Skip to main content

AUDIENȚE. Pro TV, lider pe toate targeturile cu meciul dintre România și Finlanda, ultimul meci al lui Bogdan Lobonț de la Națională. Chefi la Cuțite a fost următorul program preferat de telespectatori

 
AUDIENȚE. Pro TV, lider pe toate targeturile cu meciul dintre România și Finlanda, ultimul meci al lui Bogdan Lobonț de la Națională. Chefi la Cuțite a fost următorul program preferat de telespectatori
Sursa foto Hepta/ SportPictures Razvan Pasarica

AUDIENȚE. Meciul amical pe care naționala de fotbal a României l-a disputat aseară împotriva reprezentativei Finlandei a clasat Pro TV pe locul întâi în topul audiențelor. 

Postul de televiziune a fost lider detașat pe toate categoriile de public. Partida amicală disputată aseară a însemnat și meciul de retragere de la echipa națională a portarului Bogdan Lobonț (AS Roma). 

Antena 1 s-a clasat pe locul secund cu o ediție a show-ului culinar Chefi la Cuțite. De asemenea, și-a păstrat poziția pe toate targeturile.  

Kanal D completează podiumul cu serialul Dragoste și ură, pe interval. 

Publicitate

Antena 3 și România TV s-au clasat pe locul patru, respectiv, cinci pe targeturile NAȚIONAL și URBAN. 

De menționat că Chefi la cuțite și serialul Dragoste și ură au început în același timp, la ora 20.00. Iar meciul dintre România și Finlanda a început jumătate de ora mai târziu. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele din 5 iunie pe intervalul meciului România - Finlanda:

NAȚIONAL. Meciul de fotbal dintre România și Finlanda a adunat proximativ 1.800.000 de telespectatori, media de telespectatori pe minut, iar pe locul doi s-a clasat Antena 1, cu o medie de aproximativ 1.350.000. Kanal D, următorul post din top a strâns 900.000 de telespectatori, media, cu serialul Dragoste și ură.  

URBAN. Pro TV a fost lider și pe publicul de la orașe. Aici a obținut o medie de puțin peste un milion de telespectatori în fiecare minut. Antena 1 și-a păstrat poziția și a avut o audiență medie, din publicul din mediul urban, de aproximativ 787.000 de persoane. Kanal D a adunat aproape jumătate de milion de telespectatori. 

COMERCIAL. Pro TV a avut cifre bune și pe segmentul tânăr, cu o medie de aproape jumătate de milion de persoane. Următoarea clasată, la o diferența mică, a fost Antena 1, cu aproximativ 400.000 de telespectatori. Kanal D și-a păstrat poziția pe trei, dar la o diferența ceva mai mare față primele două. Postul a obținut o medie de 165.000 de oameni de pe targetul comercial. 

Prima TV a intrat din nou în top cinci pe publicul comercial cu filmul Nemuritorul 3: Vrăjitorul. Postul de televiziune a urcat un loc, de pe cinci pe patru, față de clasamentul zilei de luni. 

Audienţa posturilor TV marți, 5 iunie, pe intervalul meciului România-Finlanda (20.40-22.30), la nivel NAȚIONAL

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.811.000 10.1 24.1
2 Antena 1 1.349.000 7.5 18.0
3 Kanal D 899.000 5.0 12.0
4 Antena 3 401.000 2.2 5.3
5 Romania TV 347.000 1.9 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 5 iunie, pe intervalul meciului România-Finlanda (20.40-22.30), la nivel URBAN

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.015.000 10.5 24.0
2 Antena 1 787.000 8.2 18.6
3 Kanal D 492.000 5.1 11.6
4 Antena 3 274.000 2.8 6.5
5 Romania TV 164.000 1.7 3.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 5 iunie, pe intervalul meciului România-Finlanda (20.40-22.30), la nivel COMERCIAL

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 454.000 10.2 29.4
2 Antena 1 399.000 9.0 25.9
3 Kanal D 165.000 3.7 10.7
4 Prima TV 63.000 1.4 4.1
5 Antena 3 30.000 0.7 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu