Agenţia de publicitate ARBOmedia anunţă lansarea unei divizii de influence marketing, The AIM – ARBO Influence Marketing, axată pe „influeceri” din zona de călătorii, parenting şi sănătate.
„Structurată pe trei nişe bine definite – travel, family şi wellbeing - The AIM îşi propune să ofere clienţilor acces la campanii out-of-the-box, alături de influenceri ce pot aduce plus-valoare brandului prin idei inedite”, spun reprezentanţii agenţiei.
Printre numele din portofoliul The AIM se numără nourescu.ro, travel-n2.com, imperatortravel.ro, celmiabuntata.ro, carmen-bruma.ro.
Portofoliul The AIM
Alin Alecu (foto), Director General ARBOmedia:
„Dezvoltarea ARBOmedia în această direcţie a venit ca un pas firesc, mai ales în condiţiile în care activăm pe piaţa de advertising de mai bine de 20 de ani. În plus, suntem permanent în contact cu cele mai noi cerinţe ale clienţilor şi ne-am dorit să răspundem nevoilor pieţei, asocierea brandurilor cu cei mai potriviţi influenceri devenind treptat un instrument tot mai important în campaniile desfăşurate la nivel local.“
Andreea Pistriţu, Director de Vânzări ARBOmedia:
„Influencerii sunt capabili să genereze încredere în rândul fanilor mai ales datorită faptului că sunt autentici şi prezintă realitatea aşa cum o simt şi o trăiesc. Modul de exprimare prin conţinut original şi sincer nu face decât să îşi apropie tot mai mulţi fani pentru care onestitatea este un lucru foarte important. Atunci când am luat decizia de a lansa The AIM ne-am dorit să atragem în comunitatea noastră tocmai această categorie de influenceri, entuziaşti, dar obiectivi, ce pot transmite vibraţie către cititori, către public.“
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Pe de alta parte cand o pustoaica ca asta
https://www.youtube.com/watch?v=-eAkzcyOQ5U
ajuta copiii sa fie creativi , eu zic ca merita tot respectul