Skip to main content

AUDIENŢE. Croaţia - Anglia (TVR) vs Liviu Dragnea - Mihai Gâdea. Fotbalul a lăsat în urmă politica. Mult! Partida, de 30 de ori mai tare pe publicul comercial

 
Sursă foto | FIFA.COM
Sursă foto | FIFA.COM

AUDIENŢE. Meci important miercuri seara. Un meci pe stadion - semifinala Croaţia - Anglia. Un altul în programe: partida s-a intersectat cu Liviu Dragnea, invitatul lui Mihai Gâdea la SInteza zilei.

Publicitate

Rezultatul:

Fotbalul a învins la scor politica. Mai ales în rândul tinerilor: pe segmentul comercial, meciul de pe TVR 1 a avut audienţe de aproape 30 de ori mai mari decât emisiunea cu Liviu Dragnea. Pe comercial, Antena 3 a fost depăşită şi de Comedy Central.

Dragnea "a punctat" ceva mai bine (în cifre absolute), la nivel naţional şi la oraşe (vorbim de câteva sute de mii de telespectatori), dar nu a prins primele patru locuri.

Clasamentul, pe intervalul meciului de fotbal Croaţia - Anglia (2-1), care s-a intersectat aproape integral cu Sinteza zilei cu Dragnea în platou.

TVR 1 s-a regăsit pe primul loc în topul audienţelor şi cu cea de-a doua semifinală din cadrul Campionatului Mondial de Fotbal din Rusia.

Pro TV şi Kanal D au fost următoarele în topul audienţelor, pe locul doi respectiv trei. Clasamentul a rămas neschimbat pentru toate categoriile de public.

Meciul disputat de reprezentativa Croaţiei împotriva naţionalei Angliei, încheiat 2 - 1, a adus televiziunii publice o medie de aproximativ 2.291.000 de telespectatori, la nivel naţional, în fiecare minut al partidei.

Pro TV s-a clasat pe locul următor, însă cu cifre la jumătate faţă de prima poziţie. Kanal D a înceheiat top trei cu cifre sub un milion de persoane.

Antena 3, cu o ediţie din emisiunea Sinteza Zilei în cadrul căreia a fost invitat Liviu Dragnea, nu s-a regăsit în top cinci televiziuni din topul audienţelor de aseară. Postul Intact s-a clasat pe locul şase, la nivel naţional, cu o medie de aproximativ 351.000 de telespectatori.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de miercuri, 11 iulie, pe intervalul meciului Croaţia - Anglia:

NAŢIONAL. TVR 1 a depăşit şi cu cea de-a doua semifinală a Cupei Mondiale pragul de două milioane de telespectatori. Cifrele au fost chiar mai mari decât cele obţinute de partida Franţa - Belgia.

Pro TV s-a poziţionat pe locul doi cu cifre de peste un milion de telespectatori, la nivelul întregii ţari, în fiecare minut al partidei. A difuzat două producţii care s-au intersectat cu meciul de fotbal. Mai exact, Las Fierbinţi, jumătate de ora, şi filmul Sunt plecat în oraş, în întregime.

Kanal D a încheiat topul pe locul trei, cu serialul turcesc Meryem. Postul a obţinut o medie de aproximativ 800.000 de telespectatori, în fiecare minut al partidei.

Serialul turcesc al Antenei 1 a poziţionat postul de televiziune pe patru cu o medie de aproximativ 442.000 de telespectatori.

Locul şase pentru Antena 3, cu 350.000 de români pe post, după România TV (care avea cu 30.000 de telespectatori în faţa postului Intact).

URBAN. TVR 1 a dominat şi targetul urban. A obţinut o medie de aproximativ 1.300.000 de telespectatori. Pro TV s-a clasat pe locul doi, însă cu cifre de sub 500.000 de telespectatori.

Kanal D a avut cifre apropiate de Pro TV. A prins locul trei cu o medie de 423.000 de telespectatori în fiecare minut.

La oraşe, Antena 3 a fost pe poziţia a cincea, cu 240.000 de telespectatori media pe minut.

COMERCIAL. Pe tronsonul de public cu vârsta între 18 şi 49 de ani, TVR 1 a fost primul, cu o medie de peste 600.000 de privitori în fiecare minut. Pro TV a adunat 245.000 de telespectatori.

Kanal D şi Antena 1 s-au poziţionat la egalitate pe publicul comercial, ambele cu seriale turceşti pe interval. Au strâns o medie de aproximativ 115.000 de privitori, fiecare.

