Skip to main content

AUDIENŢE. X Factor, cifre modeste cu a doua ediţie din noul sezon. Pro TV a avut, pe publicul comercial, cât Antena şi Kanal D la un loc

 
AUDIENŢE. X Factor, cifre modeste cu a doua ediţie din noul sezon. Pro TV a avut, pe publicul comercial, cât Antena şi Kanal D la un loc

AUDIENŢE. A doua ediţie X Factor abia s-a văzut în audienţe. Antena 1 a fost pe locurile doi şi trei în audienţe cu show-ul de talente, difuzat duminică seara.

Publicitate

Kanal D şi Pro TV au împărţit primele poziţii, la nivelul întregii ţări. Ambele posturi au avut cifre de peste un milion de telespectatori, media naţională. Antena 1 a completat podiumul, însă cu cifre mult mai mici.

Kanal D, cu Exatlon pe interval, a fost lider la nivel naţional, cu o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. La mică distanţă s-a clasat Pro TV, cu o medie de aproximativ un milion de telespectatori.

Pe publicul comercial, Pro TV a avut mai mult decât Antena şi Kanal D la un loc.

Atât Kanal D, cât şi Antena 1 au difuzat producţii noi, din grila de toamnă, spre deosebire de Pro TV care a avut un film de acţiune cu Dwayne „The Rock" Johnson. Astfel, aseară X Factor a fost la bătaie cu noul sezon din Exatlon şi filmul de acţiune Dezastrul din San Andreas.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 2 septembrie, pe intervalul X Factor:

NAŢIONAL. X Factor, care încearcă o nouă reţetă de prezentatori şi cu nouă zi de difuzare, s-a clasat pe locul trei la nivel naţional, la diferenţă mare de primele două clasate. Show-ul prezentat de cuplul Mihai Bendeac şi Vlad Drăgulin a obţinut o medie de aproximativ 700.000 de telespectatori, în fiecare minut.

Kanal D cu Exatlon şi Pro TV cu filmul Dezastrul din San Andreas au dominat la nivel naţional, unde au reuşit să strângă cifre de peste un milion de telespectatori, în fiecare minut.

URBAN. Pro TV şi Kanal D au făcut schimb de locuri pe publicul de la oraşe. Filmul difuzat de Pro TV a dominat la oraşe, unde a strâns o medie de aproximativ 600.000 de telespectatori, în fiecare minut. Exatlon, de pe Kanal D, s-a clasat pe doi, cu o medie de aproximativ 450.000 de telespectatori.

Antena 1 a menţinut acelaşi scenariu. A completat podiumul, iar diferenţă faţă de primele două clasate e fost mai mică. X Factor a obţinut la oraşe aproximativ 400.000 de telespectatori, în fiecare minut.

COMERCIAL. Pro TV a fost lider şi pe segmentul de public cu vârsta între 18 şi 49 de ani. Dezastrul din San Andreas a obţinut o medie de aproximativ 375.000 de telespectatori.

Pe segmentul de public tânăr, X Factor a trecut peste Exatlon şi s-a clasat pe locul doi. Talent show-ul muzical a obţinut o medie de aproximativ 180.000 de telespectatori, în fiecare minut. Kanal D a fost la mică distanţă pe trei, cu o medie de 170.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV, duminică, 2 septembrie, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:50), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Kanal D 1.127.000 6.3 15.5
2 Pro TV 1.020.000 5.7 14.0
3 Antena 1 701.000 3.9 9.6
4 TVR 1 588.000 3.3 8.1
5 Romania TV 431.000 2.4 5.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, duminică, 2 septembrie, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:50), în mediul URBAN:

URBAN Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 585.000 6.1 15.0
2 Kanal D 449.000 4.7 11.5
3 Antena 1 386.000 4.0 9.9
4 TVR 1 313.000 3.3 8.0
5 DigiSport 1 238.000 2.5 6.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, duminică, 2 septembrie, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:50), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg (%) Shr (%)
1 Pro TV 375.000 8.5 25.1
2 Antena 1 177.000 4.0 11.8
3 Kanal D 170.000 3.9 11.4
4 DigiSport 1 97.000 2.2 6.5
5 TVR 1 58.000 1.3 3.9

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Kanal D,nu o duce așa bine cu sezonul doi din "Exatlon".
  • F F
    @ Geo : poate pe termen scurt e ok ce spui tu, dar nu pe termen lung. Dacă dai în spate la audienta prea mult, ajungi în situația în care nu mai poți negocia de exemplu tarife mai mari decât la Kanal D și atunci apar probleme greu de rezolvat.
  • Razvan B Razvan B
    Mile de ce mereu cand e o stire despre Antena care nu iti convine te legi de celelalte programe si emisiuni ce au fost in acelasi timp cu emisiune de pe canalul tau preferat. Recunoaste ca au fost slabi, audienta per total e slaba, au avut cu mult sub celelate 2 televiziuni deci e clar ca nu au sanse sa urce in audienta. Ce sa mai spunem de duminica viitoare cand pe Pro va fi premiera la Ninja, nici nu trebuie sa ne gandim prea mult dar e clar ca va fi la fel de jos X Factor si trebuie sa recunosti sa sa spui asta nu sa schimbi subiectul pe Exatlon ca a fost slaba, e treaba lor cum sunt, tu parca nu te uita-i la ei ce te intereseaza de audienta lor.
  • marian marian
    Dezastru pentru antenuta si canalul pro cu un film si serialul a scos pecomercial aprope 8 iar antenuta 4 .4 canalul si mai putin unde sunt cei care spun ca antenuta va fi pe 1
  • geo geo
    F, nu e vorba de emisiuni de la A 1 care iau bataie...daca ei scot profit dupa urma acestora le vor face in continuare.
  • mila mila
    vai, uite cum pierde banii antenutza, neincasand publicitate, cu asa audienta pe comercial
    la fel si canalul turcesc, ulciorul nu merge de multe ori la apa.
  • bing bing
    toata lumea se cearta pentru locul 1, dar poate ca ei sunt multumiti si cu locul 2 sau 3.
    si locul 2 sau 3 ia bani din reclame
  • Doru Doru
    "bătaie să fie , atunci e bun , nu"
    "Mile", pai filmele alea aduc audiente mari in Romania. Se uita lumea la filme romantice, western, politiste, comedii ? "Pro TV" cauta sa difuzeze filme care au avut succes urias la box office. Doar nu da filme cu incasari de cateva sute de dolari...
  • Mile Mile
    Iuli, unde esti, ai dispărut ca și exatlon
  • Mile Mile
    Marean, bătaie să fie , atunci e bun , nu
  • Leo Leo
    Nu-i nimic, bendeac va prinde un rol la 'Mireasa pentru fiul meu'. Ca mireasa.
  • Razvan Razvan
    O sa vedeti voi cand o începe Ultimul Trib si Te cunosc de undeva!Atunci sa mai comentati!
  • F F
    Te cunosc de undeva a scos în unii ani cifre mai bune decât X Factor. Oricum, ciudata strategia antenei cu unele emisiuni. De ce sa continui sa faci emisiuni care iau bătaie constant? De asta au probleme cu audientele și au zile când nu fac jumătate cât protv.
  • Mile Mile
    Me, sigur profit , cheltuieli mari poate
  • Doru Doru
    Catastrofa pentru "Antena 1"... "X Factor" devine noul "Te cunosc de undeva". Se face emisiunea doar ca sa fie in grila TV.

    "atunci antena 3 e bună tv"
    Iar aberezi "Mile ? Ce legatura are postul ala in aceasta stire ?

Trimite un comentariu

sus