Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, lider pe toate targeturile cu meciul dintre România şi Finlanda, ultimul meci al lui Bogdan Lobonţ de la Naţională. Chefi la Cuţite a fost următorul program preferat de telespectatori

 
Sursa foto Hepta/ SportPictures Razvan Pasarica
Sursa foto Hepta/ SportPictures Razvan Pasarica

AUDIENŢE. Meciul amical pe care naţionala de fotbal a României l-a disputat aseară împotriva reprezentativei Finlandei a clasat Pro TV pe locul întâi în topul audienţelor.

Publicitate

Postul de televiziune a fost lider detaşat pe toate categoriile de public. Partida amicală disputată aseară a însemnat şi meciul de retragere de la echipa naţională a portarului Bogdan Lobonţ (AS Roma).

Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu o ediţie a show-ului culinar Chefi la Cuţite. De asemenea, şi-a păstrat poziţia pe toate targeturile.

Kanal D completează podiumul cu serialul Dragoste şi ură, pe interval.

Antena 3 şi România TV s-au clasat pe locul patru, respectiv, cinci pe targeturile NAŢIONAL şi URBAN.

De menţionat că Chefi la cuţite şi serialul Dragoste şi ură au început în acelaşi timp, la ora 20.00. Iar meciul dintre România şi Finlanda a început jumătate de ora mai târziu.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele din 5 iunie pe intervalul meciului România - Finlanda:

NAŢIONAL. Meciul de fotbal dintre România şi Finlanda a adunat proximativ 1.800.000 de telespectatori, media de telespectatori pe minut, iar pe locul doi s-a clasat Antena 1, cu o medie de aproximativ 1.350.000. Kanal D, următorul post din top a strâns 900.000 de telespectatori, media, cu serialul Dragoste şi ură.

URBAN. Pro TV a fost lider şi pe publicul de la oraşe. Aici a obţinut o medie de puţin peste un milion de telespectatori în fiecare minut. Antena 1 şi-a păstrat poziţia şi a avut o audienţă medie, din publicul din mediul urban, de aproximativ 787.000 de persoane. Kanal D a adunat aproape jumătate de milion de telespectatori.

COMERCIAL. Pro TV a avut cifre bune şi pe segmentul tânăr, cu o medie de aproape jumătate de milion de persoane. Următoarea clasată, la o diferenţa mică, a fost Antena 1, cu aproximativ 400.000 de telespectatori. Kanal D şi-a păstrat poziţia pe trei, dar la o diferenţa ceva mai mare faţă primele două. Postul a obţinut o medie de 165.000 de oameni de pe targetul comercial.

Prima TV a intrat din nou în top cinci pe publicul comercial cu filmul Nemuritorul 3: Vrăjitorul. Postul de televiziune a urcat un loc, de pe cinci pe patru, faţă de clasamentul zilei de luni.

Audienţa posturilor TV marţi, 5 iunie, pe intervalul meciului România-Finlanda (20.40-22.30), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.811.000 10.1 24.1
2 Antena 1 1.349.000 7.5 18.0
3 Kanal D 899.000 5.0 12.0
4 Antena 3 401.000 2.2 5.3
5 Romania TV 347.000 1.9 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 5 iunie, pe intervalul meciului România-Finlanda (20.40-22.30), la nivel URBAN

URBAN Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 1.015.000 10.5 24.0
2 Antena 1 787.000 8.2 18.6
3 Kanal D 492.000 5.1 11.6
4 Antena 3 274.000 2.8 6.5
5 Romania TV 164.000 1.7 3.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 5 iunie, pe intervalul meciului România-Finlanda (20.40-22.30), la nivel COMERCIAL

COMERCIAL Nr persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 454.000 10.2 29.4
2 Antena 1 399.000 9.0 25.9
3 Kanal D 165.000 3.7 10.7
4 Prima TV 63.000 1.4 4.1
5 Antena 3 30.000 0.7 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Să m-ai postați din când în când și cu top zece. Mulțumesc.
  • Chefii la cuțite au fost bătuți de un meci amical oarecare al naționalei...și parcă antenistul Mile susținea că nu se merită să investești în fotbal...
  • Sa vedem ce audiente o sa faca Tvr pentru ca in opt zile incepe Campionatul Mondial de Fotbal din Russia

Trimite un comentariu

sus