Skip to main content

Pro TV a notificat Paginademedia.ro pentru un titlu: „Procedaţi imediat la modificare” şi „să vă abţineţi pe viitor”

 
Pro TV a notificat Paginademedia.ro pentru un titlu: „Procedaţi imediat la modificare” şi „să vă abţineţi pe viitor”

Pro TV a notificat Paginademedia.ro pentru titlul unei ştiri. Compania care deţine licenţa de televiziune solicită schimbarea titlului şi ameninţă că în caz contrar va acţiona Paginademedia.ro în judecată.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Titlul pe care Pro TV vrea ca Paginademedia să îl modifice este acesta: FOTO. P&G s-a „jucat” de-a Visuri la cheie cu o şcoală din Ialomiţa

În notificarea Pro TV, postul de televiziune susţine că numele emisiunii „Visuri la cheie”, pe care Paginademedia.ro l-a folosit ca o comparaţie pentru acţiunea P&G, a fost folosit fără acordul companiei.

Ce solicită Pro TV, în notificarea primita astăzi:

- „procedaţi imediat la modificarea titlului „P&G s-a „jucat” de-a Visuri la cheie cu o şcoală din Ialomiţa”, publicat la adresa: https://www.paginademedia.ro/2018/09/p-g-a-oferit-visuri-la-cheie-unor-elevi-din-ialomita, în data de 06.09.2018, precum şi

- „să vă abţineţi pe viitor de la utilizarea fără acordul Pro TV a mărcilor, elementelor de identificare, însemnelor şi/sau denumirii formatului internaţional de televiziune Extreme Makeover: Home Edition” şi a programului audiovizual de televiziune „Visuri la cheie”.

În cazul în care nu vă veţi conforma solicitărilor adresate prin prezenta notificare, ne rezervăm dreptul de a solicita instanţelor de judecată obligarea dvs. la repararea întregului prejudiciu cauzat ca urmare a utilizării fără drept a mărcii şi/sau elementelor de identificare a mărcii „Visuri la Cheie”.

