
În luna septembrie, piața de televiziune a fost "invadată" de emisiuni de aventură. Trei producții, pe primele trei televiziuni.
Avem postul care a lansat trendul, Kanal D cu Exatlon cinci zile pe săptămână.
Avem Antena 1 cu un format aproape identic, Ultimul Trib, două ediții pe săptămână (momentan) și avem Pro TV, cu un format puțin diferit, dar care merge tot pe ideea de competiție sportivă, cu doar o ediție pe săptămână, duminica.
Kanal D a avut grijă să-și programeze emisiunile astfel încât să se intersecteze cu ambele show-uri, de pe Antena 1 și de pe Pro TV. A pus Exatlonul de miercuri până duminică (față de primul sezon când a fost de sâmbătă până miercuri).
Și iată că am ajuns în septembrie, prima lună în care cele trei show-uri au concurat. Cum s-a văzut în audiențe? Avem un câștigător detașat, pe toate targeturile de audiență, Ninja Warrior, de pe Pro TV. Dar chiar și așa, cifrele emisiunii au fost undeva în media din Prime-Time a Pro TV (o medie destul de slabă în septembrie). Cifrele integrale AICI.
Iată mediile de audiență ale show-urilor pe luna septembrie 2018:
NAȚIONAL.
- Ninja Warrior (Pro TV) - 1.258.000 (7 rating)
- Exatlon (Kanal D) - 1.041.000 (5,8 rtg)
- Ultimul Trib (Antena 1) - 639.000 (3,6 rtg)
URBAN.
- Ninja Warrior (Pro TV) - 622.000 (6,5 rating)
- Exatlon (Kanal D) - 427.000 (4,4 rtg)
- Ultimul Trib (Antena 1) - 327.000 (3,4 rtg)
COMERCIAL.
- Ninja Warrior (Pro TV) - 330.000 (7,5 rating)
- Ultimul Trib (Antena 1) - 173.000 (3,9 rtg)
- Exatlon (Kanal D) - 162.000 (3,7 rtg)
Citește și:
AUDIENȚE divertisment SEPTEMBRIE. Marile show-uri, start slab în audiențe, toamna aceasta. Visuri la cheie a încasat cea mai mare lovitură
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
17.10.2018 @ 18:55
Toate sunt slabe ..."
Inca un "troller"...
Cum am mai zis, "Exatlon"="Ultimul Trib" pe comercial. Iar "Ninja Warrior" aproape dublu fata de "rivale". Probabil va mai fi un nou sezon la anul.