Postul de televiziune Animal Planet se îmbracă în haine noi, de la finalul lunii viitoare. Este vorba despre cea mai mare schimbare prin care trece canalul. Mutarea va fi vizibilă de la finalul lunii, anunţă reprezentanţii postului.
Mai exact, se va vedea în Statele Unite şi Marea Britanie din 28 octombrie, iar în prima parte a anului 2019 schimbarea se va aplica şi celorlalte ţări unde se vede postul TV.
Sigla şi grafica se schimbă radical. Elefantul de pe siglă devine piesa principală şi trece de la culoarea verde la albastru. Logo-ul va fi însoţit de numele Animal Planet, care va fi scris cu negru.
În aceeaşi zi, postul va lansa premiera globală a seriei australiene Crikey! It's the Irwins, menţionează sursa citată.
Producţia urmăreşte aventurile familiei lui Steve Irwin, "vânătorul de crocodili". Acesta şi-a pierdut viaţa în 2006, când a fost înţepat de o pisică de mare.
Susanna Dinnage, preşedintele global al Animal Planet, şi-a pus amprenta pe noile schimbări ale postului, însă şi pe noile producţii care vor intra pe post.
"Noua serie de emisiuni, difuzate la nivel global, vor fi dedicate familiilor şi îi va face pe membrii acestora să se gândească mai mult la problemele legate de mediu", spune Susanna Dinnage pentru Variety.
Ultimul rebranding a avut loc în 2009, iar în 2010 compania a lansat campania de marketing "Surprisingly Human", care a apărut o periaodă sub siglă.
Logo 2009:
Printre primele logo-uri:
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
N-ar fi trebuit să renunțe la simbolurile cu elefantul și planeta Terra, care cred că au redat cel mai bine mesajul și ideea postului. Sigla de după 2009 a fost OK, însă lipsită de personalitate. În schimb, cea de-acum e o prostie: elefantul acela jucăuș dă impresia unui post pentru copii tip JimJam TV și nu văd rostul înlocuirii culorii verde, care trimitea cel mai bine cu gândul la natură.