Skip to main content

AUDIENŢE. România, te iubesc a debutat pe primul loc în audienţe. Pe comercial a avut o cotă de piaţă de trei ori mai mare faţă de locul al doilea

 
AUDIENŢE. România, te iubesc a debutat pe primul loc în audienţe. Pe comercial a avut o cotă de piaţă de trei ori mai mare faţă de locul al doilea

AUDIENŢE. Noul sezon al emisiunii România, te iubesc a fost cel mai urmărit program de pe interval, duminică seara. Emisiunea de anchete şi reportaje, de pe Pro TV, a debutat cu cifre bune şi a poziţionat postul de televiziune pe primul loc în topul audienţelor.

Publicitate

Pro TV a avut cifre duble la nivel naţional, pe interval, faţă de umătoarele două posturi clasate, Antena 1 şi Kanal D. Debutul sezonului 21 a fost urmărit de aproximativ 640.000 de telespectatori, din întreaga ţară.

Pe intervalul orar al emisiunii de reportaje, producţiile care s-au intersectat cu România, te iubesc au fost Ultimul Trib, în reluare pe Antena 1, şi ultima parte din emisiunea Asta-i România, de la Kanal D.

Prima TV a difuzat la acea oră principalul jurnal de ştiri al zilei, Focus 18.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele primei ediţii România, te iubesc! din acest sezon:

NAŢIONAL. România, te iubesc a fost cel mai urmărit program de pe intervalul orar la care a fost diuzat, cu o cotă de piaţă de aproximativ 14,1%. Următoarele două posturi clasate, Antena 1 şi Kanal D, au avut cifre aproape la jumătate.

Reluarea Ultimul Trib a fost urmărită, pe intersecţia cu România, te iubesc, de aproximativ 390.000 de telespectatori, în fiecare minut. Asta-i România, de pe Kanal D, a fost urmărită de aproximativ 335.000 de telespectatori.

Focus 18, de pe Prima TV, a fost urmărit de aproape 300.000 de telespectatori, la nivel naţional, în fiecare minut.

URBAN. Emisiunea de anchete şi reportaje a fost urmărită şi în mediul urban. Pro TV a ocupat prima poziţie şi a avut o medie de audienţă de aproximativ 360.000 de telespectatori.

Pe poziţia secundă, la oraşe, a urcat Antena 3. Postul de ştiri a strâns în faţa televizoarelor aproximativ 171.000 de telespectatori, în ficare minut.

Kanal D şi-a menţinut poziţia pe trei, cu o medie de 163.000 de telespectatori. Antena 1 a coborât pe patru, cu o medie de aproximativ 150.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Pe publicul cu vârste între 18 şi 49 de ani, Pro TV s-a impus detaşat. Postul TV a avut o cotă de piaţă de trei ori mai mare decât următorul clasat, adică 17,9%.

Antena 1 şi Kanal D au avut o medie de aproximativ 50.000 de telespectatori, fiecare. Pe locul cinci se regăseşte Digi Sport 1, cu o medie de 35.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Audienţa posturilor TV duminică, 16 septembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00 - 19.00), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Nr. Persone Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 637.000 3.6 14.1
2 Antena 1 385.000 2.1 8.5
3 Kanal D 332.000 1.9 7.3
4 Prima TV 286.000 1.6 6.3
5 Romania TV 246.000 1.4 5.4
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 16 septembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00 - 19.00) în mediul URBAN

URBAN Nr. Persone Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 359.000 3.7 14.0
2 Antena 3 171.000 1.8 6.7
3 Kanal D 163.000 1.7 6.3
4 Antena 1 153.000 1.6 5.9
5 Prima TV 143.000 1.5 5.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 16 septembrie, pe intervalul România, te iubesc (18.00 - 19.00), pe publicul COMERCIAL

COMERCIAL Nr. Persone Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 150.000 3.4 17.9
2 Antena 1 56.000 1.3 6.7
3 Kanal D 49.000 1.1 5.9
4 Antena 3 37.000 0.8 4.4
5 DigiSport 1 35.000 0.8 4.1
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • "Degeaba , românii votează corupti"
    "Mile" penibilule, si ce legatura are emisiunea cu ce voteaza romanii ?
  • "și ce propui"
    "Mile", pai trebuie sa te uiti si tu la emisiune sa vezi ce se mai intampla in Romania. Lasa reluarea de pe "Antena 1"...
  • ,,Un munte de prostie,, nu prea e bine,pai poezia era ,,coruptia ucide,,. E bine daca ne dam seama ca nu e numai coruptie
  • Mi-ar fi plăcut să puneți un top zece.Eram curios să văd,ce rating are Pro 2 cu serialul "Sin tu mirada"-"Fără privirea ta".
  • Aceasta emisiune merita urmarita , cei mai buni jurnalisti de investigatie , BRAVO , pacat ca guvernanti nostri se gandesc doar la ei si numai la ei
  • Se verifica din nou ca antena este mai aproape de Kanal decât de pro sau invers. :))

Trimite un comentariu

sus