Skip to main content

ARBOmedia își lansează divizie de influenceri. Carmen-Brumă.ro, Nourescu.ro și Celmaibuntata.ro, printre numele din portofoliu

 
ARBOmedia își lansează divizie de influenceri. Carmen-Brumă.ro, Nourescu.ro și Celmaibuntata.ro, printre numele din portofoliu

Agenția de publicitate ARBOmedia anunță lansarea unei divizii de influence marketing, The AIM – ARBO Influence Marketing, axată pe „influeceri” din zona de călătorii, parenting și sănătate.

„Structurată pe trei nișe bine definite – travel, family și wellbeing - The AIM își propune să ofere clienților acces la campanii out-of-the-box, alături de influenceri ce pot aduce plus-valoare brandului prin idei inedite”, spun reprezentanții agenției.

Publicitate

Printre numele din portofoliul The AIM se numără nourescu.ro, travel-n2.com, imperatortravel.ro, celmiabuntata.ro, carmen-bruma.ro. 

Portofoliul The AIM

 

Alin Alecu (foto), Director General ARBOmedia:

„Dezvoltarea ARBOmedia în această direcție a venit ca un pas firesc, mai ales în condițiile în care activăm pe piața de advertising de mai bine de 20 de ani. În plus, suntem permanent în contact cu cele mai noi cerințe ale clienților și ne-am dorit să răspundem nevoilor pieței, asocierea brandurilor cu cei mai potriviți influenceri devenind treptat un instrument tot mai important în campaniile desfășurate la nivel local.“

Andreea Pistrițu, Director de Vânzări ARBOmedia:

„Influencerii sunt capabili să genereze încredere în rândul fanilor mai ales datorită faptului că sunt autentici și prezintă realitatea așa cum o simt și o trăiesc. Modul de exprimare prin conținut original și sincer nu face decât să își apropie tot mai mulți fani pentru care onestitatea este un lucru foarte important. Atunci când am luat decizia de a lansa The AIM ne-am dorit să atragem în comunitatea noastră tocmai această categorie de influenceri, entuziaști, dar obiectivi, ce pot transmite vibrație către cititori, către public.“

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Vrem nu vrem asta e mersul ... Cand Nadia Comaneci facea reclama la margarina , nimeni nu avea de spus nimic...
    Pe de alta parte cand o pustoaica ca asta
    https://www.youtube.com/watch?v=-eAkzcyOQ5U
    ajuta copiii sa fie creativi , eu zic ca merita tot respectul
  • Sa fac ceva pe ei de "influenceri". Nu numai pe astia din articol. I-as mentiona pe cei mai cunoscuti: Mihai Has, Selly, bromania si restul. Nu pot lua in serios nici un trist de asta care si-ar da viata pentru un suc. Mai era unu care si-a dat foc la casa si acum isi toarna zeama de lime in ochi. Astia ar avea loc langa Napoleon la 9. ;)
  • :)) ce sa influence o prompterista care pe vremea cand primise o emisiune proprie nu spunea trei cuvinte fara sa ridice privirea din niste hartii? sau poate vrea concubinu' spagatist sa-i vanda cineva ceasurile chinezesti cu numele lui pe ele.
  • Influenceri out-of-the-box ce transmit vibratie. Doamne Dumnezeule! Cum este posibil sa existe public pentru asa ceva? Chiar nu se mai dezlipeste nimeni de internet?

Trimite un comentariu