Notificarea integrală a Pro TV AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mila mila
    vai, cat tupeu pe ei,
    sper sa i promovati in continuare pdm,
    strainii astia, dar cand duc sacul cu euro peste hotare le place,
    macar antenuta cu sacul ei mai face o retea radio, una alta.
  • Motanul Motanul
    Eu unul am inceput să mă uit pe HBO sau CineMax pt că nu au publicitatea aceea agresivă. 21 de minute de emisiune și 39 de minute publicitate in fiecare oră. *** televiziunile comerciale pt că nu mai ai ce sa vezi decât toate strâmbele de cauciuc denumite aiurea vedete, maimuțoi tatuați și plini de ei când cultura generala e zero, moderatori care mai au un pic și anunță sfârșitul lumii la un buletin meteo, etc... Așadar *** PRO(st) TV , cu imaginea lor si cu tot cu Andreea Esca. Să mă dea pe mine in judecată. Să le ofer ce a strigat poporul român pentru PSD Partidul Salvăm Deținuții.
  • alka alka
    Ce mizerii sunt si in ProTv!
  • Sorin Sorin
    Dar ei cand mentioneaza surse la stirile si materialele furate???
  • Silvia Silvia
    Pe vremea cand Mihaela Tatu facea emisiunea De 3 ori femeie, nu cred ca exista femeie care sa fi scapat de aceasta eticheta. Toate care nasteau si aveau si o bruma de cariera...erau de 3 ori femei. Bine ca s-a pierdut in neant acest cliseu stupid. Asa sunt titlurile de emisiuni, intra in cultura pop.
  • Pițigoiu lu'peste Pițigoiu lu'peste
    O aberație ca asta rar mai întâlnești! Se vede că este gândită/ semnată de un om fără cunoștințe juridice! Marcă înregistrată nu înseamnă că nu ai voie sa te referi la ea, ci te asigura că nu poate fi folosita in scopul pentru care este protejata. Daca făceați un show " visuri la cheie", aveau dreptate. Daca spui că x sau y s-a jucat de-a visuri la cheie, madam pițigoi îți ia vrabia de pe gard! La fel și formatul, el este protejat pentru emisiunile tv. Altfel l-ar da in judecata pe Jiji, care a tot făcut/ refăcut case unor oameni amarati și a fost și promovat.
    Și cum ar vrea duduia sa dovedească " prejudiciul"? Că mie îmi pare mai degrabă o publicitate gratuita in favoarea pro tv.
    Ceea ce nu înțeleg este, și ar fi trebuit să fie precizat în articol, care este opinia/raspunsul PM?
  • mile mile
    Si eu ce am zis?
  • Miriam Racord Miriam Racord
    @Mile
    Așa cum precizează și comunicatul marca „Visuri la cheie” a fost înregistrată de PRO TV S.A. la OSIM cu numărul 136128 în septembrie 2014, însă în articolul precizat PaginaDeMedia folosește marca „De-a visuri la cheie” sau „A se juca de-a visuri la cheie”, mărci distincte de cele înregistrate de PRO TV.
  • mile mile
    Daca pro tv a inregistrat denumirea la osim atunci are tot dreptul sa va dea in judecata. Daca nu e inregistrata atunci o sa va ia lantu ruginit de la bicicleta ortopedica.
  • Miriam Racord Miriam Racord
    Unele mărci ale unor produse foarte iubite ajung să fie sinonime cu acel produs.
    Cele mai cunoscute sunt Xerox sinonim cu fotocopiatorul și chiar cu biroul de copiat acte, Dero sinonim cu detergent, PC (o marcă IBM) cu calculator și altele.
    Pro TV reușise să asocieze ideea de renovare și reechipare a unei locuințe sau spațiu de lucru cu îndeplinirea unor vise și cu numele emisiunii „Visuri la cheie”.
    Folosirea lui în alt context, încurajată chiar de prezența în proiectul amintit al unuia din designer-arhitecții care au participat la această emisiune, reprezintă o recunoaștere a notorietății emisiuni și nu o folosire abuzivă a acestui brand.
    De asemenea, amintirea numelui emisiuni constituie publicitate gratuită efectuată pentru această emisiune.
    Miriam,
    P.S. Cred că schimbările dese ale personalului care se ocupă de P.R.-ul PRO TV a dus la această situație.
  • Doru Doru
    "gandeste te doar atat cat investesc ei in formate si cat investeste Antena 1 ca are 1 platou la 3 emisiuni si tot are mai multe emisiuni iubite si care sunt pe comercial decat prea iubitul vostru canal."
    Unde sunt pe comercial ? Poate dupa "Pro TV"... Comercialul aduce bani. Citeste aici: https://www.paginademedia.ro/2018/06/bilant-cifre-de-afaceri-televiziuni-2017

    "Uite te pe youtube ca e imposibil sa nu gasesti o emisiune de a Antenei in trending si acolo se uita tinerii nu bosorogii ca voi."
    "PuieMROWc", "Youtube" e gratis.... Si daca ai vazut o emisiune la TV, de ce trebuie sa o revezi pe internet ?
  • Iuli Iuli
    Dupa ce ia-ti pupat etc., acum va dau in judecata. Oare din cauza ca ati publicat audientele zi de zi in primavara cand erau batuti de Exatlon?
  • johhny bravo johhny bravo
    Catre moderatorii pdm: asa arata comentariul lui Razvan (la 16:14) moderat? Pe bune? Si ce a ramas e ok ca si limbaj ne-vulgar si ne-jignitor?
  • bing bing
    Astia de la Pro TV cred ca *** altfel nu imi explic cenzura!
    Vor scana toate paginile de internet ca sa verifice titlurile si contextul?!?
    Sper ca Pagina de Media sa nu le faca pe plac!! Asta e o cenzura murdara! #rusineProTv
  • Dan Dan
    Ce zice Pro-ul e corect. Comunicatul P&G e aici: http://comunicate.mediafax.biz/Pages/Public/Comunicate.aspx?comunicatId=12591 si nu zice nimic de "Visuri la cheie". P&G nu e sponsor al emisiunii si nu s-a folosit de imaginea "Visuri la cheie", in schimb voi ati amestecat-o in mod gresit. Titlul poate crea confuzii, unii putand crede ca P&G are vreo legatura cu formatul sau ca Pro-ul s-a implicat in campania P&G. E ca si cum Esca ar aparea intr-o reclama la Selgros si voi titrati: Selgros s-a jucat de-a "Stirile ProTV".

    Solutia corecta e sa modificati titlul si sa scrieti la inceput: publicitate, advertorial sau comunicat de presa.

Trimite un comentariu

sus