Ca de obicei pentru staţiile de ştiri, foarte puţini tineri pe post. Antena 3, cu Liviu Dragnea, a fost pe locurile 8-9, la egalitate cu Pro 2. În cifre: doar 20.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe Antena 3, faţă de 625.000 la semifinala de pe TVR 1.

Au avut cifre mai mari decât emisiunea cu Liviu Dragnea: Comedy Central, Pro Cinema şi Naţional TV.

Audienţa posturilor TV, miercuri, 11 iulie, pe intervalul meciului Croaţia - Anglia (21:00 - 23:40), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg% Share
1 TVR 1 2.291.000 12.8 29.4
2 Pro TV 1.135.000 6.3 14.6
3 Kanal D 809.000 4.5 10.4
4 Antena 1 442.000 2.5 5.7
5 Romania TV 380.000 2.1 4.9
6 Antena 3 352.000 2 4.5
7 National TV 260.000 1.5 3.3
8 Antena Stars 180.000 1 2.3
9 Prima TV 123.000 0.7 1.6
10 Pro 2 113.000 0.6 1.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, miercuri, 11 iulie, pe intervalul meciului Croaţia - Anglia (21:00 - 23:40), la nivel URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg% Share
1 TVR 1 1349.000 14 32.1
2 Pro TV 460.000 4.8 11
3 Kanal D 423.000 4.4 10.1
4 Antena 1 251.000 2.6 6
5 Antena 3 241.000 2.5 5.7
6 Romania TV 185.000 1.9 4.4
7 National TV 119.000 1.2 2.8
8 Antena Stars 98.000 1 2.3
9 Realitatea TV 73.000 0.8 1.7
10 Pro 2 67.000 0.7 1.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, miercuri, 11 iulie, pe intervalul meciului Croaţia - Anglia (21:00 - 23:40), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg% Share
1 TVR 1 625.000 14.1 39.6
2 Pro TV 245.000 5.5 15.5
3 Kanal D 115.000 2.6 7.3
4 Antena 1 115.000 2.6 7.3
5 National TV 45.000 1 2.9
6 Pro Cinema 26.000 0.6 1.7
7 Comedy Central 25.000 0.6 1.6
8 Pro 2 22.000 0.5 1.4
9 Antena 3 22.000 0.5 1.4
10 Realitatea TV 20.000 0.5 1.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu va faceti griji, fanii adevarati au abonament la antena play sau si-au inregistrat emisiunile cu Gadea si Asociatii. Nu pierd astia nimic. Ca A3 abia mai duce cheltuielile se vede si din saiturile lor care nu dau nimic moka si daca dau sunt pline de reclame. Cam peste tot gasesti emisiuni inregistrate ori pe sait ori pe youtube pentru alte tv. La astia e numai un cont anonim care da pe youtube doar sonor. Adica radem glumim dar banu e ban. Iubirea costa.
  • @Robert
    Da, sper că vine și Paramount lângă Comedy Central.
  • doru, pai nu ziceai tu ca serialele turcesti sunt dorite de publicul antenei
  • "aveti probleme la mansarda?!"
    "mile", mai intai sa te uiti in oglinda... Tu esti cel care lauda zilnic un anumit post, "Antena 1"... Ti-am explicat clar"
    Uite aici dezastru, "mile". Nu marti cum visezi tu...
    Marti pe comercial pe locul 4 "Pro TV" cu 4.1 rating. Miercuri pe locul 4 "Antena 1" cu 2.6 rating.
    De ce nu comentezi de audientele de miercuri, dezastru pentru postul tau favorit ?
  • hahaha... si marian si doru si ciprian; mi se rupe. Voi chiar aveti probleme la mansarda?!
  • Pro 2 m-ai apare în top zece din când în când.Dar Happy Channel nu prea am văzut să apară în top.
  • Uite aici dezastru, "mile". Nu marti cum visezi tu...
    Marti pe comercial pe locul 4 "Pro TV" cu 4.1 rating. Miercuri pe locul 4 "Antena 1" cu 2.6 rating.
  • mile mile ciocarlie acuma nu mai zici nimica, antenele sunt muci si tu taci ca o musca.. hahaha #hahaha
  • Uite mile vezi aseara antenuta a fost pe 4 cel mai tare ma bucur pentru pro 2 ca este in crestere pe cand happy se scufunda de multe ori nici in primi 20 ,

Trimite un comentariu

sus