Skip to main content

AUDIENŢE. Noul sezon al emisiunii Next Star a debutat ca lider de audienţă pe două targeturi

 
AUDIENŢE. Noul sezon al emisiunii Next Star a debutat ca lider de audienţă pe două targeturi

AUDIENŢE. Next Star, de pe Antena 1, a debutat ca lider de audienţa pe două targeturi. Începutul sezonului nouă al talent-show-ului pentru copii, prezentat de Dan Negru, a clasat postul pe primul loc în topul audienţelor la nivel naţional, cu o medie 1,2 milioane de telespectatori pe minut.

Publicitate

De asemenea, talent show-ul a fost primul şi la oraşe, unde a obţinut o medie de aproximativ 600.000 de telespectatori.

Pro TV şi TVR 1 urmează în topul celor mai urmărite posturi la nivel naţional, pe intervalul Next Star, cu o medie de aproximativ un milion de telespectatori pe minut.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţa posturilor, sâmbătă, 16 iunie, pe intervalul Next Star, ediţia de debut a sezonulio nouă:

NAŢIONAL. Emisiunea de pe Antena 1 a strâns în faţa televizoarelor o medie de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori pe minut. Următorul post clasat a fost Pro TV, care a difuzat, de la ora 20:00, filmul Necunoscutul cu Liam Neeson. Filmul a adunat o medie aproximativ un milion de telespectatori.

Pe locul trei, cu o medie de aproximativ 930.000 de telespectatori, a fost TVR 1, cu două meciuri pe intervalul Next Star.

Pe acest interval a intrat ultima parte a meciului Peru - Danemarca, care a început la ora 19:00 şi s-a încheiat cu scorul de 0 - 1, urmat de Croaţia - Nigeria, care a început la ora 21:00 şi s-a încheiat cu scorul 2 - 0.

URBAN. Next Star a fost lider şi la oraşe, cu cifre care trec de jumătate de milion de persoane. Show-ul de talente pentru copii a adunat pe publicul urban o medie de aproximativ 600.000 de telespectatori pe minut.

Necunoscutul, de pe Pro TV, şi-a menţinut poziţia şi pe acest target, cu o medie de aproximativ 540.000 de urmăritori.

TVR 1 s-a poziţionat imediat după Pro TV, cu cifre apropiate. Postul public a adunat în faţa televizoarelor, pe intervalul Next Star, o medie aproximativ 523.000 de telespectatori în fiecare minut.

COMERCIAL. Rolurile se schimbă pentru publicul comercial, al celor cu vârste între 18-49. Aici, Pro TV a obţinut primul loc, cu o medie de 250.000 de telespectatori pe minut.

TVR a obţinut cifre apropiate de Pro TV şi pe publicul comercial, adică 234.000 de telespectatori în fiecare minut.

Antena 1 a avut locul al treilea, pe publicul comercial, cu o medie de aproape 200.000 de privitori.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 16 iunie, pe intervalul Next Star (20.00-23.10), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.251.000 7 17.7
2 Pro TV 1.024.000 5.7 14.5
3 TVR 1 929.000 5.2 13.2
4 Kanal D 527.000 2.9 7.5
5 Romania TV 396.000 2.2 5.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 16 iunie, pe intervalul Next Star (20.00-23.10), la nivel URBAN

URBAN Nr Persoane RTG % Shr %
1 Antena 1 601.000 6.2 16.2
2 Pro TV 539.000 5.6 14.5
3 TVR 1 523.000 5.4 14.1
4 Antena 3 230.000 2.4 6.2
5 Kanal D 229.000 2.4 6.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 16 iunie, pe intervalul Next Star (20.00-23.10), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Nr Persoane Rtg% Shr%
1 Pro TV 252.000 5.7 19.5
2 TVR 1 234.000 5.3 18.1
3 Antena 1 182.000 4.1 14.1
4 Kanal D 68.000 1.6 5.3
5 National TV 56.000 1.3 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    iuli, am zis in comparatie cu seriale turcesti , dar nu mai mult de 4 rating
  • Iuli Iuli
    @mile esti jalnic. Acum 4 articole ziceai ca filmele de la Antena aduc audienta si tineri. Acum nu mai fac rating? Penibilule. Ai merita block de la Paginademedia pentru toate aberatiile.

    Esti un fel de A3+RTV=FakeNews
  • F F
    Aoleu mile. Când te-am trimis sa lauzi unde ai scuipat, nu mi-am imaginat ca o sa faci chiar așa. :)) ce sa spun. Felicitări antena. Nu pentru audientele slabe, ci pentru ***. :))
  • mile mile
    iuli, filmele nu fac rating la antena , publicul e feminin, sa investeasca kanal d
  • Iuli Iuli
    Rau sta Kanal D cu audientele fara Exatlon.
    Antena mai bine difuza Next Star la bataie cu Vocea sau mai bine bagau filme, ca sigur aveau succes mai mare.

    Acum ca tot intra pe RCS, mai bine ar investii in imagine si in filme de calitate, poate vor prinde la publicul tanar, macar pe locul 2.
  • Ciprian Ciprian
    Emisiunea va fi difuzată în fiecare sâmbătă până la toamnă. Apoi va începe "Te cunosc de undeva", sezonul cu numărul 13. Așa sper.
  • mile mile
    neo, te bagi in seama degeaba , si la pro tv se uita multi votanti pesedisti
  • Ne0 Ne0
    @mileeeeeeeee
    Ti-au disparut tineriii (piticii din capul tau). Esti prafff!
  • geo geo
    Mile, meciul de aseara a fost la ora 21.00 si, conform GSP, a fost cea mai urmărită partidă de până acum, cu 1.640.000 de telespectatori (ceea ce corespunde unui rating de 9,2% şi unei cote de piaţă de 19,5%). Minutul de aur al partidei s-a înregistrat la ora 22:54, când 2.428.000 au urmărit TVR 1 la nivel național.
  • mile mile
    doru, de unde stii cat a facut meciul de la 10 seara
  • Doru Doru
    Doar publicul comercial conteaza. Sa te situezi pe locul 3, luand bataie de la niste meciuri "banale". Pana acum, doar Portugalia-Spania a fost de top.
  • mile mile
    trebue , sa fie -o gresealaa antena 1 arecel mai tanar public din galasie, , dar nu stiu cum se face ca aici e mai mult public rural , sibatran de la oras , cred ca e mana lu soros , care prin mamnebre incearca sal aduce pe don profesor la sapa de lemne
  • geo geo
    Degeaba e A 1 lider de audienta pe national si urban daca pe Comercial - acolo unde conteaza side unde vin banii - este doar pe locul 3.
  • mile mile
    bravo lor , studio frumos , bine ca au mers nu doar muzica , felicitari
  • F F
    Haha. Hai mile. Lauda antena pentru audienta de 4,1 pe comercial, cat ediția a doua din vocea junior. :)) hai obsedatule.

    Nu mai zic ca a căzut aproape la jumătate de pe național pe comercial. :))

Trimite un comentariu

sus