Skip to main content

AUDIENTE. Pro TV şi Kanal D s-au duelat pentru primele locuri. Antena 1, depăşită pe anumite targeturi de Happy Channel, Antena 3 şi România TV

 
AUDIENTE. Pro TV şi Kanal D s-au duelat pentru primele locuri. Antena 1, depăşită pe anumite targeturi de Happy Channel, Antena 3 şi România TV

AUDIENŢE. Kanal D şi Pro TV şi-au disputat, la foarte mică distanţă, primele locuri în topul audienţelor. Kanal D a fost cel mai urmărit post de televiziune, la nivel naţional. Pro TV i-a suflat în ceafă, diferenţa dintre cele două posturi fiind de doar 0,1%, la cota de piaţă.

Publicitate

Exatlon, de pe Kanal D, şi Las Fierbinţi împreună cu filmul de acţiune Două pistoale, de pe Pro TV, au strâns o medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori, în fiecare minut.

Pe locul trei, la o diferenţă de trei ori mai mică, s-a clasat un postul de ştiri România TV. Următoarele loc a fost ocupat tot de o televiziune de ştiri, Antena 3.

Antena 1 a fost depăşită de cele două posturi de ştiri. Postul Intact s-a clasat pe locul cinci, cu filmul de acţiune Now you see me 2. De asemenea, filmul nu a mers bine nici pe publicul de la oraşe, unde nu a prins top cinci. Însă, producţia lor s-a văzut pe publicul comercial, unde s-a clasat pe trei.

Amintim că aseară Antena 1 ar fi trebuit să difuzeze emisiunea Ultimul Trib, însă a fost amânat pe ultima sută de metri.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de joi, 6 septembrie, pe intervalul Exatlon, de pe Kanal D:

NAŢIONAL. Exatlon, de pe Kanal D, a avut o medie de 1.284.000 de telespectatori, iar Las Fierbinţi împreună cu filmul de acţiune Două pistoale, de pe Pro TV, au strâns o medie de 1.280.000 de telespectatori, fiind cele mai urmărite producţii ale serii.

Posturile de ştiri România TV şi Antena 3 s-au clasat pe locurile trei, repesctiv patru cu o medie apropiată de 400.000 de telespectatori.

Filmul Now you see me, de pe Antena 1, a strans o medie de aproximat 315.000 de telespectatori.

URBAN. În mediul urban, Pro TV şi Kanal D au făcut schimb de locuri. Las Fierbinţi şi filmul Două pistoale au fost cele mai urmărite producţii, cu o medie de aproximativ 660.000 de telespectatori.

Exatlon, de pe pe Kanal D, a urmat imediat în top cu o audienţă de 572.000 de persoane, în fiecare minut. Pe intervalul Exatlon, filmul difuzat de Antena 1 nu s-a văzut la oraşe. Now you see me nu a avut loc între primele cinci posturi.

Au prins câte un loc alte două posturi Intact, Antena 3 şi Happy Channel. România TV s-a clasat pe cinci cu o medie de aproximativ 184.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Pe publicul tânăr, Pro TV şi-a menţinut poziţia pe primul loc, cu o medie de 360.000 de telespecatori. Exatlon s-a clasat pe locul secund, cu peste 200.000 de telespectatori în fiecare minut.

Antena 1 a fost următorul post din top, cu o medie de 125.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV, joi, 6 septembrie, pe intervalul Exatlon (19:55 - 23:15), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 1.284.000 7.2 18.2
2 Pro TV 1.280.000 7.1 18.1
3 Romania TV 406.000 2.3 5.8
4 Antena 3 335.000 1.9 4.8
5 Antena 1 316.000 1.8 4.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, joi, 6 septembrie, pe intervalul Exatlon (19:55 - 23:15), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 663.000 6.9 17.6
2 Kanal D 572.000 6.0 15.2
3 Antena 3 227.000 2.4 6.0
4 Happy Channel 192.000 2.0 5.1
5 Romania TV 184.000 1.9 4.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, joi, 6 septembrie, pe intervalul Exatlon (19:55 - 23:15), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 360.000 8.2 25.0
2 Kanal D 222.000 5.0 15.4
3 Antena 1 125.000 2.8 8.7
4 Happy Channel 89.000 2.0 6.2
5 Antena 3 47.000 1.1 3.2

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Se vede cum Realitatea TV si B1 nu conteaza, credibilitatea lor fiind scazuta de comentariile partinice si plasarea unilaterala in murdara lupta politica a acestei tari.
  • Happy Channel locul patru pe Urban și Comercial.Asta da surpriză ! În curând se termină serialul turcesc și nu va mai fi pe locul patru.
  • Dincolo de legătură semnatarei, tot are dreptate dacă nu este o legătură contractuala intre P G si visuri la cheie. Tonul putea fi mai prietenos, dar doar atât.
  • "Iar de Las Fierbinti a inceput lumea să se cam sature.Prevăd că in curand va dispărea."
    "Adi", ce da "Pro TV" acum sunt reluari. Sa vedem cum se descurca "Las Fierbinti" cu noul sezon.

    "Amintim că aseară Antena 1 ar fi trebuit să difuzeze emisiunea Ultimul Trib, însă a fost amânat pe ultima sută de metri."
    Si cand incepe ? Prin luna decembrie ? Asa are si postul "Antena 1" sanse sa fie lider, ca e iarna, lumea sta acasa...
  • Adi nu cred ca sau saturat pe timpul serialului a avut mai mult scade cand incepe filmul sa vedem cat va scoate marti cu sezonul 14
  • Pff... Inca putin si "Happy Channel" trecea peste "Antena 1" pe comercial. In locul lor, mutam serialul turcesc inapoi pe "Antena 1". Era interesant daca postati audienta pe intervalul serialul intre orele 20:00-22:00. Oare a fost peste "Antena 1" postul "Happy Channel" ?
  • Sa vina mai repede cu ultimul trib sa vedem dacă au vreo portiță de scăpare toamna asta.
  • A avut un film mediocru antena 1 , de aceea a avut si aceste audiente foarte slabe ! Astept rivalii sa sara la atac!
  • A 1 se pare ca se consoleaza cu locuri de la 3 in jos, in anumite seri. Ce conteaza ca ofera telespectatorilor fideli filme slabute ori show-uri de slaba calitate. Pentru cei de la A 1 este OK atata vreme cat veniturile depasesc cu mult cheltuielile ( veniturile din reclamele difuzate in pauzele filmului banuiesc ca au depasit de peste 10 ori costul achizitiei acestuia).
  • Cred ca cea mai slabă zi a Antenei din ultimii ani! Iar de Las Fierbinti a inceput lumea să se cam sature.Prevăd că in curand va dispărea.Nici nu e usor, ca scenariu, să inventezi in fiecare zi ceva care să facă rating.

Trimite un comentariu

sus