Skip to main content

AUDIENȚE. Noul sezon al emisiunii Next Star a debutat ca lider de audiență pe două targeturi

 
AUDIENȚE. Noul sezon al emisiunii Next Star a debutat ca lider de audiență pe două targeturi

AUDIENȚE. Next Star, de pe Antena 1, a debutat ca lider de audiența pe două targeturi. Începutul sezonului nouă al talent-show-ului pentru copii, prezentat de Dan Negru, a clasat postul pe primul loc în topul audiențelor la nivel național, cu o medie 1,2 milioane de telespectatori pe minut. 

De asemenea, talent show-ul a fost primul și la orașe, unde a obținut o medie de aproximativ 600.000 de telespectatori.  

Publicitate

Pro TV și TVR 1 urmează în topul celor mai urmărite posturi la nivel național, pe intervalul Next Star, cu o medie de aproximativ un milion de telespectatori pe minut. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiența posturilor, sâmbătă, 16 iunie, pe intervalul Next Star, ediția de debut a sezonulio nouă:

NAȚIONAL. Emisiunea de pe Antena 1 a strâns în fața televizoarelor o medie de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori pe minut. Următorul post clasat a fost Pro TV, care a difuzat, de la ora 20:00, filmul Necunoscutul cu Liam Neeson. Filmul a adunat o medie aproximativ un milion de telespectatori.

Pe locul trei, cu o medie de aproximativ 930.000 de telespectatori, a fost TVR 1, cu două meciuri pe intervalul Next Star.

Pe acest interval a intrat ultima parte a meciului Peru - Danemarca, care a început la ora 19:00 și s-a încheiat cu scorul de 0 - 1, urmat de Croația - Nigeria, care a început la ora 21:00 și s-a încheiat cu scorul 2 - 0. 

URBAN. Next Star a fost lider și la orașe, cu cifre care trec de jumătate de milion de persoane. Show-ul de talente pentru copii a adunat pe publicul urban o medie de aproximativ 600.000 de telespectatori pe minut. 

Necunoscutul, de pe Pro TV, și-a menținut poziția și pe acest target, cu o medie de aproximativ 540.000 de urmăritori. 

TVR 1 s-a poziționat imediat după Pro TV, cu cifre apropiate. Postul public a adunat în fața televizoarelor, pe intervalul Next Star, o medie aproximativ 523.000 de telespectatori în fiecare minut.

COMERCIAL. Rolurile se schimbă pentru publicul comercial, al celor cu vârste între 18-49. Aici, Pro TV a obținut primul loc, cu o medie de 250.000 de telespectatori pe minut. 

TVR a obținut cifre apropiate de Pro TV și pe publicul comercial, adică 234.000 de telespectatori în fiecare minut. 

Antena 1 a avut locul al treilea, pe publicul comercial, cu o medie de aproape 200.000 de privitori. 

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 16 iunie, pe intervalul Next Star (20.00-23.10), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.251.000 7 17.7
2 Pro TV 1.024.000 5.7 14.5
3 TVR 1 929.000 5.2 13.2
4 Kanal D 527.000 2.9 7.5
5 Romania TV 396.000 2.2 5.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 16 iunie, pe intervalul Next Star (20.00-23.10), la nivel URBAN

  URBAN   Nr Persoane   RTG %   Shr %  
1 Antena 1 601.000 6.2 16.2
2 Pro TV 539.000 5.6 14.5
3 TVR 1 523.000 5.4 14.1
4 Antena 3 230.000 2.4 6.2
5 Kanal D 229.000 2.4 6.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 16 iunie, pe intervalul Next Star (20.00-23.10), pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Nr Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 252.000 5.7 19.5
2 TVR 1 234.000 5.3 18.1
3 Antena 1 182.000 4.1 14.1
4 Kanal D 68.000 1.6 5.3
5 National TV 56.000 1.3 4.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • @mile esti jalnic. Acum 4 articole ziceai ca filmele de la Antena aduc audienta si tineri. Acum nu mai fac rating? Penibilule. Ai merita block de la Paginademedia pentru toate aberatiile.

    Esti un fel de A3+RTV=FakeNews
  • Aoleu mile. Când te-am trimis sa lauzi unde ai scuipat, nu mi-am imaginat ca o sa faci chiar așa. :)) ce sa spun. Felicitări antena. Nu pentru audientele slabe, ci pentru ***. :))
  • Rau sta Kanal D cu audientele fara Exatlon.
    Antena mai bine difuza Next Star la bataie cu Vocea sau mai bine bagau filme, ca sigur aveau succes mai mare.

    Acum ca tot intra pe RCS, mai bine ar investii in imagine si in filme de calitate, poate vor prinde la publicul tanar, macar pe locul 2.
  • Emisiunea va fi difuzată în fiecare sâmbătă până la toamnă. Apoi va începe "Te cunosc de undeva", sezonul cu numărul 13. Așa sper.
  • Mile, meciul de aseara a fost la ora 21.00 si, conform GSP, a fost cea mai urmărită partidă de până acum, cu 1.640.000 de telespectatori (ceea ce corespunde unui rating de 9,2% şi unei cote de piaţă de 19,5%). Minutul de aur al partidei s-a înregistrat la ora 22:54, când 2.428.000 au urmărit TVR 1 la nivel național.
  • Doar publicul comercial conteaza. Sa te situezi pe locul 3, luand bataie de la niste meciuri "banale". Pana acum, doar Portugalia-Spania a fost de top.
  • trebue , sa fie -o gresealaa antena 1 arecel mai tanar public din galasie, , dar nu stiu cum se face ca aici e mai mult public rural , sibatran de la oras , cred ca e mana lu soros , care prin mamnebre incearca sal aduce pe don profesor la sapa de lemne
  • Degeaba e A 1 lider de audienta pe national si urban daca pe Comercial - acolo unde conteaza side unde vin banii - este doar pe locul 3.
  • Haha. Hai mile. Lauda antena pentru audienta de 4,1 pe comercial, cat ediția a doua din vocea junior. :)) hai obsedatule.

    Nu mai zic ca a căzut aproape la jumătate de pe național pe comercial. :))

Trimite un comentariu