Skip to main content

iCEE.fest 2018 ia startul la București. Primul subiect de discuție: trei trenduri de urmărit în business-ul digital

 
iCEE.fest 2018 ia startul la București. Primul subiect de discuție: trei trenduri de urmărit în business-ul digital

Cel mai mare festival de internet și tehnologie din Europa centrală și de Est ia startul astăzi la București, la Grand Cinema, din Băneasa Shopping City. 

Publicitate

140 de companii majore si aproape 200 de experți din tehnologie si comunicare online se adună la București, joi si vineri, la iCEE.fest. 

Evenimentul, care a debutat la ora nouă dimineața se dechide dezbaterea „Disruption by Technology - What's next?”, modeartă de Dragoș Stanca, fondatorul evenimentului. 

O dezbatere la care sunt prezenți oameni din presa internațională, dar și de la giganții de pe zona de digital, Facebook și Google. 

Iată primii vorbitori: 

  • Jean-Christophe Demarta, Vice President - Global Advertising, The New York Times, 
  • Dan Oros, RO Marketing Manager, Google, 
  • Andrew Weld-Moore, Head of Digital Business for CEE, Facebook, 
  • Ben Phillips, Global Head of Mobile, Mediacom, 
  • Brandon Keenen, Senior Digital Commercial Director, CNN International Commercial

Vorbitorii, despre trei trenduri care ar trebui urmărite: 

Ben Philips, Mediacom: 

„Vom vedea mai multe chestiuni legate de Virtual Reality. Mai mult AI (Artificial Inteligence) și Voce (Alexa).”

Dan Oros, Google: 

„Ce vedem este că brandurile și agențiile devin mai sofisticate în ce privește modul în care comunică. E mai multă automotizare în zilele acestea, deci mai multe scripturi. Mulți se concentrează pe Youtube.

Jean-Cristophe Demarta, The New York Times: 

În ce privește „Voice” și „Artificial Intelligence”, e greu pentru oricine să spună dacă aceste tehnologii pot face și bani. Voice va fi mare.
Ce va avea impact asupra business-urilor, este evoluția platformelor. Previziunile indică faptul că, în termeni de cheltuieli, Instagram va fi un jucător tot mai mare.

Amazon continuă să meargă în multe zone noi și sp aibă un impact tot mai mare.

Brandon Keenan, CNN: „Cheia va fi simplificarea. Voice search va fi foarte importantă.”

Detalii despre eveniment, program, invitați, AICI

Constantine Kamaras, IAB Europe, despre evoluția industriei de publicitate: 

Piața s-a transformat mul în ultimii cinci ani. În mult feluri, zona de digital nu numai că compensează pierderile din zona de media tradițională, dar a avut o evoluție record.

Dacă vă uitați la piețe, UK este liderul continentului. Mai mult decât dublu față de locul al doilea ocupat de Germania.

Creșterile de venituri vin de la UK sau de la țările nordice, însă vin și de la multe dintre țările din CEE.

Dacă ne uităm la grafice, observăm că diferența dintre publicitatea tip dispaly și cea pe bază de „search” s-a diminuat.

40% din cheltuielile de publicitate din zona digitală merg către mobile. (în Europa, arată un studiu IAB, prezentat în debutul evenimentului).

Creșterea zonei de video este un trend pozitiv consistent. Acesta a ajuns la 27% din publicitatea tip dispaly (2017 vs 2016). Crește de patru ori mai repede decât publicitatea dispay clasică.
 

GALERIE FOTO. Primele imagini de la iCEE.fest

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu