Skip to main content

AUDIENŢE. Antena 1, lider de audienţă cu Fructul oprit şi prima apariţie a Maiei Morgenstern. Kanal D şi Pro TV şi-au împărţit locurile doi şi trei

 
AUDIENŢE. Antena 1, lider de audienţă cu Fructul oprit şi prima apariţie a Maiei Morgenstern. Kanal D şi Pro TV şi-au împărţit locurile doi şi trei

AUDIENŢE. Antena 1 a condus topul audienţelor, pe toate targeturile, cu producţia Fructul oprit. Episodul difuzat săptămâna aceasta a însemnat şi prima apariţie, în serial, a actriţei Maia Morgenstern.

Publicitate

Kanal D, cu Exatlon, şi Pro TV, cu Visuri la cheie, au fost următoarele posturi clasate, însă cu cifre apropiate de lider.

Fructul oprit a strâns o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Kanal D, cu Exatlon, s-a clasat pe poziţia secundă doar la nivel naţional. La oraşe şi pe publicul comercial, Pro TV a ocupat locul doi.

În minutul de aur, de la ora 22:14, aproximativ 1,4 milioane de oameni urmăreau serialul Fructul oprit, de pe Antena 1.

Pe intervalul Visuri la cheie, emisiunea difuzată de Pro TV, de la ora 20:30 până la ora 22:30, cifrele au fost apropiate de cele de pe intervalul Fructul oprit. Pe intervalul emisiunii de la Pro TV, postul Intact a fost primul în mediul urban şi pe publicul comercial, dar al doilea în toată ţara.

Antena 3 şi România TV ocupă locurile patru şi cinci, în toată ţara şi la oraşe. Pe publicul comercial remarcăm prezenţa în top cinci a posturilor Prima TV şi Realitatea TV.

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, pe intervalul Fructul Oprit:

NAŢIONAL. Antena 1 a avut cifre apropiate faţă de episodul difuzat săptămâna trecută, adică 1,1 milioane de telespectatori.

Exatlon, de pe Kanal D, a scos pe intervalul Fructul oprit o medie de aproximativ un milion de telespectatori, în fiecare minut. Ediţia a doua din Visuri la cheie, de pe Pro TV, a strâns tot o medie de aproximativ un milion de telespectatori.

Antena 1, Kanal D şi Pro TV au scos, la nivel naţional, o cotă de piaţă de 14,5%, 14,1% şi 13,8%.

URBAN. În mediul urban, Antena 1 şi-a păstrat poziţia. A obţinut o medie de aproximativ 560.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Pro TV a trecut peste Kanal D, la oraşe, pe intervalul Fructul oprit. Postul de televiziune a strâns o medie de 480.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D a obţinut o medie de 400.000 de privitori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta intre 18 şi 49 de ani, Antena 1 s-a desprins mai mult, diferenţa faţă de următoarele două psoturi fiind mai mare. Fructul oprit a fost urmărit de aproximativ 275.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Producţia postului Intact a avut o cotă de piaţă de 20%, în timp ce Pro TV şi Kanal D au avut un share de 16,6% şi 11,1%.

Audienţa posturilor TV miercuri, 19 septembrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.097.000 6.1 14.5
2 Kanal D 1.067.000 6 14.1
3 Pro TV 1.044.000 5.8 13.8
4 Antena 3 386.000 2.2 5.1
5 Romania TV 345.000 1.9 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 19 septembrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 563.000 5.9 14.5
2 Pro TV 478.000 5 12.3
3 Kanal D 401.000 4.2 10.3
4 Antena 3 277.000 2.9 7.1
5 Romania TV 179.000 1.9 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraşe.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 19 septembrie, pe intervalul Fructul oprit (20.00-22.55), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 274.000 6.2 20
2 Pro TV 228.000 5.1 16.6
3 Kanal D 152.000 3.4 11.1
4 Prima TV 47.000 1.1 3.4
5 Realitatea TV 42.000 0.9 3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Razvan Razvan
    Audientele de aseara de ce nu le postați???
  • Ciprian Ciprian
    Happy Channel nu a mai apărut în top de câteva zile.
  • Mihai Mihai
    De ce nu dati audientele si cand Pro TV e pe primul loc? De e laudati antenele? Ati luat bani de la psd si de la dragnea sa laudati antenele?
  • marian marian
    Mile omul mai are si treaba nu sa stei pe internet , te anunt cu regret ca aseara tribul lui codruta a luat o bataie crunta de la pro , asa ca viseaza in continuare ,miercuri a fost asa sa mai aibe si antenuta cu ce sa se laude pro a pierdut pentru ca a schimbat echipa nici mie nu imi place dar asta este deocamdata nu exista chimie intre ei dar pe parcurs poate cine stie poate urca , poate coboara
  • Doru Doru
    "românii va dau reject toamnă asta postacilor"
    "Mile", suntem deja in toamna, dar vad ca "Pro TV" e lider. Sau la tine toamna incepe in noiembrie-decembrie. Sa te lauzi ca ai fost lider cu un serial (si doar 2 episoade din 4); nu prea vad "reject" aici.
  • Doru Doru
    "Antena 1 a rupt capul concurentei!"
    "Razvan", sau "Mile"; doar cu un serial ? Celelalte emisiuni ce au facut ? Apropo, calmeaza-te. Faci riduri...

    "si de ce erai agitat cu x factor , critica si pro tv acum, fotbalul nu e in top"
    "Mile", dar tu de ce nu ai laudat "Pro TV" si ai criticat "Antena 1" ? Cand emisiunea a crescut fata de saptamana anterioara, iar "Antena 1" a scazut.
    Vezi aici:
    https://www.paginademedia.ro/2018/09/audiente-vocea-romaniei-14-septembrie
    Si citeste toate comentariile cap coada (nu doar ce iti convin tie)... I-am raspuns lui "Expertul" in legatura cu emisiunea: ""Expertul", sigur o sa ajunga ca "Masterchef". Acolo s-au schimbat toti "chefii"; aici s-au schimbat prezentatorul si trei arhitecti..."

    "Oamenii apreciază marii actori"
    Vezi ca unii sunt si la "Triplusec". Nu te uiti ? Sau preferi "Antena 1" 24 de ore din 24...
  • Gabi Gabi
    Ca gen de program adresat in principal publicului feminin, sa atingi niste cifre precum emisiunile de top ale tuturor generalistelor si sa mai fii si pe primul loc, e fabulos. Felicitari echipei.
  • Mile Mile
    Oamenii apreciază marii actori
  • Mile Mile
    Mareane, stiu ca esti disperat , de aceea te ascundeai până la ora asta, ce lăudau visuri ca va zdrobii concurenta, românii va dau reject toamnă asta postacilor
  • Eu Eu
    Chiar toți sunteți analiști media
  • Razvan Razvan
    Dispari tu we *** pe site-ul "Capital" nu *** *** pe aici , daca audientele nu sunt adevarate, capital egal spalare creier! *** PRO TV cu tot cu visuri la cheie! Cand era pro tv-ul lider nu mai ***i *** de site-ul Capital! *** *** *** ***!
  • marian marian
    Mile si Razvan , cred ca suferiti de sindromul varav uite aici audiente , pe comercial pro 5,5 antenuta 5,3 si kanal 3,1 acestea sunt audientele adevarate sursa capital asa ca ciocu mic si dispareti de pe acest site , cu tot cu antenuta voastra
  • Razvan Razvan
    "Doru" ***! *** *** *** , ce *** vrei we!? Te rog frumos sa-ti tii gura! Antena 1 a rupt capul concurentei! Asta e adevaru! Ciocu mic!
  • mile mile
    si de ce erai agitat cu x factor , critica si pro tv acum, fotbalul nu e in top
  • Doru Doru
    "Nu e vorba de creesteri,ci de scăderi pro"
    "Mile", si cand "Pro TV" e lider si "Antena 1" creste cu 0,1 sau 0,2 sau 0,3 fata de saptamana anterioara zici ca e foarte bine. Dar cand "Antena 1" e lider si "Pro TV" scade, la fel, zici ca e foarte bine. Penibilule...
    Si a zis bine "geo", aceste "scăderi pro" sunt si datorita meciurilor din "Champions League". Acum se joaca cate doua meciuri, incepand cu ora 20:00. Vezi ziua de marti. A scazut "Las Fierbinti", iar "DigiSport 1" a urcat pe locul 4 pe comercial.

Trimite un comentariu

sus