1.5 |
14 | TVR 2 | 97.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | Pro Cinema | 93.000 | 0.5 | 1.4 |
16 | Minimax | 92.000 | 0.5 | 1.4 |
17 | Digi 24 | 88.000 | 0.5 | 1.3 |
18 | Cartoon Network | 80.000 | 0.4 | 1.2 |
19 | ETNO | 73.000 | 0.4 | 1.1 |
20 | Favorit TV | 61.000 | 0.3 | 0.9 |
Audiențele posturilor TV sămbătă, 9 iunie, pe intervalul mintingului PSD (20.00-22.15), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 656.000 | 6.8 | 17.3 |
2 | Antena 3 | 551.000 | 5.7 | 14.5 |
3 | Romania TV | 373.000 | 3.9 | 9.8 |
4 | Kanal D | 232.000 | 2.4 | 6.1 |
5 | Realitatea TV | 230.000 | 2.4 | 6.1 |
6 | Antena 1 | 207.000 | 2.1 | 5.5 |
7 | TVR 1 | 113.000 | 1.2 | 3 |
8 | National TV | 99.000 | 1 | 2.6 |
9 | DigiSport 1 | 78.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Digi 24 | 77.000 | 0.8 | 2 |
11 | TVR 2 | 76.000 | 0.8 | 2 |
12 | Prima TV | 76.000 | 0.8 | 2 |
13 | Antena Stars | 75.000 | 0.8 | 2 |
14 | B1TV | 59.000 | 0.6 | 1.6 |
15 | Minimax | 52.000 | 0.5 | 1.4 |
16 | Pro 2 | 48.000 | 0.5 | 1.3 |
17 | Pro Cinema | 46.000 | 0.5 | 1.2 |
18 | Cartoon Network | 41.000 | 0.4 | 1.1 |
19 | Eurosport 1 | 37.000 | 0.4 | 1 |
20 | Disney | 34.000 | 0.4 | 0.9 |
Audiențele posturilor TV sămbătă, 9 iunie, pe intervalul mintingului PSD (20.00-22.15), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 356.000 | 8 | 27.1 |
2 | Antena 1 | 107.000 | 2.4 | 8.1 |
3 | Kanal D | 100.000 | 2.2 | 7.6 |
4 | Romania TV | 77.000 | 1.7 | 5.9 |
5 | Antena 3 | 73.000 | 1.6 | 5.5 |
6 | Realitatea TV | 62.000 | 1.4 | 4.7 |
7 | DigiSport 1 | 35.000 | 0.8 | 2.7 |
8 | National TV | 30.000 | 0.7 | 2.3 |
9 | Antena Stars | 30.000 | 0.7 | 2.3 |
10 | Digi 24 | 24.000 | 0.5 | 1.8 |
11 | TVR 2 | 24.000 | 0.5 | 1.8 |
12 | Comedy Central | 24.000 | 0.5 | 1.8 |
13 | B1TV | 23.000 | 0.5 | 1.7 |
14 | Eurosport 1 | 23.000 | 0.5 | 1.7 |
15 | TVR 1 | 22.000 | 0.5 | 1.7 |
16 | Prima TV | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
17 | Minimax | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
18 | AXN | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
19 | Discovery | 15.000 | 0.3 | 1.1 |
20 | Telekom Sport 1 | 14.000 | 0.3 | 1 |
VEZI cum au abordat mitingul posturile de știri și ce burtiere au pus pe ecran, AICI.
Citește și:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Nu ma supar daca faceti voi un material de presa.