
AUDIENȚE. Vocea Junior a câștigat „meciul” cu Antena 1 și Kanal D în seara în care TVR nu a difuzat nicio partidă de fotbal. Emisiunea de pe Pro TV a fost lider de audiență pe toate targeturile.
Vocea României Junior a fost urmărită, în medie, de aproximativ 1,4 milioane de telespectatori. Antena 1 a difuzat două filme: Albă ca Zăpada și cei șapte pitici și Prințesa îndărătnică. Kanal D a ales o rețetă sigură, serialul turcesc Dragoste și ură. Pauza dintre faza grupelor și optimi de la Campionatul Mondial a scos TVR 1 din topul audiențelor.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de vineri, 29 iunie pe intervalul emisiunii Vocea României Junior:
NAȚIONAL. Vocea a fost lider de audiență, cu o medie de 1.380.000 de telespectatori. Kanal D și serialul turcesc au obținut o medie de 1.027.000, iar „Prințesele” de pe Antena 1 s-au clasat pe locul trei, cu 999.000 de urmăritori.
Minutul de aur a fost înregistrat la ora 22:13, când 1.840.000 de telespectatori erau cu ochii pe Pro TV.
URBAN. La orașe, Vocea Junior s-a clasat tot pe primul loc, cu o medie de aproape 700.000 de telespectatori. Kanal D s-a poziționat pe locul doi, cu media de 512.000, iar Antena 1 a completat podiumul, la o diferență mică de Kanal D, cu 479.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Tinerii de la orașe au preferat concursul de talent de pe Pro TV, obținând o medie de 315.000 de telespectatori. Antena 1 a avut poziția a doua pe targetul 18-49 Urban, cu media de 250.000 de telespectatori. Kanal D s-a clasat pe locul trei, cu 138.000 de urmăritori.
De menționat prezența Pro Cinema și TVR 2 în primele locuri de pe targetul comercial. TVR 2 a reușit să prindă ultimul loc, într-o seară în care nu a difuzat niciun meci de la Campionatul Mondial.
Audiența posturilor TV, vineri, 29 iunie, pe intervalul Vocea României Junior (20:30-22:30), la nivel NAȚIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.380.000 | 7.7 | 18.0 |
2 | Kanal D | 1.027.000 | 5.7 | 13.4 |
3 | Antena 1 | 999.000 | 5.6 | 13.1 |
4 | Antena 3 | 394.000 | 2.2 | 5.1 |
5 | Romania TV | 363.000 | 2.0 | 4.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV, vineri, 29 iunie, pe intervalul Vocea României Junior (20:30-22:30), la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 697.000 | 7.3 | 17.6 |
2 | Kanal D | 512.000 | 5.3 | 12.9 |
3 | Antena 1 | 479.000 | 5.0 | 12.1 |
4 | Antena 3 | 255.000 | 2.7 | 6.4 |
5 | Romania TV | 189.000 | 2.0 | 4.8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV, vineri, 29 iunie, pe intervalul Vocea României Junior (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 315.000 | 7.1 | 23.4 |
2 | Antena 1 | 250.000 | 5.7 | 18.6 |
3 | Kanal D | 138.000 | 3.1 | 10.3 |
4 | Pro Cinema | 35.000 | 0.8 | 2.6 |
5 | TVR 2 | 32.000 | 0.7 | 2.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii