Skip to main content

AUDIENȚE. Visuri la cheie n-a ținut piept Fructului oprit. Ce a făcut Exatlon

 
AUDIENȚE. Visuri la cheie n-a ținut piept Fructului oprit. Ce a făcut Exatlon

AUDIENȚE. Antena 1 a surclasat Pro TV și Kanal D în topul audiențelor. Serialul Fructul oprit a fost cel mai urmărit program al serii, peste Visuri la cheie și Exatlon. Emisiunea de transformări, de la Pro TV, s-a clasat pe locul al treilea în toată țara și a fost a doua producție la orașe și pe publicul comercial. 

Pro TV a avut o audiență medie, la nivel național, de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. A fost aproape la egalitate cu Kanal D, postul de pe locul doi. 

Publicitate

Pe același interval, Antena 1 a strâns o medie de audiență de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori din toată țara, în fiecare minut. 

Național TV și România TV s-au clasat pe locul patru, respectiv cinci, la nivel național. 

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie:

NAȚIONALVisuri la cheie a fost sub Fructul oprit și a fost aproape la egalitate cu Exatlon, dar pe locul trei. Emisiunea de la Pro TV a avut o medie de audiență de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. Pro TV și Kanal D au avut o cotă de piață de 13,5%, respectiv 13,9%

Antena 1, liderul serii, a avut o audiență medie 1,3 milioane de telespectatori și o cotă de piață de 16,4%

URBAN. În mediul urban, Pro TV a urcat pe locul doi. Visuri la cheie a avut o medie de audiență de aproximativ jumătate de milion de telespectatori. 

Fructul oprit a avut, pe intervalul Visuri la cheie, o audiență medie de aproximativ 700.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Kanal D a terminat pe locul trei, cu o audiență medie de aproxiamativ 420.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

COMERCIAL. Pe publicul cu vârsta între 18 și 49 de ani, Pro TV a ocupat tot pozoția secundă sub Antena 1. Visuri la cheie a avut o medie de audiență de aproximativ 260.000 de telespectatori în fiecare minut și o cotă de piață de 16,4%

Serialul Fructul oprit a avut, pe intervalul Visuri la cheie, o medie de aproximativ 340.000 de telespectatori și o cotă de piață de 21,5%

Kanal D a strâns, pe același interval, o medie de aproximativ 150.000 de telespectatori și o cotă de piață de 9,6%

Audienţa posturilor TV miercuri, 26 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.342.000 7.5 16.4
2 Kanal D 1.136.000 6.3 13.9
3 Pro TV 1.103.000 6.2 13.5
4 National TV 440.000 2.5 5.4
5 Romania TV 406.000 2.3 5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 26 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 689.000 7.2 16.4
2 Pro TV 525.000 5.5 12.5
3 Kanal D 419.000 4.4 9.9
4 Antena 3 279.000 2.9 6.6
5 Romania TV 179.000 1.9 4.3
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 26 septembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.35), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 341.000 7.7 21.5
2 Pro TV 260.000 5.9 16.4
3 Kanal D 153.000 3.5 9.6
4 National TV 78.000 1.8 4.9
5 Pro 2 52.000 1.2 3.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • "mile", poftim audientele de aseara de pe "radardemedia":
    "Cea de-a cincea ediție a sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 11.2 puncte de rating și 33.5% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D, care a obţinut 3 puncte de rating și 8.9% share."
    Daca vineri "Antena 1" a fost pe 3 pe comercial, inseamana ca si joi a fost pe 3. Cum a aparut stirea tot pe acelasi site, in care scria: "Joi, 27 septembrie, Antena 1 a difuzat cea de-a patra ediție a show-ului „ULTIMUL TRIB: MADAGASCAR” cu rezultate slabe, obținând locul trei în toate targeturile de referință."
    Nu degeaba "paginademedia" a postat audienta pe intervalul serialelor. Saptamana trecuta a postat audienta pe intervalul emisiunii...
  • "de ce a scazut exatlon atat de mult acum, aici trbuie sa aduci explicatii"
    Probabil doua sezoane pe an e prea mult. Si ca mai sunt inca doua emisiuni cam de acelasi format in grila de tomana. S-au "impartit" taberele. "Exatlon" a "rupt" tot la inceputul anului, de multe ori a prins primul loc pe comercial. Nu acelasi lucru il pot spune despre "Ultimul Trib".
    Pana si "Ninja Warrior" se descurca mai bine... Daca luam audientele de saptamana trecuta, "Pro TV" pe comercial a avut 6,7 duminica, "Antena 1" 4,4 joi. Stiu ca sunt zile diferite, dar eu vorbesc de concurenta directa intre cele 3 emisiuni sportive.
  • "E peste exatlon cu olimpici cu crudu"
    Daca pentru tine sa te situezi pe locul 2 pe toate target-urile inseamna ca "rupi" tot... Cu noua emisiune trebuie sa fie lider postul TV, cum facea "Exatlon" la inceputul anului.
  • "Mile", "Nu ne spui mai bine ce a facut "Ultimul Trib" ? Spuneai ca "rupe" tot, ca are multe "vedete"..."
  • "dar comercialul l-a avut Antena 1 !"
    Unde ? Ai intrat pe "radardemedia" pe stirea "„ULTIMUL TRIB: Madagascar” de la Antena 1, pe locul trei în audiențe! Vezi aici clasamentul serii." ?
    Locul 3 pe comercial...

    "nu te mai ambala , ca nu esti platit de pro tv sa te oftici atat"
    Ce "mile" ? Sau "Ravan Putina" ? Ai revenit ? Nu te-am vazut comentand de cateva zile... Ciudat ca voi doi ati postat la diferenta de 4 minute.
    Nu ne spui mai bine ce a facut "Ultimul Trib" ? Spuneai ca "rupe" tot, ca are multe "vedete"...
  • "Iar pe locul secund s-a clasat Kanal D"
    Cine sa te mai inteleaga si pe tine... Aici zici ca, "Kanal D" pe locul 2; pe cealalta stire "Antena 1" pe locul 2.
  • Doru a avut un share de 32,2 , asta am crezut la început , ca o sa spulbere audienta ,dar se pare ca m-am înselat. Concurentii sunt foarte enervanti si e mai mult vorbaraie decat probe sportive , de aici si audienta foarte foarte mica, si dupa parerea mea cred ca în show-ul acesta au bagat cel mai mult ( bani).
  • "Radar de media scrie ca Pro tv a avut pe intervalul Las Fierbinti 11.9 puncte de rating si un share de 30, 2 cam asa ceva daca am retinut bine minte! Iar pe locul secund s-a clasat Kanal D"
    Da, acum am vazut. Deci "Ultimul Trib" mai slab ca "Exatlon" pe comercial. Si erau unii pe aici de comentau pana sa inceapa grilele TV, ca noua emisiune de pe "Antena 1" o sa "rupa" tot.

Trimite un comentariu