Skip to main content

AUDIENȚE. X Factor, cifre modeste cu a doua ediție din noul sezon. Pro TV a avut, pe publicul comercial, cât Antena și Kanal D la un loc

 
AUDIENȚE. X Factor, cifre modeste cu a doua ediție din noul sezon. Pro TV a avut, pe publicul comercial, cât Antena și Kanal D la un loc

AUDIENȚE. A doua ediție X Factor abia s-a văzut în audiențe. Antena 1 a fost pe locurile doi și trei în audiențe cu show-ul de talente, difuzat duminică seara. 

Publicitate

Kanal D și Pro TV au împărțit primele poziții, la nivelul întregii țări.  Ambele posturi au avut cifre de peste un milion de telespectatori, media națională. Antena 1 a completat podiumul, însă cu cifre mult mai mici. 

Kanal D, cu Exatlon pe interval, a fost lider la nivel național, cu o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. La mică distanță s-a clasat Pro TV, cu o medie de aproximativ un milion de telespectatori.

Pe publicul comercial, Pro TV a avut mai mult decât Antena și Kanal D la un loc. 

Atât Kanal D, cât și Antena 1 au difuzat producții noi, din grila de toamnă, spre deosebire de Pro TV care a avut un film de acțiune cu Dwayne „The Rock" Johnson. Astfel, aseară X Factor a fost la bătaie cu noul sezon din Exatlon și filmul de acțiune Dezastrul din San Andreas.

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele de duminică, 2 septembrie, pe intervalul X Factor:

NAȚIONAL. X Factor, care încearcă o nouă rețetă de prezentatori și cu nouă zi de difuzare, s-a clasat pe locul trei la nivel național, la diferență mare de primele două clasate. Show-ul prezentat de cuplul Mihai Bendeac și Vlad Drăgulin a obținut o medie de aproximativ 700.000 de telespectatori, în fiecare minut. 

Kanal D cu Exatlon și Pro TV cu filmul Dezastrul din San Andreas au dominat la nivel național, unde au reușit să strângă cifre de peste un milion de telespectatori, în fiecare minut. 

URBAN. Pro TV și Kanal D au făcut schimb de locuri pe publicul de la orașe. Filmul difuzat de Pro TV a dominat la orașe, unde a strâns o medie de aproximativ 600.000 de telespectatori, în fiecare minut. Exatlon, de pe Kanal D, s-a clasat pe doi, cu o medie de aproximativ 450.000 de telespectatori.

Antena 1 a menținut același scenariu. A completat podiumul, iar diferență față de primele două clasate e fost mai mică. X Factor a obținut la orașe aproximativ 400.000 de telespectatori, în fiecare minut.  

COMERCIAL. Pro TV a fost lider și pe segmentul de public cu vârsta între 18 și 49 de ani. Dezastrul din San Andreas a obținut o medie de aproximativ 375.000 de telespectatori. 

Pe segmentul de public tânăr, X Factor a trecut peste Exatlon și s-a clasat pe locul doi. Talent show-ul muzical a obținut o medie de aproximativ 180.000 de telespectatori, în fiecare minut. Kanal D a fost la mică distanță pe trei, cu o medie de 170.000 de persoane. 

Audiența posturilor TV, duminică, 2 septembrie, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:50), la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Kanal D 1.127.000 6.3 15.5
2 Pro TV 1.020.000 5.7 14.0
3 Antena 1 701.000 3.9 9.6
4 TVR 1 588.000 3.3 8.1
5 Romania TV 431.000 2.4 5.9
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audiența posturilor TV, duminică, 2 septembrie, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:50), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 585.000 6.1 15.0
2 Kanal D 449.000 4.7 11.5
3 Antena 1 386.000 4.0 9.9
4 TVR 1 313.000 3.3 8.0
5 DigiSport 1 238.000 2.5 6.1
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV, duminică, 2 septembrie, pe intervalul X Factor (20:00 - 22:50), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. Persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 375.000 8.5 25.1
2 Antena 1 177.000 4.0 11.8
3 Kanal D 170.000 3.9 11.4
4 DigiSport 1 97.000 2.2 6.5
5 TVR 1 58.000 1.3 3.9
 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • @ Geo : poate pe termen scurt e ok ce spui tu, dar nu pe termen lung. Dacă dai în spate la audienta prea mult, ajungi în situația în care nu mai poți negocia de exemplu tarife mai mari decât la Kanal D și atunci apar probleme greu de rezolvat.
  • Mile de ce mereu cand e o stire despre Antena care nu iti convine te legi de celelalte programe si emisiuni ce au fost in acelasi timp cu emisiune de pe canalul tau preferat. Recunoaste ca au fost slabi, audienta per total e slaba, au avut cu mult sub celelate 2 televiziuni deci e clar ca nu au sanse sa urce in audienta. Ce sa mai spunem de duminica viitoare cand pe Pro va fi premiera la Ninja, nici nu trebuie sa ne gandim prea mult dar e clar ca va fi la fel de jos X Factor si trebuie sa recunosti sa sa spui asta nu sa schimbi subiectul pe Exatlon ca a fost slaba, e treaba lor cum sunt, tu parca nu te uita-i la ei ce te intereseaza de audienta lor.
  • Dezastru pentru antenuta si canalul pro cu un film si serialul a scos pecomercial aprope 8 iar antenuta 4 .4 canalul si mai putin unde sunt cei care spun ca antenuta va fi pe 1
  • F, nu e vorba de emisiuni de la A 1 care iau bataie...daca ei scot profit dupa urma acestora le vor face in continuare.
  • vai, uite cum pierde banii antenutza, neincasand publicitate, cu asa audienta pe comercial
    la fel si canalul turcesc, ulciorul nu merge de multe ori la apa.
  • toata lumea se cearta pentru locul 1, dar poate ca ei sunt multumiti si cu locul 2 sau 3.
    si locul 2 sau 3 ia bani din reclame
  • "bătaie să fie , atunci e bun , nu"
    "Mile", pai filmele alea aduc audiente mari in Romania. Se uita lumea la filme romantice, western, politiste, comedii ? "Pro TV" cauta sa difuzeze filme care au avut succes urias la box office. Doar nu da filme cu incasari de cateva sute de dolari...
  • Te cunosc de undeva a scos în unii ani cifre mai bune decât X Factor. Oricum, ciudata strategia antenei cu unele emisiuni. De ce sa continui sa faci emisiuni care iau bătaie constant? De asta au probleme cu audientele și au zile când nu fac jumătate cât protv.
  • Catastrofa pentru "Antena 1"... "X Factor" devine noul "Te cunosc de undeva". Se face emisiunea doar ca sa fie in grila TV.

    "atunci antena 3 e bună tv"
    Iar aberezi "Mile ? Ce legatura are postul ala in aceasta stire ?

Trimite un comentariu