Skip to main content

ARBOmedia îşi lansează divizie de influenceri. Carmen-Brumă.ro, Nourescu.ro şi Celmaibuntata.ro, printre numele din portofoliu

 
ARBOmedia îşi lansează divizie de influenceri. Carmen-Brumă.ro, Nourescu.ro şi Celmaibuntata.ro, printre numele din portofoliu

Agenţia de publicitate ARBOmedia anunţă lansarea unei divizii de influence marketing, The AIM – ARBO Influence Marketing, axată pe „influeceri” din zona de călătorii, parenting şi sănătate.

Publicitate

„Structurată pe trei nişe bine definite – travel, family şi wellbeing - The AIM îşi propune să ofere clienţilor acces la campanii out-of-the-box, alături de influenceri ce pot aduce plus-valoare brandului prin idei inedite”, spun reprezentanţii agenţiei.

Printre numele din portofoliul The AIM se numără nourescu.ro, travel-n2.com, imperatortravel.ro, celmiabuntata.ro, carmen-bruma.ro.

Portofoliul The AIM

Alin Alecu (foto), Director General ARBOmedia:

„Dezvoltarea ARBOmedia în această direcţie a venit ca un pas firesc, mai ales în condiţiile în care activăm pe piaţa de advertising de mai bine de 20 de ani. În plus, suntem permanent în contact cu cele mai noi cerinţe ale clienţilor şi ne-am dorit să răspundem nevoilor pieţei, asocierea brandurilor cu cei mai potriviţi influenceri devenind treptat un instrument tot mai important în campaniile desfăşurate la nivel local.“

Andreea Pistriţu, Director de Vânzări ARBOmedia:

„Influencerii sunt capabili să genereze încredere în rândul fanilor mai ales datorită faptului că sunt autentici şi prezintă realitatea aşa cum o simt şi o trăiesc. Modul de exprimare prin conţinut original şi sincer nu face decât să îşi apropie tot mai mulţi fani pentru care onestitatea este un lucru foarte important. Atunci când am luat decizia de a lansa The AIM ne-am dorit să atragem în comunitatea noastră tocmai această categorie de influenceri, entuziaşti, dar obiectivi, ce pot transmite vibraţie către cititori, către public.“

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Vrem nu vrem asta e mersul ... Cand Nadia Comaneci facea reclama la margarina , nimeni nu avea de spus nimic...
    Pe de alta parte cand o pustoaica ca asta
    https://www.youtube.com/watch?v=-eAkzcyOQ5U
    ajuta copiii sa fie creativi , eu zic ca merita tot respectul
  • Daca ajungi sa te influenteze alde astia, ai o problema.Iar Bruma e cireasa de pe tort.
  • Sa fac ceva pe ei de "influenceri". Nu numai pe astia din articol. I-as mentiona pe cei mai cunoscuti: Mihai Has, Selly, bromania si restul. Nu pot lua in serios nici un trist de asta care si-ar da viata pentru un suc. Mai era unu care si-a dat foc la casa si acum isi toarna zeama de lime in ochi. Astia ar avea loc langa Napoleon la 9. ;)
  • Sunt utile stirile astea. Sa stiu sa evit pe cat posibil influtzutzerii astia.
  • :)) ce sa influence o prompterista care pe vremea cand primise o emisiune proprie nu spunea trei cuvinte fara sa ridice privirea din niste hartii? sau poate vrea concubinu' spagatist sa-i vanda cineva ceasurile chinezesti cu numele lui pe ele.
  • Influenceri out-of-the-box ce transmit vibratie. Doamne Dumnezeule! Cum este posibil sa existe public pentru asa ceva? Chiar nu se mai dezlipeste nimeni de internet?

Trimite un comentariu

sus