
AUDIENȚE. A doua ediție X Factor abia s-a văzut în audiențe. Antena 1 a fost pe locurile doi și trei în audiențe cu show-ul de talente, difuzat duminică seara.
Kanal D și Pro TV au împărțit primele poziții, la nivelul întregii țări. Ambele posturi au avut cifre de peste un milion de telespectatori, media națională. Antena 1 a completat podiumul, însă cu cifre mult mai mici.
Kanal D, cu Exatlon pe interval, a fost lider la nivel național, cu o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. La mică distanță s-a clasat Pro TV, cu o medie de aproximativ un milion de telespectatori.
Pe publicul comercial, Pro TV a avut mai mult decât Antena și Kanal D la un loc.
Atât Kanal D, cât și Antena 1 au difuzat producții noi, din grila de toamnă, spre deosebire de Pro TV care a avut un film de acțiune cu Dwayne „The Rock" Johnson. Astfel, aseară X Factor a fost la bătaie cu noul sezon din Exatlon și filmul de acțiune Dezastrul din San Andreas.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de duminică, 2 septembrie, pe intervalul X Factor:
NAȚIONAL. X Factor, care încearcă o nouă rețetă de prezentatori și cu nouă zi de difuzare, s-a clasat pe locul trei la nivel național, la diferență mare de primele două clasate. Show-ul prezentat de cuplul Mihai Bendeac și Vlad Drăgulin a obținut o medie de aproximativ 700.000 de telespectatori, în fiecare minut.
Kanal D cu Exatlon și Pro TV cu filmul Dezastrul din San Andreas au dominat la nivel național, unde au reușit să strângă cifre de peste un milion de telespectatori, în fiecare minut.
URBAN. Pro TV și Kanal D au făcut schimb de locuri pe publicul de la orașe. Filmul difuzat de Pro TV a dominat la orașe, unde a strâns o medie de aproximativ 600.000 de telespectatori, în fiecare minut. Exatlon, de pe Kanal D, s-a clasat pe doi, cu o medie de aproximativ 450.000 de telespectatori.
Antena 1 a menținut același scenariu. A completat podiumul, iar diferență față de primele două clasate e fost mai mică. X Factor a obținut la orașe aproximativ 400.000 de telespectatori, în fiecare minut.
COMERCIAL. Pro TV a fost lider și pe segmentul de public cu vârsta între 18 și 49 de ani. Dezastrul din San Andreas a obținut o medie de aproximativ 375.000 de telespectatori.
Pe segmentul de public tânăr, X Factor a trecut peste Exatlon și s-a clasat pe locul doi. Talent show-ul muzical a obținut o medie de aproximativ 180.000 de telespectatori, în fiecare minut. Kanal D a fost la mică distanță pe trei, cu o medie de 170.000 de persoane.
Audiența posturilor TV, duminică, 2 septembrie, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:50), la nivel NAȚIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.127.000 | 6.3 | 15.5 |
2 | Pro TV | 1.020.000 | 5.7 | 14.0 |
3 | Antena 1 | 701.000 | 3.9 | 9.6 |
4 | TVR 1 | 588.000 | 3.3 | 8.1 |
5 | Romania TV | 431.000 | 2.4 | 5.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV, duminică, 2 septembrie, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:50), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 585.000 | 6.1 | 15.0 |
2 | Kanal D | 449.000 | 4.7 | 11.5 |
3 | Antena 1 | 386.000 | 4.0 | 9.9 |
4 | TVR 1 | 313.000 | 3.3 | 8.0 |
5 | DigiSport 1 | 238.000 | 2.5 | 6.1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV, duminică, 2 septembrie, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:50), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 375.000 | 8.5 | 25.1 |
2 | Antena 1 | 177.000 | 4.0 | 11.8 |
3 | Kanal D | 170.000 | 3.9 | 11.4 |
4 | DigiSport 1 | 97.000 | 2.2 | 6.5 |
5 | TVR 1 | 58.000 | 1.3 | 3.9 |
Comentarii
la fel si canalul turcesc, ulciorul nu merge de multe ori la apa.
si locul 2 sau 3 ia bani din reclame
"Mile", pai filmele alea aduc audiente mari in Romania. Se uita lumea la filme romantice, western, politiste, comedii ? "Pro TV" cauta sa difuzeze filme care au avut succes urias la box office. Doar nu da filme cu incasari de cateva sute de dolari...
"atunci antena 3 e bună tv"
Iar aberezi "Mile ? Ce legatura are postul ala in aceasta stire ?